Het is de A2 hèquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:05 schreef longinus het volgende:
heb je er al files gezien, zo nee, dan werkt het ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Wordt dat hele stuk 100? WTF.quote:
Linke baan en pech, is volgens de NL regering een te lange weg tot vluchtstrook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:14 schreef ukga het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo heeft deze nieuwe weg 2 vluchtstroklen (links en rechts)? is éen niet genoeg?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Linke baan en pech, is volgens de NL regering een te lange weg tot vluchtstrook.
quote:
heb je toen de wegenwacht gebelt, of de ambulance?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:17 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die acute aids krijgen.
sterker nog, dat kan primaquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
Ik krijg een harde plasser van zo'n lang en breed stuk lege weg. Hier moet je minstens 160 kunnen rijden
Nooit opgelet met rijles zeker? Da's normaal bij zo veel rijstroken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:14 schreef ukga het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo heeft deze nieuwe weg 2 vluchtstroklen (links en rechts)? is éen niet genoeg?
Beperken geluidhinderquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Wordt dat hele stuk 100? WTF.
Verder was het afgelopen jaar de max snelheid 90 en reed iedereen 110 ofzo.
Toen heb ik die aids-plek op mijn arm dichtgebrand met buskruit van een kogel onder het mom van: What doenst kill you, makes you stronger. A weak part of me died today.... That was the weak part, i'm stronger now.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:19 schreef ukga het volgende:
[..]
heb je toen de wegenwacht gebelt, of de ambulance?
Je moet niet zeuren. Op dit moment mag je, ook op de stukken weg die al af zijn en waar al jaren geen wegmisbouwwerker gelopen heeft, maar 90 rijden. Dus de snelheid gaat zelfs OMHOOG naar 100km/u!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:03 schreef kikoooooo het volgende:
Om milieumaatregelen en andere flutargumenten mag men straks max 100km/u op een tracé dat de breedte heeft waar 2 747's naast elkaar kunnen landen
Als je pech krijgt in je Renault of Citroën, en je rijdt op de linkerbaan, dan is het een heeeeel eind om naar de vluchtstrook rechts te komen. Vandaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:14 schreef ukga het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo heeft deze nieuwe weg 2 vluchtstroklen (links en rechts)? is éen niet genoeg?
en dit is allemaal echt gebeurt|? das best heftig danquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:22 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Toen heb ik die aids-plek op mijn arm dichtgebrand met buskruit van een kogel onder het mom van: What doenst kill you, makes you stronger. A weak part of me died today.... That was the weak part, i'm stronger now.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:22 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Je moet niet zeuren. Op dit moment mag je, ook op de stukken weg die al af zijn en waar al jaren geen wegmisbouwwerker gelopen heeft, maar 90 rijden. Dus de snelheid gaat zelfs OMHOOG naar 100km/u!
Deze post staat ook wel bekend als;
Onterechte klacht!
Ja en? Wat heeft verlichting daarmee te maken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef rene90 het volgende:
De a15 dacht ik naar nijmegen is 2 baans en 120 zonder verlichting
Nee, daar ligt 2*4. What's your point?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef kikoooooo het volgende:
Daar ligt geen 2x5.
15 jaar geleden was het overal zo. En verlichting is alleen maar irritant.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef rene90 het volgende:
De a15 dacht ik naar nijmegen is 2 baans en 120 zonder verlichting
Dat gaat straks ook gewoon omhoog naar 100. Dat is nu 90 ivm de werkzaamheden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:26 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Nee, daar ligt 2*4. What's your point?
Dat zeg ik net.... Er zijn stukken van ettelijke kilometers lang waar al in geen maanden meer gewerkt is, waar het gewoon KLAAR is.....quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
Dat gaat straks ook gewoon omhoog naar 100. Dat is nu 90 ivm de werkzaamheden.
Jij rijdt liever 120 in de filequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef Hojdhopper het volgende:
Op welk stuk is dat dan..? Dat zeg je er niet bij. Ik rij wekelijks een paar keer over de A2, van Maastricht naar Amsterdam dus ik zal er wel de dupe van worden dan?
Volgens mij iig tot Knooppunt Deil (vanaf Amsterdam). Verder rij ik de A2 niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef Hojdhopper het volgende:
Op welk stuk is dat dan..? Dat zeg je er niet bij. Ik rij wekelijks een paar keer over de A2, van Maastricht naar Amsterdam dus ik zal er wel de dupe van worden dan?
Die vent heeft wel geluk, geen staandehouding dus z'n rijbewijs niet kwijtquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:38 schreef Ivo1986 het volgende:
Hoezo maar 120 rijden...
http://www.blikopnieuws.n(...)uur_over_de_A79.html
Op dat stuk rij ik ook wel eens zo hardquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Die vent heeft wel geluk, geen staandehouding dus z'n rijbewijs niet kwijt.
Ging mijn auto maar zo hardquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Op dat stuk rij ik ook wel eens zo hardDat is een ideale snelweg, ala Duitsland, lekker breed en weinig afslagen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
sterker nog, dat kan prima
maar opbokken met "boehoe ik ben gefllitst" topics
Vooral tussen Waardenburg en Vianen, ik denk dan hup alle banen open en 130 toestaan, Charlie Aptroot kom er maar in!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:30 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Dat zeg ik net.... Er zijn stukken van ettelijke kilometers lang waar al in geen maanden meer gewerkt is, waar het gewoon KLAAR is.....
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ging mijn auto maar zo hard. Ik kom niet verder dan 190. Maar alleen in Duitsland
Niet direct nee. De rechter kan er echter nog anders over beslissen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Die vent heeft wel geluk, geen staandehouding dus z'n rijbewijs niet kwijt.
Huh? Dat zeg ik toch niet?quote:
z'n rijbewijs nu niet kwijt.... Vervolgens wel een uitnodiging in de bus om gezellig te komen kletsen met het OM en de rechter, ik gok dat hij daar niet met rijbewijs de deur uit gaat.....quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef fathank het volgende:
Die vent heeft wel geluk, geen staandehouding dus z'n rijbewijs niet kwijt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef Stekelbees het volgende:
Groene energie bestaat niet, retards.
Dit is ook cultuurgebonden: in de VS wonen mensen langs een snelweg, en accepteren ze gewoon dat ze die weg horen...quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Beperken geluidhinder
Het is zaak de geluidhinder voor omwonenden zoveel
mogelijk te beperken. Voor woningen die zich tot 600
meter van de weg bevinden, moet het geluid binnen de
afgesproken normen blijven. Rijkswaterstaat plaatst daarom
langs de weg nieuwe geluidschermen die soms hoger zijn
dan de huidige. In enkele gevallen plaatst een gemeente een
geluidscherm met een bijdrage van Rijkswaterstaat. Zo
integreert de gemeente Utrecht een bedrijvengebouw met
het geluidscherm in ‘The Wall’.
Een andere effectieve maatregel is het aanbrengen van
dubbellaags ZOAB (zeer open asfaltbeton). Dat gebeurt op
de A2 tussen Holendrecht en Oudenrijn. Dubbellaags ZOAB
reduceert het geluid. Het effect is nog groter in combinatie
met de lagere maximumsnelheid van 100 km per uur. Bij
Utrecht houdt de landtunnel het verkeersgeluid tegen.
Ik zou het rijbewijs niet meenemenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:49 schreef Kumerian het volgende:
[..]
z'n rijbewijs nu niet kwijt.... Vervolgens wel een uitnodiging in de bus om gezellig te komen kletsen met het OM en de rechter, ik gok dat hij daar niet met rijbewijs de deur uit gaat.....
Alle mensen die nu langs de A2 wonen zijn, volgens mij, allen jonger dan deze weg. Hetzelfde geldt voor mensen die onder schiphol gaan wonen. Is gewoon een bewuste keuze. Dan moet je idd ook niet gaan zeiken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit is ook cultuurgebonden: in de VS wonen mensen langs een snelweg, en accepteren ze gewoon dat ze die weg horen...
Het is vooral klagen "omdat het kan", lijkt het... Doordat de milieuhippies mensen vertellen dat dat vliegen en wegen slecht zijn. En i.p.v. gewoon te accepteren dat het er ligt, willen ze het opeens veranderen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Alle mensen die nu langs de A2 wonen zijn, volgens mij, allen jonger dan deze weg. Hetzelfde geldt voor mensen die onder schiphol gaan wonen. Is gewoon een bewuste keuze. Dan moet je idd ook niet gaan zeiken.
Ik woon praktisch onder de aanvliegroute van de Buitenveldertbaan, af en toe echt een tyfusherrie, maar mij hoor je daar niet over klagen hoor.
De uitwerking valt inderdaad een beetje tegen daar..quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:23 schreef ImMaxa het volgende:
Ach, de N325 bij Nijmegen-Noord zijn ze aan het ombouwen tot stadssingel, met verkeerslichten en 50 km/h maximaal, om de doorstroming te bevorderen heet dat.
Als kentekenhouder ben je verantwoordelijk wanneer er geen bestuurder kan worden gevonden. Je krijgt netjes een formulier thuis waarmee je kunt opgeven wie de bestuurder was. Doe je dat niet of blijkt later dat dat niet de bestuurder was, dan ga je zelf voor gaas.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik zou het rijbewijs niet meenemenLaat het OM maar bewijzen wie er gereden heeft.
Dat lijkt me sterk dat ze het rijbewijs innemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als kentekenhouder ben je verantwoordelijk wanneer er geen bestuurder kan worden gevonden. Je krijgt netjes een formulier thuis waarmee je kunt opgeven wie de bestuurder was. Doe je dat niet of blijkt later dat dat niet de bestuurder was, dan ga je zelf voor gaas.
Probeer het maar eens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:33 schreef Ivo1986 het volgende:
Dat lijkt me sterk dat ze het rijbewijs innemen.
Tegenwoordig kan dat gewoon via het CJIB geïncasseerd worden als ik me niet vergis. Het kan echter zijn dat de Duitsers het er bij laten zitten. Zwitsers overigens niet.quote:Boetes die ik van Duitsland krijg betaal ik niet, ookal sturen ze altijd een nieuwe pasfoto
Het zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zwitserland, daar verlies je je rijbewijs toch al met 15 te hard?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zwitserland, daar verlies je je rijbewijs toch al met 15 te hard?
Nop wordt nog niet gedaan. Mag volgens de EU regels niet geloof ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Probeer het maar eens.Als kentekenhouder ben je verantwoordelijk voor wie je laat rijden in je auto. Als je niet kunt aangeven wie de bestuurder was, ben je dus het bokje.
[..]
Tegenwoordig kan dat gewoon via het CJIB geïncasseerd worden als ik me niet vergis. Het kan echter zijn dat de Duitsers het er bij laten zitten. Zwitsers overigens niet.
Was dat niet in Zweden zo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zwitserland, daar verlies je je rijbewijs toch al met 15 te hard?
Als in Zwitserland de maximumsnelheid beperkt is als milieumaatregel en je rijdt te hard bega je een milieumisdrijf en kan je dat al gauw enkele duizenden euro's kostenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zwitserland, daar verlies je je rijbewijs toch al met 15 te hard?
Nooit geweten echt te treurig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Als in Zwitserland de maximumsnelheid beperkt is als milieumaatregel en je rijdt te hard bega je een milieumisdrijf en kan je dat al gauw enkele duizenden euro's kosten.
Want een haperende motor is het enige waardoor je naar de vluchstrook moet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:18 schreef Mdrop het volgende:
[..], mocht je pech krijgen op de linke baan dan is de afstand die je moet afleggen tot aan de vluchtstrook te groot ofzo
.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, een paar jaar geleden in ieder geval nog niet.
quote:Autowegen 90
Autosnelwegen 110
Overtredingen worden streng bestraft. Een overschrijding van de maximum snelheid met meer dan 30 km/u betekent automatisch intrekking van Uw rijbewijs.
2) wat je hier beschrijft geld voor elke snelheid daar er altijd verschillen in snelheid zullen zijn zal er geremd worden. Is dus een non argumentquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef Stekelbees het volgende:
Dat komt door linkse hippie's die denken dat langzaam rijden staat aan minder uitstoot.
.
2) langzamer rijden -> mensen ineens remmen -> terugschakelen -> terug optrekken -> meer verbruik
3) het hele "groene" fabeltje tegenwoordig is een leuke manier om nóg meer geld te verdienen over de ruggen van onwetende, domme mensen. Groene energie bestaat niet, retards.
4) langzaam rijden lost het hele file probleem niet; betere infrastructuur wél.
Een van de onze vaste chauffeurs heeft een keer hydrolieklekkage gehad op de vluchtstrook. Hele teringzooi over de vluchtstrook en in de berm. Komt er zo'n vent van Rijkswaterstaat bij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor olielekkage in Nederland.
Oh nee, ik heb het nagechecktquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef ViaRegnum het volgende:
Tussen de afrit Maarssen en Abcoude blijft het voor zover ik weet gewoon 120, hoorAls dat niet zo geweest zou zijn, zou het wel een terechte klacht zijn ja.
Dat is niet in Zwitserland maar in Oostenrijk. Zo ongeveer alle snelheden op de snelwegen zijn gewoon verlaagd naar 100 om zo te kunnen incasserenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Als in Zwitserland de maximumsnelheid beperkt is als milieumaatregel en je rijdt te hard bega je een milieumisdrijf en kan je dat al gauw enkele duizenden euro's kosten.
Ben er een tijd geleden overheen geweest, was niet te doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:23 schreef ImMaxa het volgende:
Ach, de N325 bij Nijmegen-Noord zijn ze aan het ombouwen tot stadssingel, met verkeerslichten en 50 km/h maximaal, om de doorstroming te bevorderen heet dat.
Hé, dat zei ik pas ook nog tegen je moeder!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben er een tijd geleden overheen geweest, was niet te doen.
Tracjectcontrolequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:13 schreef ukga het volgende:
Kutzooi. vroegah mocht je altijd 120. lekker boeiend, zolang z emaar neit controleren
Ik juist wel. Qua tijd boeit het inderdaad niet vreselijk veel, maar ik kan me gruwelijk ergeren aan zo'n relatief lage snelheid op een weg waar je veel harder kunt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
Als of die 20 km/h minder iets uitmaakt, merk je toch niet als je lekker aan het rijden bent
120 of 140 maakt een wereld van verschil. Niet qua tijd idd, maar wel qua perceptie. Of dat nou aan de snelheid opzich of het verschil t.o.v. het overige verkeer ligt kan ik niet echt beoordelen, hoewel ik het laatste gokquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
Als of die 20 km/h minder iets uitmaakt, merk je toch niet als je lekker aan het rijden bent
Topplaatjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef busfoto.nl het volgende:
Nog wat mooie plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraagt het JIB om één ding: geld!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:29 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Ja, zo'n brede weg vraagt in de nachtelijke uurtjes gewoon om één ding.....plankgas!
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik juist wel. Qua tijd boeit het inderdaad niet vreselijk veel, maar ik kan me gruwelijk ergeren aan zo'n relatief lage snelheid op een weg waar je veel harder kunt.
Ja. das wel weer jammer....toch maar naar Duitsland danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan vraagt het JIB om één ding: geld!
Volgens mij zijn veel mensen voorstander van dit systeem.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:13 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Zo'n variabele maximumsnelheid door middel van matrixborden is naar mijn mening ideaal voor dit stuk van de A2: 130/140 als het rustig is, 100/110 bij drukte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |