Erikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
Erik de Zwart, Albert Verlinde, Kathleen Aerts, Ronny Mosuse
Ronny is vooral bekend in Belgiëquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
ErikHa, had hem helemaal niet herkend. Ronny ken ik niet
echt nog nooit van gehoord. De andere 3 wel uiteraard.quote:
toch is hij niet veel veranderd hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
ErikHa, had hem helemaal niet herkend. Ronny ken ik niet
'quote:
Kathleenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd, vanavond even kieken
Maar die jury
Ja leuk hoor, maar niet voor een jury.quote:
Ik denk siewosie dat het 'een lieve show' wordtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, maar niet voor een jury.Als iemand dan vals zingt of een blunder maakt zegt ze er niks van. De Moeder Theresa van het stel.
Dacht het welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
En vanwaar die Belg dan, is dit weer zo'n show die ook in België uitgezonden wordt?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk siewosie dat het 'een lieve show' wordt
dat zit er dik inquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
En vanwaar die Belg dan, is dit weer zo'n show die ook in België uitgezonden wordt?
Oh shit, we krijgen ook nog Belgische kandidaten dan, nah daar heb ik dan écht niks mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er dik in
Ik vind het altijd wel leuk die mix van nederlanders en Belgen
Des te meer om te klagenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel nog of ik ga kijkenhou ook niet zo van de mix BE/NL
Is het al begonnen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:25 schreef Karina het volgende:
Ik zat me net al te ergeren, Lady Gaga imitatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |