quote:In deze serie gaat RTL op zoek naar kandidaten die zijn of haar favoriete artiest willen nadoen. Van 4 jaar tot 70 jaar, van man tot vrouw; iedereen is welkom bij deze nieuwe talentjacht.
Na het grote succes van 'My Name Is Michael', waarin RTL 4 zocht naar een jonge en volwassen impersonator van Michael Jackson, krijgt de zoektocht nu een vervolg. In het programma 'My Name Is... ' zullen opnieuw kinderen en volwassenen hun opwachting maken die hun favoriete artiest nadoen. Iedereen die denkt net zo te dansen en zingen als grote sterren zoals Madonna, Beyoncé, Justin Timberlake, Jan Smit of Marco Borsato kan naar de audities komen. Van jong tot oud, van man tot vrouw; iedereen is welkom. Ook groepen of duo's, van 4 tot 70 jaar, zijn welkom!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:56 schreef NBT het volgende:
Hmm, dit lijkt me ook wel grappig... toch niet ook op vrijdag avond he?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
"Na het grote succes van My Name is Micheal"...
Was dat niet aardig geflopt met maar 200k / 300k kijkers soms?
die show was echt FAAL!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, dat was Move Like Michael Jackson.. de show van/bij SBS
Yep dat klopt..De soundmixshow was erg leuk in die tijd..quote:
Goedele Liekens?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yep dat klopt..De soundmixshow was erg leuk in die tijd..
Nicolette van Dam gaat het presenteren samen met een Belgische presentatrice..ik weet haar naam niet hoor
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm Nicolette ben ik niet bijzonder dol op.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nicolette van Dam kende haar niet zei ze..maar het is geen Goedele Liekens.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ze heeft echt een belgenhoofd![]()
[ afbeelding ]
Ik kan haar hoofd echt niet uitstaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 @ 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
Nicolette van Dam blijft de talentenjacht voor RTL presenteren
Ze heeft zo'n kreukelhoofd. Net zoals Beau van Erven Dorens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan haar hoofd echt niet uitstaan.
Ik vind haar wel leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan haar hoofd echt niet uitstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |