quote:In deze serie gaat RTL op zoek naar kandidaten die zijn of haar favoriete artiest willen nadoen. Van 4 jaar tot 70 jaar, van man tot vrouw; iedereen is welkom bij deze nieuwe talentjacht.
Na het grote succes van 'My Name Is Michael', waarin RTL 4 zocht naar een jonge en volwassen impersonator van Michael Jackson, krijgt de zoektocht nu een vervolg. In het programma 'My Name Is... ' zullen opnieuw kinderen en volwassenen hun opwachting maken die hun favoriete artiest nadoen. Iedereen die denkt net zo te dansen en zingen als grote sterren zoals Madonna, Beyoncé, Justin Timberlake, Jan Smit of Marco Borsato kan naar de audities komen. Van jong tot oud, van man tot vrouw; iedereen is welkom. Ook groepen of duo's, van 4 tot 70 jaar, zijn welkom!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:56 schreef NBT het volgende:
Hmm, dit lijkt me ook wel grappig... toch niet ook op vrijdag avond he?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
"Na het grote succes van My Name is Micheal"...
Was dat niet aardig geflopt met maar 200k / 300k kijkers soms?
die show was echt FAAL!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, dat was Move Like Michael Jackson.. de show van/bij SBS
Yep dat klopt..De soundmixshow was erg leuk in die tijd..quote:
Goedele Liekens?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yep dat klopt..De soundmixshow was erg leuk in die tijd..
Nicolette van Dam gaat het presenteren samen met een Belgische presentatrice..ik weet haar naam niet hoor
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm Nicolette ben ik niet bijzonder dol op.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nicolette van Dam kende haar niet zei ze..maar het is geen Goedele Liekens.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ze heeft echt een belgenhoofd![]()
[ afbeelding ]
Ik kan haar hoofd echt niet uitstaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 @ 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
Nicolette van Dam blijft de talentenjacht voor RTL presenteren
Ze heeft zo'n kreukelhoofd. Net zoals Beau van Erven Dorens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan haar hoofd echt niet uitstaan.
Ik vind haar wel leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan haar hoofd echt niet uitstaan.
Wel erg veel talentenjachten bij RTL4..maar deze kan (misschien)wel leuk worden..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:43 schreef Symphonic het volgende:
Wel gaaf, een soundmixshow is weer eens wat anders en lang geleden.
Ik word wel verwend met al die programma's
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm Nicolette ben ik niet bijzonder dol op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:
Kathleen Aerts jurylid 'My Name Is'
AMSTERDAM - Voormalig K3-zangeres Kathleen Aerts gaat het talent van de deelnemers aan 'My Name Is...' beoordelen.
Kathleen krijgt hulp van Erik de Zwart en Albert Verlinde. De Zwart heeft zin in zijn juryklus voor RTL 4. "Iedereen heeft wel een idool en wat is er nu mooier dan hem of haar ook echt een keer zijn?", vraagt de radio- en televisiemaker zich af. "Als je daarmee kan laten zien en horen dat je zelf eigenlijk ook een artiest bent, is de weg naar succes voor jou open."
Voor 'My Name Is ....' kruipen kinderen en volwassenen in de huid van hun favoriete artiest. De winnaar krijgt een hoofdrol in een theatertoer. Albert Verlinde zat ook in de jury van 'My Name Is Michael'.
Wel 1 van de mooiste theaters van dit kikkerlandjequote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:40 schreef Haaibaaike het volgende:
erikdezwart My Name Is.... De audities gaan beginnen, in Helmond!
Via twitter van Erik.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:54 schreef Patch het volgende:
audities vandaag hiero in Helmond, lopen nogal wat look-a-likes rond...
Danny Rook is niet kaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef Patch het volgende:
Wist niet dat Danny Rook kaal was en dat Nicolette van Dam best wel lelijk is...
Niet Wesley Sneijder-kaal of John Locke-kaal...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Danny Rook is niet kaal.[ afbeelding ]
Hij is de half broer van Roy van Iersel.
Dat begint een week eerderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Gelijk als Gerard Joling en Beau van Erven Dorens op sbs met hun nieuwe programma komt
Had je dat graag willen zien Haaibaaike?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Gelijk als Gerard Joling en Beau van Erven Dorens op sbs met hun nieuwe programma komt
Een soort Paul de Leeuw programma hé en door EVA tv geproduceerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
Had je dat graag willen zien Haaibaaike?
Ik ben zo allergisch voor Beau![]()
![]()
Ah, ik wist niet wat voor programmaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Een soort Paul de Leeuw programma hé en door EVA tv geproduceerdMisschien wel ja.
"De zaterdagavondshow met Geer en Beau" die titel alleen alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Of ik kijk wel naar MNI en neem sbs op !
Alsof jij beslist wat ik moet kijken ..er is ook NED1 hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
"De zaterdagavondshow met Geer en Beau" die titel alleen alkan toch alleen maar tegenvallen dus neem dat maar op. Heb echt het gevoel dat MNI nog best wel eens een leuke show kan gaan worden
Ja, dat kan ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Alsof jij beslist wat ik moet kijken ..er is ook NED1 hoor
Omg...nee dat kijk ik niet naar Andréquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, dat kan ikNederland 1 zend toch alleen maar " Het beste van Andr'e" uit, herhaling 398798.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |