Bang dat ik intelligent over kom ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:34 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Probeer in de toekomst maar geen grapjes meer te maken. Voor je eigen bestwil.
Ik vind voetbal zelf totaal niet interessant. Zou het hooguit kijken als ik toevallig eens op 't moment van een wedstrijd bij vrienden ben die het willen zien.quote:
Ik durf prima naar sportende mannen te kijken, maar negeer de homoseksuele ondertoon nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef Penisbaard het volgende:
MikeyMo die onzeker is over zijn seksuele geaardheid en daarom niet naar sportende mannen durft te kijkon
De vrouwen niet en de kapper welquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef MikeyMo het volgende:
Het feit dat de spelersvrouwen verplicht niet mee mogen is ook wel dubieus...
Oh maar dat is natuurlijk voor de prestaties
Je bent de enige die er iets homoseksueels inziet, het zal wel aan jou liggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik durf prima naar sportende mannen te kijken, maar negeer de homoseksuele ondertoon niet
En dwangmatig ontkennen doe ik het al helemaal niet.
Wat dat betreft is het net Commando; die film is ook zo gay als het maar kan alleen is die wel leuk om te zien itt het WK
Echt niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent de enige die er iets homoseksueels inziet, het zal wel aan jou liggen.
Idd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent de enige die er iets homoseksueels inziet, het zal wel aan jou liggen.
Eens. Voetballers zijn flikkers. Het zijn de supporters die er nog een mannelijk tintje aan gaven, maar nu alles tegenwoordig family suited moet zijn blijft er steeds minder over.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik durf prima naar sportende mannen te kijken, maar negeer de homoseksuele ondertoon niet
Wat dat betreft is het net Commando; die film is ook zo gay als het maar kan alleen is die wel leuk om te zien itt het WK
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Eens. Voetballers zijn flikkers.
deze is mans genoeg om uit de kast te komen, de rest zit er nog diep in met de deur op slotquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, boehoe zeg
Eén biseksueel maakt nog geen mannensport.
Welke homoseksuele ondertoon doel je op?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, boehoe zeg
Eén biseksueel maakt nog geen mannensport.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
deze is mans genoeg om uit de kast te komen, de rest zit er nog diep in met de deur op slot
ik heb het meer over die lui thuis op de bank die elkaar na elk doelpunt elkaar omhelzen terwijl ze hun vrouw hun bier laten halenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:58 schreef LePoo het volgende:
[..]
Welke homoseksuele ondertoon doel je op?!
Zwetende mannen? Jij moet haast wel twijfelen aan je eigen seksuele geaardheid...
Het feit ook dat je het hebt over durven kijken, maakt het helemaal verschrikkelijk.
En samen knuffelen? Dat heet samen juichen.
Het is godverdomme een teamsport, ga je dan in je eentje het doelpunt vieren?
Oh, dat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb het meer over die lui thuis op de bank die elkaar na elk doelpunt elkaar omhelzen terwijl ze hun vrouw hun bier laten halen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mwah... weet ik niet zo zeker.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mwah... weet ik niet zo zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |