En dat terwijl ik volledig uit vorm ben?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, ik wilde dit net posten:
[..]
Was ik al te laat![]()
Nee, want dat is ze aangeboden door RTL maar hebben ze zelf geweigerd. Ze zagen de meerwaarde nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou hij ook niet gewoon een beetje jaloers zijn dat de NOS wel in Zuid-Afrika zit en hij niet?
Dat je bij de trainingen kunt gaan kijken en dus niet afhankelijk bent van wat televisiebeelden daarvan is geen meerwaarde??quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, want dat is ze aangeboden door RTL maar hebben ze zelf geweigerd. Ze zagen de meerwaarde niet
Ze vonden van niet, ik ga d'r niet over hèquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je bij de trainingen kunt gaan kijken en dus niet afhankelijk bent van wat televisiebeelden daarvan is geen meerwaarde??
Nee, daar ging ik al vanuitquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze vonden van niet, ik ga d'r niet over hè
Harstikke fijn Leandra..op naar de 40 wekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
Goed, dinsdag voor het eerst naar de verloskundige geweest (ik mocht van de gynaecoloog overstappen op de verloskundige omdat het allemaal zo goed ging), hartje weer gehoord en verder sta ik al te kokhalzen als ik voor de (geopende) koelkast sta, en ja, hij is echt heel erg schoon, want vrijdag nog helemaal leeggehaald en uitgesopt.
Maar goed, bij Jr. was ik ook de 4de en 5de maand heul misselijk, dus voor mij is het vooral een teken van een goede zwangerschap, ongeacht het feit dat het "normaal" in deze periode juist over is
Verder gaat ook alles lekker eigenlijk, alleen jammer dat ik geen biertje bij de wedstrijd kan nemen
En hoe is het daar??
Allemaal ouderschapsverlof?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik baal een beetje, want ik krijg echt niemand meer te pakken en ze bellen mij ook niet terug
Same here.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik baal een beetje, want ik krijg echt niemand meer te pakken en ze bellen mij ook niet terug
Nog druk met examinering en cijferlijsten vermoed ik. Maar de midden heeft nog één week en gaat dan op vakantie en zuid nog twee voordat ze pleiten zijn (of andersom) en er moet nog wel wat gedaan worden voordat het september is en het weer begint.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allemaal ouderschapsverlof?![]()
Volgens mij zitten ze gewoon buiten te "vergaderen"... in t zonnetje, lekker glas koud bier frisdrank erbij
Goed te doen, hoewel ik persoonlijk liever in Klundert had gezeten. Die nazi's kunnen het allemaal toch niet laten elke keer weer te vragen "ob Holland überhaupt dabei ist, dieses jahr?" en die grap is na de 250e keer nog net zo leuk als de eerste keer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
Goed, dinsdag voor het eerst naar de verloskundige geweest (ik mocht van de gynaecoloog overstappen op de verloskundige omdat het allemaal zo goed ging), hartje weer gehoord en verder sta ik al te kokhalzen als ik voor de (geopende) koelkast sta, en ja, hij is echt heel erg schoon, want vrijdag nog helemaal leeggehaald en uitgesopt.
Maar goed, bij Jr. was ik ook de 4de en 5de maand heul misselijk, dus voor mij is het vooral een teken van een goede zwangerschap, ongeacht het feit dat het "normaal" in deze periode juist over is
Verder gaat ook alles lekker eigenlijk, alleen jammer dat ik geen biertje bij de wedstrijd kan nemen
En hoe is het daar??
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:19 schreef Leandra het volgende:
Ik zal "Jasper" voorstellen als de bevalling op 8 december is, maar ik vermoed dat het lastig gaat worden
Nou ja, cijferlijsten kunnen ook prima in de zon?? Tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog druk met examinering en cijferlijsten vermoed ik. Maar de midden heeft nog één week en gaat dan op vakantie en zuid nog twee voordat ze pleiten zijn (of andersom) en er moet nog wel wat gedaan worden voordat het september is en het weer begint.
Echt, dat jij nog de moeite neemt achter hen aan te bellen.... hebben ze je nu al een schriftelijke bevestiging gestuurd van de afspraken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Same here.Ook de woningstichting zegt maar weer een keer dat ik vólgende week terug moet bellen.
Dat soort dingen kom ik niet eens op. Ik zal straks mijn uitgaande gesprekken-lijst eens uitpluizen, thanks voor de tip.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
Maak wel even een lijstje van data en tijden waarop je gebeld hebt en wederom geen antwoord op je vraag kon krijgen.
leuk om te lezen Leandra, minder natuurlijk dat je zo misselijk bent, maar gaat wel over hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
En hoe is het daar??
Als je met je mobiel gebeld hebt, dan zou ik zelfs even een uitdraai maken van het gespreksoverzicht...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat soort dingen kom ik niet eens op. Ik zal straks mijn uitgaande gesprekken-lijst eens uitpluizen, thanks voor de tip.![]()
Das wel heel bummer tijdens zo'n dorpsfeestjequote:Ik voel een ontzettende migraine opkomen, dat wordt geen bier/wedstrijd/zonnetje/braderie vanavond denk ik
Ja ik maak me er ook niet druk om, het is alleen soms vervelend (met je hoofd naast de koelkast dingen eruit pakken, zonder te zien wat je paktquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk om te lezen Leandra, minder natuurlijk dat je zo misselijk bent, maar gaat wel over hoorwas van de laatste misselijk tussen de 7e en 9e maand, heb emmers volgekotst.
oh en goedenmiddag allemaal, is buiten amper uit te houden, kolere wat een weertje.
Ja ik bel altijd met mobiel, want met de kantoortelefoon wordt niet op prijs gesteld voor privé, bovendien zonder ik me dan liever even af. Thanks again.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je met je mobiel gebeld hebt, dan zou ik zelfs even een uitdraai maken van het gespreksoverzicht...
Altijd fijn als je in geval van van een hoop ellende heel makkelijk kunt aantonen dat jij iig 30 pogingen hebt gedaan een antwoord te krijgen.
[..]
Das wel heel bummer tijdens zo'n dorpsfeestje![]()
Neem iets tegen de hoofdpijn en ga dan lekker aan de limonade ipv bier
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik maak me er ook niet druk om, het is alleen soms vervelend (met je hoofd naast de koelkast dingen eruit pakken, zonder te zien wat je pakt).
Gaat wel weer over
Middag
Nope, gelukkig geen ervaring met migraine...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik bel altijd met mobiel, want met de kantoortelefoon wordt niet op prijs gesteld voor privé, bovendien zonder ik me dan liever even af. Thanks again.![]()
En... dat is geen optie. Wel eens migraine gehad? Dan kun je niet eens zonlicht of bewegend beeld verdragen, laat staan 150 decibel aan supporters/commentators/vuvuzela'sGaat 'em niet worden
Gelukkig kondigt zoiets zich ruim een uur van tevoren aan en is het bijna tijd om naar huis te gaan
Leuk he, zwanger zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik maak me er ook niet druk om, het is alleen soms vervelend (met je hoofd naast de koelkast dingen eruit pakken, zonder te zien wat je pakt).
Gaat wel weer over
Middag
Ik woog bij zoonlief 5 maanden zwanger ook 4 kilo minder dan voor ik zwanger werd, en vervolgens dus nog tot 11 kilo meer dan voor de zwangerschap aangekomen toen ik wel weer wat binnen kon houden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Leuk he, zwanger zijnGelukkig duurt het nooit veel langer dan 9 maanden. Van de eerste heb ik ook echt 9 maanden lopen kotsen. Kreeg op een zeker moment medicijnen omdat ik afviel i.p.v. aan tekomen, kind vrat me gewoon op
Maar we hebben voor al die ellende een leuke, toffe meid terug gekregen.
Heb ook nooit begrepen waarom je je bij de ene (eerste dus) zwangerschap negen maanden uit elkaar kotst en bij de laatste (in ons geval de vierde) nergens last van hebt! Die laatste zwangerschap was gewoon een feestje.
Onze ex-schoonzoon had ook hevige aanvallen van migraine en kreeg daar op een zeker moment een medicijn voor in een injectie pen. Hij was er hartstikke blij mee want het hielp hem echt!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik bel altijd met mobiel, want met de kantoortelefoon wordt niet op prijs gesteld voor privé, bovendien zonder ik me dan liever even af. Thanks again.![]()
En... dat is geen optie. Wel eens migraine gehad? Dan kun je niet eens zonlicht of bewegend beeld verdragen, laat staan 150 decibel aan supporters/commentators/vuvuzela'sGaat 'em niet worden
Gelukkig kondigt zoiets zich ruim een uur van tevoren aan en is het bijna tijd om naar huis te gaan
Als het verkeer meezit kun je nog net een stukje 2de helft meepakkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog één korte bespreking van 20 minuten en dan ga ik maar eens langzaam inpakken en wegwezen
Ben het even vergeten, maar wanneer verwacht je "Kareltje" zo ongeveer? Ergens eind juli meende ik gelezen te hebben?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woog bij zoonlief 5 maanden zwanger ook 4 kilo minder dan voor ik zwanger werd, en vervolgens dus nog tot 11 kilo meer dan voor de zwangerschap aangekomen toen ik wel weer wat binnen kon houden.
Maar goed, ik was destijds al geen iel mager popje, en Jr. is ook niets tekort gekomen, en ik was de dag na de bevalling al weer terug op het gewicht van voor de zwangerschap
Ik denk dat het deze keer niet zo'n feest gaat zijn... noch mbt het niets binnen kunnen houden (gelukkig), noch mbt het gewicht na de bevalling
Nee, dat was met de zwangerschap van november/december, maar die zwangerschap heb ik hier pas na de miskraam gemeld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben het even vergeten, maar wanneer verwacht je "Kareltje" zo ongeveer? Ergens eind juli meende ik gelezen te hebben?
we krijgen een zomer en winterkindje hier op FOKquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat was met de zwangerschap van november/december, maar die zwangerschap heb ik hier pas na de miskraam gemeld.
Marrije is in juli uitgerekend![]()
Ik ben met Sinterklaas uitgerekend, de ticker zit in m'n sig, onder "Soneal".
Go, 8 december, GO~!!1!~!@!@@!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik ben met Sinterklaas uitgerekend, de ticker zit in m'n sig, onder "Soneal".
6 decemberquote:
Ja, ik moest ook wel even lachen toen ik de stand zagquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:50 schreef Toverheks het volgende:
het zal toch niet gebeuren dat Italie ook hun sporttasje kunnen inpakken
ja echt waar zijn die stoere Italianen geblevenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook wel even lachen toen ik de stand zag
Behalve dat we op het moment van aftrap nog niet zeker zijn dat we de poulewinnaar zullen zijn, we zijn alleen zeker dat we door zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:10 schreef Toverheks het volgende:
en nog steeds hou ik vol SORRY GERT maar voor dat het nederlands elftal aftrapt weten we tegen welk land ze de volgende wedstrijd moeten spelen, want het is een land van vanmiddag toch????
of ben ik nou zo in de war dat ik een zonnesteek heb opgelopen![]()
Tof! Wat voor woning krijg je dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
Vanochtend is de mevrouw van de gemeente geweest en ik krijg spoed urgentie op medische gronden...dus binnen een paar maanden gaan we verhuizen en officieel samen wonen![]()
![]()
Oh TOPquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
Vanochtend is de mevrouw van de gemeente geweest en ik krijg spoed urgentie op medische gronden...dus binnen een paar maanden gaan we verhuizen en officieel samen wonen![]()
![]()
Thanxquote:
Thanxquote:
Daar ben ik ook wel blij mee ja...dus we hebben alvast maar gereageerd op een flat met lift en 3 slaapkamers....en nu dus ook wel een beetje onze mind naar gezetquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat is helemaal een super urgentie, dat je geen enorme keuzebeperkingen hebt
Mag je niet op gewone huizen reageren of zie je dat niet zitten ivm de trap?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij mee ja...dus we hebben alvast maar gereageerd op een flat met lift en 3 slaapkamers....en nu dus ook wel een beetje onze mind naar gezet
Dat is fijn Laysaquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
Nou kijk aan, wat een opluchting moet dat voor je zijn. Ben blij voor julliequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
Gefeliciteerd meiskequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
Liesjequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
TeeVeePee.
Hier moet ik zijn![]()
![]()
Pietje.
Ik heb me helemaal 't leplazerus gefietst om zo nog 't laatste kwartier nog te kunnen kijken, niet voor niks gelukkigquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
OMG wat een wedstrijd... en inmiddels in blessuretijd en het is 3 -2
quote:
Thnx!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wauw, gefeliciteerd Lays en D_K![]()
Wat gaaf!
Ik probeerde vanmiddag ook urgentie op sociale gronden te gaan regelen, maar er was niemand die me te woord kon staan.Volgende week maar weer een poging doen.
![]()
Ben geloof ik net op tijd geweest met de 5 pond Ibuprofen om de migraine om te keren naar simpelweg koppijnNu twijfel of ik naar de wedstrijd moet gaan kijken in het café, of niet.
Ja dat was wel fijn. Ik denk ze gaan vast heel lastig en moeilijk doen, maar ze was heel hulpvaardig en dacht gewoon mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou kijk aan, wat een opluchting moet dat voor je zijn. Ben blij voor jullie
Wat moet dat een opluchting zijn. Wij hadden dat destijds ook hoor, toen we voor mijn vriend voor het eerst met een hulpinstantie in contact moesten treden. Er is echt een mentaliteitsverandering opgetreden terwijl we even niet keken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Thnx!
De mevrouw van de gemeente was heel erg aardig!
[..]
Ja dat was wel fijn. Ik denk ze gaan vast heel lastig en moeilijk doen, maar ze was heel hulpvaardig en dacht gewoon mee.
Thanx en eet smakelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:05 schreef Gert het volgende:
Tof Laysa en D_K!![]()
OK.. effe happen aan het strand, voor je het weet is het weer herfst.![]()
Feliquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
Dank je....ik moet hier 6 trappen op om bij mn huis te komen en daarbij is het ook nog anti kraak....alles staat op instorten en ik heb hier bijna geen rechten...ze zullen hier dus ook geen aanpassingen doen....vandaar eigenlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
Haha briljant, wat een wedstrijd.
En wat was dat nou in dat doel?![]()
Gefeli Laysa, maar waarom kan je niet in je andere huus blijven dan?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
De Vuvuzelaknop op Youtube
![]()
![]()
![]()
Welke mongool gebruikt dat nou!?![]()
![]()
Ja misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen danquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef Laysa het volgende:
Wij hebben het via de gemeente gedaan Mera....ik weet niet of dat voor jou ook een optie is? In dit geval overrulen zij de wooncooperatie
Volgens haar komen we voor nog meer dingen in aanmerking....Ze was echt zwaar oke die mevrouwquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moet dat een opluchting zijn. Wij hadden dat destijds ook hoor, toen we voor mijn vriend voor het eerst met een hulpinstantie in contact moesten treden. Er is echt een mentaliteitsverandering opgetreden terwijl we even niet keken.
Ik heb m'n oranje Grolsch shirt al aan, niet de Jup, gewoon om lekker recalcitrant te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb niet zo een jurkje, maar heb wel hele leuke oranje sokken staat best sexy hoor, ik trek het net onder de knie, dus ook nog lekker warm
Geef je schoenen maar aan mij...krijg je slippertjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen dan![]()
*moed uit schoenen probeert te halen
Ik snap de link Jupiler en Oranje niet echt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb m'n oranje Grolsch shirt al aan, niet de Jup, gewoon om lekker recalcitrant te zijn
Inderdaad, spannendste wedstrijd van het WK so farquote:
Nee, maar Italië presteerde het om nog een paar tandjes slechter te zijnquote:En nou niet gaan verliezen van Kameroen vanavond, want Slowakije moét opgerold kunnen worden. Zo goed waren die beslist niet.
Oh oke. Ah 6 trappen maar, appeltje eitje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....ik moet hier 6 trappen op om bij mn huis te komen en daarbij is het ook nog anti kraak....alles staat op instorten en ik heb hier bijna geen rechten...ze zullen hier dus ook geen aanpassingen doen....vandaar eigenlijk
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh oke. Ah 6 trappen maar, appeltje eitje!
Tijd voor een echt huus dus.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
GERT lees je over me heen, ik heb toch gelijk gehad, zat de hele dag maar te piekeren maar voor aanvang vanavond met Nederland weten ze toch hun tegenstander van maandag, nu werd het weer op tv gezegt
Wedden dat het vol zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:19 schreef Toverheks het volgende:
zo, worden ff 20.000 mensen verwacht vanavond om op een scherm in het Feyenoord stadion de wedstrijd te volgen, kost ff 37. euro per kaartje.
Jupiler, "official sponsor van ze worldcup 2010" met hun "Jup Holland Jup" t-shirtjes die je gratis bij een kratje Jupiler kreeg doet geen belletje rinkelen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap de link Jupiler en Oranje niet echt.
He Noek. Gaan we nog naar Utrecht?quote:
Mooi kut dat gehooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
He Noek. Gaan we nog naar Utrecht?![]()
Nee! Jij dan?
Ik kreeg me toch een hooikoorts aanval. Zat lekker met de meiden op een terrasje, ineens liepen de zwarte tranen me over de wangen, kreeg mn ogen niet meer open en pijn, prikken, auw![]()
Nu zit ik maar even binnen![]()
Dag boek!
Oh, dat is nasty. Heb je geen medicatie voor hooikoorts?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef CarOnline het volgende:
He Noek. Gaan we nog naar Utrecht?![]()
Nee! Jij dan?
Ik kreeg me toch een hooikoorts aanval. Zat lekker met de meiden op een terrasje, ineens liepen de zwarte tranen me over de wangen, kreeg mn ogen niet meer open en pijn, prikken, auw![]()
Nu zit ik maar even binnen![]()
Dag boek!
Ja, echt.quote:
Ja maar niet genomen want het ging al een tijdje goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat is nasty. Heb je geen medicatie voor hooikoorts?
Ik ben een beetje bruiner ja.
Ja, kan wel hè? 10 juli!
Wie gaat er 10 juli mee naar Utrecht?
10 juli is er foebalquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat is nasty. Heb je geen medicatie voor hooikoorts?
Ik ben een beetje bruiner ja.
Ja, kan wel hè? 10 juli!
Wie gaat er 10 juli mee naar Utrecht?
Je hebt toch wel een coole zonnebril opgedaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, echt.
Ben al 'huilend' weggestrompeld, moet me vasthouden aan een kind, geen gezicht!
Onlógisch is het wel natuurlijk, als Belgisch merk enzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jupiler, "official sponsor van ze worldcup 2010" met hun "Jup Holland Jup" t-shirtjes die je gratis bij een kratje Jupiler kreeg doet geen belletje rinkelen?
Primaquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik kan wel geloof ik, lekker wijn zuup'n.
Blijven we bij Pietje slapen, lijkt me wel gezellig
Jupiler is net zo min Nederlands als Franse frietjes!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jupiler, "official sponsor van ze worldcup 2010" met hun "Jup Holland Jup" t-shirtjes die je gratis bij een kratje Jupiler kreeg doet geen belletje rinkelen?
Ze doen het niet in onze gemeente. Vrouwke zegt zelfs dat het überhaupt niet meer bestaat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geef je schoenen maar aan mij...krijg je slippertjesDoen hoor....je kan er echt wat aan hebben!!!!!
Wat niet meer bestaat? Urgentie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze doen het niet in onze gemeente. Vrouwke zegt zelfs dat het überhaupt niet meer bestaat.
tegenwoordig heet het woonduurquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat niet meer bestaat? Urgentie?
Urgentie is urgentie, en als je huis afgebrand is dan hoef je echt geen 5 jaar op straat te wonen omdat je niet ingeschreven stond als woningzoekende, dan krijg je gewoon urgentie.quote:
en een medisch urgentie bestaat ook niet meer in amsterdam, tegenwoordig krijgen mensen waar hun buurt van afgebroken worden voorrang, doorstarters woningen heet dat dacht ik, medische urgentie kan je wel aanvragen maar of dat hier helpt??/quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat niet meer bestaat? Urgentie?
ja dat weet ik niet allemaal, maar wat ik eerder zei, heet tegenwoordig woonduur.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Urgentie is urgentie, en als je huis afgebrand is dan hoef je echt geen 5 jaar op straat te wonen omdat je niet ingeschreven stond als woningzoekende, dan krijg je gewoon urgentie.
Volgens mij hier had ik al uitgelegd hoe en wat...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
GERT lees je over me heen, ik heb toch gelijk gehad, zat de hele dag maar te piekeren maar voor aanvang vanavond met Nederland weten ze toch hun tegenstander van maandag, nu werd het weer op tv gezegt
Maar als ze het voor aanvang vanavond weten, dan zouden ze het toch nu ook al moeten weten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat we op het moment van aftrap nog niet zeker zijn dat we de poulewinnaar zullen zijn, we zijn alleen zeker dat we door zijn.
Maar mochten wij van Kameroen verliezen en Denemarken of Japan die wedstrijd met een enorm aantal doelpunten winnen dan kan één van hen nog steeds poulewinnaar worden, en zouden wij tweede zijn.
Theoretisch dan dus..... als wij gelijk spelen tegen Kameroen dan maakt het al niet meer uit of één van de twee in de andere wedstrijd een monsterzege behaalt.
Zo extreem is mijn geval niet natuurlijk, ik vraag me af of ik het wel had kunnen krijgen. Het is bij mij: uit de woning moeten omdat ik er geen recht op heb, en geen plek hebben om heen te gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Urgentie is urgentie, en als je huis afgebrand is dan hoef je echt geen 5 jaar op straat te wonen omdat je niet ingeschreven stond, dan krijg je gewoon urgentie.
Ja, maar woonduur is in feite een vaststaand gegeven, dat ze in Amsterdam ipv urgentie verlenen gewoon de woonduur met X jaar verhogen, en het vervolgens ook woonduur noemen, is echt Amsterdamsquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet allemaal, maar wat ik eerder zei, heet tegenwoordig woonduur.
er zal natuurlijk wel urgentie bestaan maar het is allemaal zo veranderd, ten minste hier in amsterdam
Geen flauw idee wat woonduur is, maar als ik op Heksje's opmerking afga heb ik geen poot om op te staan natuurlijk want ik woon pas 1,5 jaar niet bij mn ouders.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar woonduur is in feite een vaststaand gegeven, dat ze in Amsterdam ipv urgentie verlenen gewoon de woonduur met X jaar verhogen, en het vervolgens ook woonduur noemen, is echt Amsterdams
Ik denk dat de kans klein is dat je een urgentie krijgt omdat je dakloos wordt omdat je illegaal woont.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo extreem is mijn geval niet natuurlijk, ik vraag me af of ik het wel had kunnen krijgen. Het is bij mij: uit de woning moeten omdat ik er geen recht op heb, en geen plek hebben om heen te gaan.
Woningstichting ging er in het begin zelfs van uit dat ik wel bij familie/vrienden zou gaan crashen. Dat zal uiteindelijk ook vast wel zo zijn bij gebrek aan beter, maar de situatie wordt er niet beter op o pdie manier. Sterker nog, het zal héél erg veel slechter worden. En dan heb ik het over sociaal vlak, hetgeen me (en ik spreek uit eerdere ervaring) uiteindelijk waarschijnlijk mijn baan zal kosten. In hoeverre moet je situatie urgent zijn, vraag ik me af.
ja slowakijen dus, maar had vanmorgen discussie met Gert, die zei dat we het pas wisten na dat nederland vanavond gespeeld had, maar gisteren zei Tom Egberts al dat het voor de aftrap vanavond bekent zou zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hier had ik al uitgelegd hoe en wat...
[..]
Maar als ze het voor aanvang vanavond weten, dan zouden ze het toch nu ook al moeten weten?
Ik woon nú illegaal omdat de hoofdhuurder vertrokken is, hetgeen niet was voorzien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans klein is dat je een urgentie krijgt omdat je dakloos wordt omdat je illegaal woont.
Want dat is in feite waar jouw situatie op neerkomt, dat je dat wellicht had kunnen voorkomen door een correcte inschrijving bij de woningbouwvereniging doet er niet aan af dat zij je zien als een illegale huurder, en jouw huisvesting dus verder hun probleem niet echt is.
In dat geval had je waarschijnlijk sowieso niet in de woning mogen blijven wonen, ook niet als je wel als mede-huurder ingeschreven was.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat woonduur is, maar als ik op Heksje's opmerking afga heb ik geen poot om op te staan natuurlijk want ik woon pas 1,5 jaar niet bij mn ouders.
Omdat iedereen er van uit gaat dat NL wint vanavondquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja slowakijen dus, maar had vanmorgen discussie met Gert, die zei dat we het pas wisten na dat nederland vanavond gespeeld had, maar gisteren zei Tom Egberts al dat het voor de aftrap vanavond bekent zou zijn.
ja maar Mera, weet niet hoe het bij jullie wwerkt, jij woond in een dorp misschien gaat dat anders he, hier wordt alles wat gebouwd wordt koop tegenwoordig zeg, 40 woningen koop en 10 woningen sociale huurwoningen. en er komen heel veel vrije sector woningen in amsterdam.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat woonduur is, maar als ik op Heksje's opmerking afga heb ik geen poot om op te staan natuurlijk want ik woon pas 1,5 jaar niet bij mn ouders.
Als het voor de aftrap bekend zou zijn dan is het nu ook bekend.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja slowakijen dus, maar had vanmorgen discussie met Gert, die zei dat we het pas wisten na dat nederland vanavond gespeeld had, maar gisteren zei Tom Egberts al dat het voor de aftrap vanavond bekent zou zijn.
2 jaar hier, maar dat is idd de reden dat ik er nu uit moet. Als ik dat van tevoren had geweten had ik dat natuurlijk wel gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval had je waarschijnlijk sowieso niet in de woning mogen blijven wonen, ook niet als je wel als mede-huurder ingeschreven was.
Volgens mij moet het mede-huurderschap bij de meeste woningbouwverenigingen tenminste 3 jaar bestaan voor daar zelfstandige rechten voor de mede-huurder uit voortvloeien als de hoofdhuurder besluit te vertrekken.
hebben ze bij jou geen vrije sector woningen dan??quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik woon nú illegaal omdat de hoofdhuurder vertrokken is, hetgeen niet was voorzien.
Wat is dat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hebben ze bij jou geen vrije sector woningen dan??
wat lullen ze dan he op tv. pppfftt en echt hele dag piekeren van Tom Egberts heeft het echt gisteravond gezegt hahaha dus jij en Gert hebben gelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het voor de aftrap bekend zou zijn dan is het nu ook bekend.
Als Kameroen van ons wint en in de wedstrijd Denemarken - Japan wint één van twee met een enorm doelsaldo dan zouden wij nog 2de kunnen worden in de poule en dus tegen Paraguay moeten spelen.
It isn't over till the fat lady sings.
Het is dus wel waarschijnlijk dat we tegen Slowakije moeten maar het staat nog niet 100% vast.
boven een bepaalt bedrag, wat ik net poste van mijn oudste 9.92 per maand dat zijn vrije sector woningen.quote:
Ja dan vieren we dat het mijn laatste vrije zaterdag is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is er eigenlijk 10 juli, in utreg? Iets te doen?
dank je pietje voor je kusjequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beste Haks,
als Japan met 2-0 wint en wij verliezen met 1-0, moeten we tegen Paraguay. Het is dus pas na de wedstrijd zeker.
kusje
Ah, ik zet 't alvast in de agenda.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dan vieren we dat het mijn laatste vrije zaterdag is.
Dus eigenlijk is het een 'Zwaai-Caro-Aan-Het-Werk-Feestje'.
Dus.
9,92 per maand? bedoel je 992? Is dat geen normale huurprijs dan in A'dam?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
boven een bepaalt bedrag, wat ik net poste van mijn oudste 9.92 per maand dat zijn vrije sector woningen.
Goed zo, dan zijn we al met 3.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, ik zet 't alvast in de agenda.
Omdat.. Ik niet durfquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef Laysa het volgende:
He kutzooi Mera.....maar waarom neem je niet die ene stap....om wat te kopen...je hoeft niet iets overhaast te doen, maar volgens mij zou het je ''mooi'' staan
En Ian?...of vraag ik nu iets wat me niet aangaat?...Je staat er toch niet alleen voor meiske en ik weet echt zeker dat je het kan...je bent kordaat genoeg...durf te dromen!!! en maak ze waar!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat.. Ik niet durfIk sta dr alleen voor en ik zie door de bomen het bos niet meer
daarom
tegenwoordig wel, mijn buurvrouw naast me woond voor tegen de 600,( woond pas 3 jaar naast me kan ook 4 jaar wezen) ik betaal sinds verleden jaar 392 per maand eerst 341 maar omdat ik cv heb gekregen ( heel verhaal maar heb *gewonnen* van de woningbouw betaal ik nu 392 per maand ( 45 euro per maand voor aanleggen cv erbij het minium)quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
9,92 per maand? bedoel je 992? Is dat geen normale huurprijs dan in A'dam?![]()
Je woont best sjiek! Veel groen zeg!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tegenwoordig wel, mijn buurvrouw naast me woond voor tegen de 600,( woond pas 3 jaar naast me kan ook 4 jaar wezen) ik betaal sinds verleden jaar 392 per maand eerst 341 maar omdat ik cv heb gekregen ( heel verhaal maar heb *gewonnen* van de woningbouw betaal ik nu 392 per maand ( 45 euro per maand voor aanleggen cv erbij het minium)
heb een 5 kamer woning ( nu 4 want heb muur in huiskamer/slaapkamer eruit gesloopt).
maar ik betaal zo weinig omdat ik hier al bijna 19 jaar woon, mijn ouwe buurtjes op 1 wonen hier als 1e van de hele buurt in 1954 betrokken ze hun woning en betalen nog geen eens 300 per maand.
Ian is allesquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
En Ian?...of vraag ik nu iets wat me niet aangaat?...Je staat er toch niet alleen voor meiske en ik weet echt zeker dat je het kan...je bent kordaat genoeg...durf te dromen!!! en maak ze waar!!
Je komt er vast wel uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ian is allesMaar samen een huis kopen gaat me een beetje te ver na een paar maanden, snap je
![]()
En naar Duitsland verhuizen is op zich ook best tof (kuch), alleen heb ik dan geen werk meer enzo... Het enige zekerheidje dat ik nu nog heb... Mits ik niet bij mn ouders hoef te gaan wonen want dan is het hek van de dam
Juist, over 10 jaar lachen we erom zullen we maar zeggenquote:
onthoud schatje, alles komt altijd goed, achter elk wolkje schijnd een zonnetje, ook jij krijgt straks een paleisje, je moet het een klein beetje van je afzetten en op je gemak ( beetje hollen mag wel) iets zoeken wat bij jou past.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ian is allesMaar samen een huis kopen gaat me een beetje te ver na een paar maanden, snap je
![]()
En naar Duitsland verhuizen is op zich ook best tof (kuch), alleen heb ik dan geen werk meer enzo... Het enige zekerheidje dat ik nu nog heb... Mits ik niet bij mn ouders hoef te gaan wonen want dan is het hek van de dam
en met eigen opgang he, dat is me heel wat waard dat ik niet met 8 gezinnen op een trap woon.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je woont best sjiek! Veel groen zeg!
Have funquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Juist, over 10 jaar lachen we erom zullen we maar zeggen![]()
Goed, nu echt weg
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en met eigen opgang he, dat is me heel wat waard dat ik niet met 8 gezinnen op een trap woon.
en geen bovenburen, ja die 2 loge`s die boven wonen maar die gaan er toch ooit ook een keertje uit, ja toch![]()
zegt me allemaal niks, maar wat betekent het voor nl? dat ze dinsdag spelen en niet maandag?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef Leandra het volgende:
Voor Marrije:
Met de stand waarmee men nu in poule F de rust ingaat is:
Paraguay de winnaar van poule F, die dinsdag tegen de # 2 van poule E moet spelen.
Slowakije de # 2 van poule F, die maandag tegen de winnaar van poule E moet spelen (waarschijnlijk NL).
En als de stand na de tweede helft nog zo is dan betekent dat dus dat de Italianen naar huis mogen
Slowakije - Italië: 1 - 0
Paraguay - Nieuw-Zeeland: 0 - 0
leuk Laysquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
als ze vanavond winnen dan spelen ze maandag tegen slowakijen, ( zegt Humberto Tan hoor) en die geloof ik op zijn woord.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
zegt me allemaal niks, maar wat betekent het voor nl? dat ze dinsdag spelen en niet maandag?
anyway, ik heb wel een stukje gezien van slowakije - italie, laatste 20 minuten ongeveer, was wel leuk
Of iedereen komt weer gezellig bij mams wonen met de aanhang erbij! Lekker knus!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en met eigen opgang he, dat is me heel wat waard dat ik niet met 8 gezinnen op een trap woon.
en geen bovenburen, ja die 2 loge`s die boven wonen maar die gaan er toch ooit ook een keertje uit, ja toch![]()
Waar is Ian dan in het plaatje ? Dacht dat ie richting jou kwam. Die is toch ook niet te beroerd om te helpenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat.. Ik niet durfIk sta dr alleen voor en ik zie door de bomen het bos niet meer
daarom
Met aangebouwde nagelsalonquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
En Terror Jaap krijgt de woonkamer!
En dan met zijn allen 20 jaar sparen en dan contant een villa afrekenen!quote:
o ja hoor de oudste mag ook terug, gezellig dan heb ik binnen een week herrie in de tent hahah nee hoor, maar ooit moeten ze toch op eigen benen staan, ooit he moet er eigenlijk niet aan denken, hans gaat dit jaar, maar als kim ook gaat ppffttt wordt het wel erg stil in huis.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of iedereen komt weer gezellig bij mams wonen met de aanhang erbij! Lekker knus!![]()
En Terror Jaap krijgt de woonkamer!
Neem je toch wat somaliërs of polen in huis?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja hoor de oudste mag ook terug, gezellig dan heb ik binnen een week herrie in de tent hahah nee hoor, maar ooit moeten ze toch op eigen benen staan, ooit he moet er eigenlijk niet aan denken, hans gaat dit jaar, maar als kim ook gaat ppffttt wordt het wel erg stil in huis.
ja hallo, dan krijg ik het zolderkamertje achter toebedeeld, leggen ze tegen die tijd wel zo een zitliftje voor me aan en krijg ik een rollator in het schuurtje gestald:?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan met zijn allen 20 jaar sparen en dan contant een villa afrekenen!
die wonen hier al achter, die Polen dan, ja ja in een koophuis met zijn allen, maar 1 ding, werken kunnen die gasten wel, die gaan smorgens in een busje en komen savonds weer terug, lopend dat wel want ze moeten wel elke avond langs de Deka voor best bier en kip ( hoor ik weer van kassakutje he)quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Neem je toch wat somaliërs of polen in huis?
Oh nou durft ie ineens wel buiten te zijn? Nu het mooi weer is? Hahaha.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
zal toch wat wezen Disina, Terror Jaap met een eigen studio had ie wel gewild, hij heeft mijn tuinstoel op het balkonnetje al ingepikt, ik zetten het vanmiddag neer nou had me kont nog niet gekeerd of meneer lag er al, nu zit ik weer binnen maar laat het kussen er nog wel ff voor hem op, hij ligt zo leker te chillen.
Zolang die Polen, maar werken hoef ik het niet te doen hèquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die wonen hier al achter, die Polen dan, ja ja in een koophuis met zijn allen, maar 1 ding, werken kunnen die gasten wel, die gaan smorgens in een busje en komen savonds weer terug, lopend dat wel want ze moeten wel elke avond langs de Deka voor best bier en kip ( hoor ik weer van kassakutje he)
Flikker op man, maar dat wil je graag lezenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang die Polen, maar werken hoef ik het niet te doen hè
zolang de balkondeur open blijft staan wel hahah de schijterd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nou durft ie ineens wel buiten te zijn? Nu het mooi weer is? Hahaha.
Ach je kan beter jong aan de drank en de drugs gaan dan als je oud bent! Dan heb je er langer plezier van!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zolang de balkondeur open blijft staan wel hahah de schijterd.
en D-K er zit wel een lekker ding tussen, eigenlijk een kunstenaar met lang grijs haar in een staartje en hij lacht altijd lief als hij me zietmaar ja aan de drank en te jong he, veels te jong
ibaheshquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat net naar zo'n politie-achtervolgingsprogramma te kijken. Zag je daar een motorrijder in de USA er vandoor gaan met een hele politie-armada achter hem aan, komt er een politiewagen vanaf de andere kant die gewoon vol op die motorrijder inrijdtMaar de poltie-actie was een succes, de motorrijder had een klein zakje weed bij zich.
Wij gaan ook kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:03 schreef Toverheks het volgende:
wens jullie veel plezier met de 1e helft, ik ga me vast instaleren voor de tv.
tot in de rust
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook gaan kijken maar ik weet de einduitslag al
TOF !!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
Echt! Overal in de stad zag ik het al staan, vooral bij oranje versierde kroegen. Kameroen-Nederland 24-6.quote:
Ik zit NOG vol van al dat eten gisterenquote:
Heee Laysa, super dat het nu eindelijk flink opschiet met een nieuwe woning. En fijn dat die gemeentemevrouw ook meeviel!quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heee Laysa, super dat het nu eindelijk flink opschiet met een nieuwe woning. En fijn dat die gemeentemevrouw ook meeviel!
Nou hup, voetbal kijken in de kroeg, dan moet je voor 't volkslied al een halve liter verwerkt hebben.quote:
ook van mij....quote:
Zet goddomme die tv aan, nu!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:21 schreef FANN het volgende:
ik gaat vanavond GEEN voetbal kijken..
1x was genoeg
Heppie de kleine meid gewoon in het oranje gestoken ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
ook van mij....
gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, Laysa en de Kardinaal..![]()
Hier oerhollands eten,,frikandellen, kaassouffles en kroketten.
Kleindochter in oranje,,we zitten klaar, laat maar beginnen..
Yep, gewoon voor de fun..quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heppie de kleine meid gewoon in het oranje gestoken ?![]()
dat kind weet nog van niks
Ahhhhhhhhhhhhhh wat goed..... Succes met elkaar de hersens inslaanquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou hup, voetbal kijken in de kroeg, dan moet je voor 't volkslied al een halve liter verwerkt hebben.
feli
Dank jullie...alleen urhent he...huis moet nog komenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
ook van mij....
gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, Laysa en de Kardinaal..![]()
Hier oerhollands eten,,frikandellen, kaassouffles en kroketten.
Kleindochter in oranje,,we zitten klaar, laat maar beginnen..
Ze lovequote:Op donderdag 24 juni 2010 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhh wat goed..... Succes met elkaar de hersens inslaan![]()
Valt wel mee. Het is gewoon saai omdat 't amper ergens over gaat.quote:
Jij ging toch in de kroeg kijken, of is dat maandag?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier ook en op moment van scoren zetten wij het geluid uit....herrie joh
Ja zeg dat welquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier ook en op moment van scoren zetten wij het geluid uit....herrie joh
Er komt bijna geen bal aan, ze zitten meer op eigen helft dan op de helft van de tegenstander en het is regelmatig erg gevaarlijk voor het Oranje doel Dat valt heus niet mee vind ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is gewoon saai omdat 't amper ergens over gaat.
Voorlopig is 't 1-0 en hebben we ook wat kansen gehad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er komt bijna geen bal aan, ze zitten meer op eigen helft dan op de helft van de tegenstander en het is regelmatig erg gevaarlijk voor het Oranje doel Dat valt heus niet mee vind ik.
Het laatste kwartier komt Robben er vast even in. Dan komt er vast wat meer leven in de brouwerijquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorlopig is 't 1-0 en hebben we ook wat kansen gehad.
quote:
nee misschien met de wijk hier ...om de mensen beter te leren kennen maar das nu niet meer nodigquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ging toch in de kroeg kijken, of is dat maandag?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zeg dat welWij zitten hier gewoon onderuitgezakt bij Dalziel en Pascoe en we hoeven geen moeite te doen om te weten wanneer en hoe er wordt gescoord.
Deur open, ramen open, laat maar komenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wacht maar als er weer een doelpunt valt
LOL, die Fransen, wat een vertoning hè?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier ook, maar ja, ik woon dan ook in Frankrijk
Ja, onvoorstelbaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze worden gewoon zo af en toe compleet weg getikt
Oh ja? Buren?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:58 schreef Marrije het volgende:
In elk geval 1 iemand in deze buurt die voor Kameroen is
Het is wel te hopen dat het straks beter gaatquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, tot aan de komst van Robben zeer, zeer matig.
Dat is zeker te hopen, wat het Nederlands elftal tot nu toe heeft laten zien vind ik zeer matig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat het straks beter gaat
ach, als ze maar winnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind het de slechtste wedstrijd tot nu toe van Oranje.
maahaandaahaag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ach, als ze maar winnen
en hoe zit het nu?
dinsdag de volgende wedstrijd dus. Tegen wie?
ja sorry, las het net dat lies en heksie dat zeiden, heb het net aangepastquote:
Slovakiaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:25 schreef Marrije het volgende:
ja sorry, las het net dat lies en heksie dat zeiden, heb het net aangepast
en tegen wieeeeehieeee?
Nee, daar ben ik ook niet gerust op. Die Slowaken zijn goed, dat hebben we gemerkt tegen Italie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
oei, hoor het net op tv, nou dat weet ik niet, of 'we' dat wel gaan winnen. . .
Ze komen wel fanatiek over in elk geval.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook niet gerust op. Die Slowaken zijn goed, dat hebben we gemerkt tegen Italie.
ja vlak die Slowaken niet uit, iedereen is in de hiepperdepiep hoera stemming, maar die gaan knokken hoor die slowaken, zag en met mij heel nederland dat er best wel foutjes zaten bij het nederlands elftal, hoop dat ze daar aan gaan werkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook niet gerust op. Die Slowaken zijn goed, dat hebben we gemerkt tegen Italie.
wat dacht je, dat kan er hier wel bijquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:43 schreef remlof het volgende:
Deze kan wel dicht geloof ik
Voor slowchat kan je in [RLS SC #770] Mera Is Liefst, Mehehe :7 terecht
Galbakken? Gewoon realisten denk ik. Ze krijgen het niet kado van de Slowaken, dat moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef spuitje het volgende:
stelletje galbakkenTot nu hebben ze de maximale score gehald, gun Oranje nu gewoon een beetje vertrouwen............
Hallo galbak, leuke avond gehadquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef spuitje het volgende:
stelletje galbakkenTot nu hebben ze de maximale score gehald, gun Oranje nu gewoon een beetje vertrouwen............
stuur D-K erop af, die slaat hem wel ff in elkaar voor jequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Hier loopt heel de tijd iemand rond met een recorder waaruit je : ole, ole, ole'' hoort tetteren![]()
'Hier' is het bladstil.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Hier loopt heel de tijd iemand rond met een recorder waaruit je : ole, ole, ole'' hoort tetteren![]()
Gezellig Heksjequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
nou mijn oranje lampjes buiten branden erg sfeervol, heb vandaag bos oranje sprieten gehaald staat mooi in mijn oranje vaas en had 2 plantjes met oranje knopjes ( weet echt de naam er niet van) ook maar gekocht voor in de vensterbank, en ja het heeft geholpen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
ja mijn lampjes staan zo leuk op relling balkon en onder het raam, en er hangen nu ook lampjes in mijn bezemsteel. ( ja mijn bezem staat in mijn plantenbak zo een hele grote.)quote:
geniet er nog maar even vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
nou mijn oranje lampjes buiten branden erg sfeervol, heb vandaag bos oranje sprieten gehaald staat mooi in mijn oranje vaas en had 2 plantjes met oranje knopjes ( weet echt de naam er niet van) ook maar gekocht voor in de vensterbank, en ja het heeft geholpen
Tuurlijk, "we" hebben gewonnen toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hallo galbak, leuke avond gehad?
ja bij de vorige kampioenschappen hoorde ik dat een keer smorgens om 9 uur, ik uit het raam kijken zie ik daar dus:quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Neehee niet slaan![]()
Oeh Marrije gedeelde smart
OMG!!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja bij de vorige kampioenschappen hoorde ik dat een keer smorgens om 9 uur, ik uit het raam kijken zie ik daar dus: [ afbeelding ] met zo'n recorder lopen
Trustenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:55 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga nog ff rommelen hier, wens jullie nog veel plezier en voor straks slaap lekker
Mens, zeur niet zo. We hebben gewonnenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mens, zeur niet zo. We hebben gewonnen
*toet*
Trusten voor jullie allemaal meiskequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
wen dr maar an![]()
Ik duik er ook zo in.
Welterusten
Heel erg "jemmar" maar wij zijn lekker door, Muhahah!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:02 schreef remlof het volgende:
Jemmar dat Denemarken zich niet geplaatst heeft
Nee mij ook niet, die gasten hebben een enorme win-mentaliteit nu en geen reputatie hoog te houden...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
En het zal mij niets verbazen als Oranje er van gaat verliezen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik heb vannacht wel geslapen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |