oja, met die 2 spelers die gelijk speelden en dat zo'n 15 uur achter elkaar bleven doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, tennis. Lezen, naatje, lezen.
11 uur.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oja, met die 2 spelers die gelijk speelden en dat zo'n 15 uur achter elkaar bleven doen
Tot een mannelijk god. Een held. Een voorbeeld voor velen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Valt mee, kijk waar het mij gebracht heeft.
Als je doet alsof het je boeit, doet het dan tenminste goed.quote:
Bestaat dat dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Maar laten we maar weer ontopic gaan, geen idee hoe, maar laten we dat eens doen.
Dat is niet waar, maar ik waardeer het wel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot een mannelijk god. Een held. Een voorbeeld voor velen.
Als je ontopic wil gaan moet je het dus over mij hebben.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Maar laten we maar weer ontopic gaan, geen idee hoe, maar laten we dat eens doen.
wat heb je een grote neusquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je ontopic wil gaan moet je het dus over mij hebben.
Ofkeurs niet, het is van Shakira.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef Desunoto het volgende:
Dat nummer is op zich nog niet zo slecht vergeleken met veel andere bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |