quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, een paar jaar geleden in ieder geval nog niet.
quote:Autowegen 90
Autosnelwegen 110
Overtredingen worden streng bestraft. Een overschrijding van de maximum snelheid met meer dan 30 km/u betekent automatisch intrekking van Uw rijbewijs.
2) wat je hier beschrijft geld voor elke snelheid daar er altijd verschillen in snelheid zullen zijn zal er geremd worden. Is dus een non argumentquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef Stekelbees het volgende:
Dat komt door linkse hippie's die denken dat langzaam rijden staat aan minder uitstoot.
.
2) langzamer rijden -> mensen ineens remmen -> terugschakelen -> terug optrekken -> meer verbruik
3) het hele "groene" fabeltje tegenwoordig is een leuke manier om nóg meer geld te verdienen over de ruggen van onwetende, domme mensen. Groene energie bestaat niet, retards.
4) langzaam rijden lost het hele file probleem niet; betere infrastructuur wél.
Een van de onze vaste chauffeurs heeft een keer hydrolieklekkage gehad op de vluchtstrook. Hele teringzooi over de vluchtstrook en in de berm. Komt er zo'n vent van Rijkswaterstaat bij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor olielekkage in Nederland.
Oh nee, ik heb het nagechecktquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef ViaRegnum het volgende:
Tussen de afrit Maarssen en Abcoude blijft het voor zover ik weet gewoon 120, hoorAls dat niet zo geweest zou zijn, zou het wel een terechte klacht zijn ja.
Dat is niet in Zwitserland maar in Oostenrijk. Zo ongeveer alle snelheden op de snelwegen zijn gewoon verlaagd naar 100 om zo te kunnen incasserenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Als in Zwitserland de maximumsnelheid beperkt is als milieumaatregel en je rijdt te hard bega je een milieumisdrijf en kan je dat al gauw enkele duizenden euro's kosten.
Ben er een tijd geleden overheen geweest, was niet te doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:23 schreef ImMaxa het volgende:
Ach, de N325 bij Nijmegen-Noord zijn ze aan het ombouwen tot stadssingel, met verkeerslichten en 50 km/h maximaal, om de doorstroming te bevorderen heet dat.
Hé, dat zei ik pas ook nog tegen je moeder!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben er een tijd geleden overheen geweest, was niet te doen.
Tracjectcontrolequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:13 schreef ukga het volgende:
Kutzooi. vroegah mocht je altijd 120. lekker boeiend, zolang z emaar neit controleren
Ik juist wel. Qua tijd boeit het inderdaad niet vreselijk veel, maar ik kan me gruwelijk ergeren aan zo'n relatief lage snelheid op een weg waar je veel harder kunt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
Als of die 20 km/h minder iets uitmaakt, merk je toch niet als je lekker aan het rijden bent
120 of 140 maakt een wereld van verschil. Niet qua tijd idd, maar wel qua perceptie. Of dat nou aan de snelheid opzich of het verschil t.o.v. het overige verkeer ligt kan ik niet echt beoordelen, hoewel ik het laatste gokquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
Als of die 20 km/h minder iets uitmaakt, merk je toch niet als je lekker aan het rijden bent
Topplaatjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef busfoto.nl het volgende:
Nog wat mooie plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraagt het JIB om één ding: geld!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:29 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Ja, zo'n brede weg vraagt in de nachtelijke uurtjes gewoon om één ding.....plankgas!
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik juist wel. Qua tijd boeit het inderdaad niet vreselijk veel, maar ik kan me gruwelijk ergeren aan zo'n relatief lage snelheid op een weg waar je veel harder kunt.
Ja. das wel weer jammer....toch maar naar Duitsland danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan vraagt het JIB om één ding: geld!
Volgens mij zijn veel mensen voorstander van dit systeem.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:13 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Zo'n variabele maximumsnelheid door middel van matrixborden is naar mijn mening ideaal voor dit stuk van de A2: 130/140 als het rustig is, 100/110 bij drukte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |