Het is allemaal puur de score. Ik kijk amper naar de 'rally's'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef JohnDDD het volgende:
eigenlijk is het wel erg saai maar ik kan ook niet zomaar weggaan nu, toch te spannend
Wantquote:
Zoals ik dus ook deed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Ik kijk gewoon naar het scoreboard, net als iedereen zou kunnen doen die die vraag stelt.
Volgens mij heeft Federer daar ook nog wel een flinke prestatie staan. Eens zoeken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is neem ik aan ook het record van de meeste games op rij zonder serviceverlies (of het nu in 1 of meerdere partijen is), zowel individueel als voor beiden?
65-65.
Enschede.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waar speel je?Bij ons hebben ze ze net aangelegd en worden dit weekend officieel geopend
Als 5e club in NL
Nee, sowieso geen break.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
in die 130 games nooit 2 breaks achter elkaar?
Geen idee. Sampras had ook een enorme run eens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is neem ik aan ook het record van de meeste games op rij zonder serviceverlies (of het nu in 1 of meerdere partijen is), zowel individueel als voor beiden?
65-65.
Nee.. als ze allebei achter elkaar een break hebben is het niet klaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
anders was het ook al klaar geweest he
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
anders was het ook al klaar geweest he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |