lees nou nog eens wat Afhaalchinees vroegquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nee.. als ze allebei achter elkaar een break hebben is het niet klaar.
nope, als degene die als 2e mag serveren z's service houdt komt ie gelijk. vervolgens breakt ie en komt ie voor. als dan de ander meteen breakt staan ze weer gelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
anders was het ook al klaar geweest he
dat zijn 2 breaks achter elkaar. lees eens wat afhaalchinees vroeg!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, als degene die als 2e mag serveren z's service houdt komt ie gelijk. vervolgens breakt ie en komt ie voor. als dan de ander meteen breakt staan ze weer gelijk.
gedaan.. maar het klopt nog steedsquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lees nou nog eens wat Afhaalchinees vroeg
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is neem ik aan ook het record van de meeste games op rij zonder serviceverlies (of het nu in 1 of meerdere partijen is), zowel individueel als voor beiden?
65-65.
Totaal 92 keer op rij service gehouden dus. Overigens weet ik niet of hij na deze twee toernooien nog meer heeft gehaald. Daar komen Isner en Mahut nog net niet aan, maar het scheelt niet veelquote:ATP - SECOND TITLE WITHOUT DROPPING SERVE
Roger not only celebrated his fifth victory in Halle and his 55th career ATP title yesterday, but also his second tournament victory without dropping serve! He held his serve 49 games in total. The first time had been in Doha in 2005 Doha with 43 games.
This was Roger’s comment after the match: “I guess once you take the decision to commit and come somewhere, you hope for a good week. But there is never a guarantee. I was just hoping not to have a bad tournament in the first couple of rounds and then look back on maybe four days. It would have been really tough for me loosing on grass again for the first time and having just lost in Paris the final. It would have been a rough few days not having gotten through to the semis or finals. For this reason, I am really excited the way I played, never dropped a service game throughout the week. I think the first time in my career I achieved such a thing by winning a title. So, I couldn’t be more happy. I beat quality players and also my level of play was very good. So, I’m really pleased with my performance.”
nee, als ze allebei breaken is het weer gelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
anders was het ook al klaar geweest he
Maar ik heb toch antwoord gegeven op zijn vraag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zijn 2 breaks achter elkaar. lees eens wat afhaalchinees vroeg!
er werd als antwoord gegeven: nee, sowieso geen breaks.quote:
Goed opgezocht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Totaal 92 keer op rij service gehouden dus. Daar komen Isner en Mahut nog net niet aan, maar het scheelt niet veel
Ze zitten nu allebei zo rond de 80.
DAAR GING HET JUIST OMquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee, als ze allebei breaken is het weer gelijk
heb ik gedaan. mijn reactie was echter een reactie op jouw bewering dat het bij 2 breaks achter elkaar sowieso afgelopen zou zijn. misschien zelf beter lezen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zijn 2 breaks achter elkaar. lees eens wat afhaalchinees vroeg!
Dat zijn 2 verschillende toernooien die volgens mij niet achter elkaar zijn toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Totaal 92 keer op rij service gehouden dus. Overigens weet ik niet of hij na deze twee toernooien nog meer heeft gehaald. Daar komen Isner en Mahut nog net niet aan, maar het scheelt niet veel![]()
Ze zitten nu allebei zo rond de 80.
ik doelde op het 'sowieso geen break'. maar laat maar zitten. ik ga etenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik gedaan. mijn reactie was echter een reactie op jouw bewering dat het bij 2 breaks achter elkaar sowieso afgelopen zou zijn. misschien zelf beter lezen?
Als Federer daartussen geen andere toernooien speelde, is het wel achter elkaar lijkt me.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende toernooien die volgens mij niet achter elkaar zijn toch?
Welke baan?quote:
Precies.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Federer daartussen geen andere toernooien speelde, is het wel achter elkaar lijkt me.
Das waar ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Federer daartussen geen andere toernooien speelde, is het wel achter elkaar lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |