Eigen schuld deze game, 0-40, 2 MP goed weggewerkt en dan de derde vol uit jagen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dolgopolov verliest, 10-8 in de vijfde set...
Waar is dat te zien? Of is het afgelopen?quote:
net5.nl kun je alle banen zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar is dat te zien? Of is het afgelopen?
Dit wordt echt de langste wedstrijd ooit!quote:
uurtje maar? 2 lukt ook nog wel denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef luckass het volgende:
Zou ik naar huis kunnen gaan (uurtje met de trein) en dan verder kunnen kijken?
Afgelopen helaas. Ik heb trouwens Sport1, dus op één van die zenders was het.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar is dat te zien? Of is het afgelopen?
Dat is niks anders dan de andere banen imo, het aantal uur tennis totaal zal niet veel meer zijn dan op de andere courts.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef vaarsuvius het volgende:
kijk die baan, die ziet eruit alsof er al 2 weken op gespeeld is
Ik zou het risico niet nemen. Kan natuurlijk opeens afgelopen zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef luckass het volgende:
Zou ik naar huis kunnen gaan (uurtje met de trein) en dan verder kunnen kijken?
eerder minder, want ze serveren alleen maarquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niks anders dan de andere banen imo, het aantal uur tennis totaal zal niet veel meer zijn dan op de andere courts.
106-103quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef Exxon het volgende:
Op hoeveel aces zitten ze nu trouwens?
64-64
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |