En dat terwijl ik volledig uit vorm ben?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, ik wilde dit net posten:
[..]
Was ik al te laat![]()
Nee, want dat is ze aangeboden door RTL maar hebben ze zelf geweigerd. Ze zagen de meerwaarde nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou hij ook niet gewoon een beetje jaloers zijn dat de NOS wel in Zuid-Afrika zit en hij niet?
Dat je bij de trainingen kunt gaan kijken en dus niet afhankelijk bent van wat televisiebeelden daarvan is geen meerwaarde??quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, want dat is ze aangeboden door RTL maar hebben ze zelf geweigerd. Ze zagen de meerwaarde niet
Ze vonden van niet, ik ga d'r niet over hèquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je bij de trainingen kunt gaan kijken en dus niet afhankelijk bent van wat televisiebeelden daarvan is geen meerwaarde??
Nee, daar ging ik al vanuitquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze vonden van niet, ik ga d'r niet over hè
Harstikke fijn Leandra..op naar de 40 wekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
Goed, dinsdag voor het eerst naar de verloskundige geweest (ik mocht van de gynaecoloog overstappen op de verloskundige omdat het allemaal zo goed ging), hartje weer gehoord en verder sta ik al te kokhalzen als ik voor de (geopende) koelkast sta, en ja, hij is echt heel erg schoon, want vrijdag nog helemaal leeggehaald en uitgesopt.
Maar goed, bij Jr. was ik ook de 4de en 5de maand heul misselijk, dus voor mij is het vooral een teken van een goede zwangerschap, ongeacht het feit dat het "normaal" in deze periode juist over is
Verder gaat ook alles lekker eigenlijk, alleen jammer dat ik geen biertje bij de wedstrijd kan nemen
En hoe is het daar??
Allemaal ouderschapsverlof?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik baal een beetje, want ik krijg echt niemand meer te pakken en ze bellen mij ook niet terug
Same here.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik baal een beetje, want ik krijg echt niemand meer te pakken en ze bellen mij ook niet terug
Nog druk met examinering en cijferlijsten vermoed ik. Maar de midden heeft nog één week en gaat dan op vakantie en zuid nog twee voordat ze pleiten zijn (of andersom) en er moet nog wel wat gedaan worden voordat het september is en het weer begint.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allemaal ouderschapsverlof?![]()
Volgens mij zitten ze gewoon buiten te "vergaderen"... in t zonnetje, lekker glas koud bier frisdrank erbij
Goed te doen, hoewel ik persoonlijk liever in Klundert had gezeten. Die nazi's kunnen het allemaal toch niet laten elke keer weer te vragen "ob Holland überhaupt dabei ist, dieses jahr?" en die grap is na de 250e keer nog net zo leuk als de eerste keer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
Goed, dinsdag voor het eerst naar de verloskundige geweest (ik mocht van de gynaecoloog overstappen op de verloskundige omdat het allemaal zo goed ging), hartje weer gehoord en verder sta ik al te kokhalzen als ik voor de (geopende) koelkast sta, en ja, hij is echt heel erg schoon, want vrijdag nog helemaal leeggehaald en uitgesopt.
Maar goed, bij Jr. was ik ook de 4de en 5de maand heul misselijk, dus voor mij is het vooral een teken van een goede zwangerschap, ongeacht het feit dat het "normaal" in deze periode juist over is
Verder gaat ook alles lekker eigenlijk, alleen jammer dat ik geen biertje bij de wedstrijd kan nemen
En hoe is het daar??
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:19 schreef Leandra het volgende:
Ik zal "Jasper" voorstellen als de bevalling op 8 december is, maar ik vermoed dat het lastig gaat worden
Nou ja, cijferlijsten kunnen ook prima in de zon?? Tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog druk met examinering en cijferlijsten vermoed ik. Maar de midden heeft nog één week en gaat dan op vakantie en zuid nog twee voordat ze pleiten zijn (of andersom) en er moet nog wel wat gedaan worden voordat het september is en het weer begint.
Echt, dat jij nog de moeite neemt achter hen aan te bellen.... hebben ze je nu al een schriftelijke bevestiging gestuurd van de afspraken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Same here.Ook de woningstichting zegt maar weer een keer dat ik vólgende week terug moet bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |