ach, als ze maar winnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind het de slechtste wedstrijd tot nu toe van Oranje.
maahaandaahaag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ach, als ze maar winnen
en hoe zit het nu?
dinsdag de volgende wedstrijd dus. Tegen wie?
ja sorry, las het net dat lies en heksie dat zeiden, heb het net aangepastquote:
Slovakiaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:25 schreef Marrije het volgende:
ja sorry, las het net dat lies en heksie dat zeiden, heb het net aangepast
en tegen wieeeeehieeee?
Nee, daar ben ik ook niet gerust op. Die Slowaken zijn goed, dat hebben we gemerkt tegen Italie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
oei, hoor het net op tv, nou dat weet ik niet, of 'we' dat wel gaan winnen. . .
Ze komen wel fanatiek over in elk geval.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook niet gerust op. Die Slowaken zijn goed, dat hebben we gemerkt tegen Italie.
ja vlak die Slowaken niet uit, iedereen is in de hiepperdepiep hoera stemming, maar die gaan knokken hoor die slowaken, zag en met mij heel nederland dat er best wel foutjes zaten bij het nederlands elftal, hoop dat ze daar aan gaan werkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook niet gerust op. Die Slowaken zijn goed, dat hebben we gemerkt tegen Italie.
wat dacht je, dat kan er hier wel bijquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:43 schreef remlof het volgende:
Deze kan wel dicht geloof ik
Voor slowchat kan je in [RLS SC #770] Mera Is Liefst, Mehehe :7 terecht
Galbakken? Gewoon realisten denk ik. Ze krijgen het niet kado van de Slowaken, dat moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef spuitje het volgende:
stelletje galbakkenTot nu hebben ze de maximale score gehald, gun Oranje nu gewoon een beetje vertrouwen............
Hallo galbak, leuke avond gehadquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef spuitje het volgende:
stelletje galbakkenTot nu hebben ze de maximale score gehald, gun Oranje nu gewoon een beetje vertrouwen............
stuur D-K erop af, die slaat hem wel ff in elkaar voor jequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Hier loopt heel de tijd iemand rond met een recorder waaruit je : ole, ole, ole'' hoort tetteren![]()
'Hier' is het bladstil.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Hier loopt heel de tijd iemand rond met een recorder waaruit je : ole, ole, ole'' hoort tetteren![]()
Gezellig Heksjequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
nou mijn oranje lampjes buiten branden erg sfeervol, heb vandaag bos oranje sprieten gehaald staat mooi in mijn oranje vaas en had 2 plantjes met oranje knopjes ( weet echt de naam er niet van) ook maar gekocht voor in de vensterbank, en ja het heeft geholpen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
ja mijn lampjes staan zo leuk op relling balkon en onder het raam, en er hangen nu ook lampjes in mijn bezemsteel. ( ja mijn bezem staat in mijn plantenbak zo een hele grote.)quote:
geniet er nog maar even vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
nou mijn oranje lampjes buiten branden erg sfeervol, heb vandaag bos oranje sprieten gehaald staat mooi in mijn oranje vaas en had 2 plantjes met oranje knopjes ( weet echt de naam er niet van) ook maar gekocht voor in de vensterbank, en ja het heeft geholpen
Tuurlijk, "we" hebben gewonnen toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hallo galbak, leuke avond gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |