Een soort Paul de Leeuw programma hé en door EVA tv geproduceerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
Had je dat graag willen zien Haaibaaike?
Ik ben zo allergisch voor Beau![]()
![]()
Ah, ik wist niet wat voor programmaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Een soort Paul de Leeuw programma hé en door EVA tv geproduceerdMisschien wel ja.
"De zaterdagavondshow met Geer en Beau" die titel alleen alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Of ik kijk wel naar MNI en neem sbs op !
Alsof jij beslist wat ik moet kijken ..er is ook NED1 hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
"De zaterdagavondshow met Geer en Beau" die titel alleen alkan toch alleen maar tegenvallen dus neem dat maar op. Heb echt het gevoel dat MNI nog best wel eens een leuke show kan gaan worden
Ja, dat kan ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Alsof jij beslist wat ik moet kijken ..er is ook NED1 hoor
Omg...nee dat kijk ik niet naar Andréquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, dat kan ikNederland 1 zend toch alleen maar " Het beste van Andr'e" uit, herhaling 398798.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |