Opmerkingen als 'samenvatting?' en 'ik wacht wel op de film' zie ik in deze als ermee te koop lopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik loop er niet mee te koop, ik schaam me reuze dat ik niet van lezen hou.
Ik niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Opmerkingen als 'samenvatting?' en 'ik wacht wel op de film' zie ik in deze als ermee te koop lopen.
Doen ze wel verrekkes lang over.quote:
Wat heeft dat met de tijd te maken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Misschien is het niet zo lekker.
Over het algemeen eten mensen langzamer wanneer het niet zo lekker is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de tijd te maken?
Mensen eten niet snel als het niet lekker is. Ik heb eens 3 uur over een appel gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de tijd te maken?
Heldquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen eten niet snel als het niet lekker is. Ik heb eens 3 uur over een appel gedaanDaarna waren mijn ouders het zat.
heldquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:10 schreef Myraela het volgende:
Je had moeten verstoppen! Dan zijn je ouders helemaal trots zo van "Kijk mijn kleine meisje braaf der boterhammetjes op eten!![]()
![]()
"
Ik was me gewoon aan het afzetten. Waardering heb ik niet nodigquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:10 schreef Myraela het volgende:
Je had moeten verstoppen! Dan zijn je ouders helemaal trots zo van "Kijk mijn kleine meisje braaf der boterhammetjes op eten!![]()
![]()
"
Relpuberkleuterbaas.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik was me gewoon aan het afzetten. Waardering heb ik niet nodig.
Gekke Belgen ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, tennis. Lezen, naatje, lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |