Thanx en eet smakelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:05 schreef Gert het volgende:
Tof Laysa en D_K!![]()
OK.. effe happen aan het strand, voor je het weet is het weer herfst.![]()
Feliquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
Vanochtend is de mevrouw van de gemeente geweest en ik krijg spoed urgentie op medische gronden...dus binnen een paar maanden gaan we verhuizen en officieel samen wonen![]()
![]()
Dank je....ik moet hier 6 trappen op om bij mn huis te komen en daarbij is het ook nog anti kraak....alles staat op instorten en ik heb hier bijna geen rechten...ze zullen hier dus ook geen aanpassingen doen....vandaar eigenlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
Haha briljant, wat een wedstrijd.
En wat was dat nou in dat doel?![]()
Gefeli Laysa, maar waarom kan je niet in je andere huus blijven dan?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
De Vuvuzelaknop op Youtube
![]()
![]()
![]()
Welke mongool gebruikt dat nou!?![]()
![]()
Ja misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen danquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef Laysa het volgende:
Wij hebben het via de gemeente gedaan Mera....ik weet niet of dat voor jou ook een optie is? In dit geval overrulen zij de wooncooperatie
Volgens haar komen we voor nog meer dingen in aanmerking....Ze was echt zwaar oke die mevrouwquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moet dat een opluchting zijn. Wij hadden dat destijds ook hoor, toen we voor mijn vriend voor het eerst met een hulpinstantie in contact moesten treden. Er is echt een mentaliteitsverandering opgetreden terwijl we even niet keken.
Ik heb m'n oranje Grolsch shirt al aan, niet de Jup, gewoon om lekker recalcitrant te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb niet zo een jurkje, maar heb wel hele leuke oranje sokken staat best sexy hoor, ik trek het net onder de knie, dus ook nog lekker warm
Geef je schoenen maar aan mij...krijg je slippertjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen dan![]()
*moed uit schoenen probeert te halen
Ik snap de link Jupiler en Oranje niet echt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb m'n oranje Grolsch shirt al aan, niet de Jup, gewoon om lekker recalcitrant te zijn
Inderdaad, spannendste wedstrijd van het WK so farquote:
Nee, maar Italië presteerde het om nog een paar tandjes slechter te zijnquote:En nou niet gaan verliezen van Kameroen vanavond, want Slowakije moét opgerold kunnen worden. Zo goed waren die beslist niet.
Oh oke. Ah 6 trappen maar, appeltje eitje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....ik moet hier 6 trappen op om bij mn huis te komen en daarbij is het ook nog anti kraak....alles staat op instorten en ik heb hier bijna geen rechten...ze zullen hier dus ook geen aanpassingen doen....vandaar eigenlijk
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh oke. Ah 6 trappen maar, appeltje eitje!
Tijd voor een echt huus dus.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
GERT lees je over me heen, ik heb toch gelijk gehad, zat de hele dag maar te piekeren maar voor aanvang vanavond met Nederland weten ze toch hun tegenstander van maandag, nu werd het weer op tv gezegt
Wedden dat het vol zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:19 schreef Toverheks het volgende:
zo, worden ff 20.000 mensen verwacht vanavond om op een scherm in het Feyenoord stadion de wedstrijd te volgen, kost ff 37. euro per kaartje.
Jupiler, "official sponsor van ze worldcup 2010" met hun "Jup Holland Jup" t-shirtjes die je gratis bij een kratje Jupiler kreeg doet geen belletje rinkelen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap de link Jupiler en Oranje niet echt.
He Noek. Gaan we nog naar Utrecht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |