Bang dat ik intelligent over kom ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:34 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Probeer in de toekomst maar geen grapjes meer te maken. Voor je eigen bestwil.
Ik vind voetbal zelf totaal niet interessant. Zou het hooguit kijken als ik toevallig eens op 't moment van een wedstrijd bij vrienden ben die het willen zien.quote:
Ik durf prima naar sportende mannen te kijken, maar negeer de homoseksuele ondertoon nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef Penisbaard het volgende:
MikeyMo die onzeker is over zijn seksuele geaardheid en daarom niet naar sportende mannen durft te kijkon
De vrouwen niet en de kapper welquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef MikeyMo het volgende:
Het feit dat de spelersvrouwen verplicht niet mee mogen is ook wel dubieus...
Oh maar dat is natuurlijk voor de prestaties
Je bent de enige die er iets homoseksueels inziet, het zal wel aan jou liggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik durf prima naar sportende mannen te kijken, maar negeer de homoseksuele ondertoon niet
En dwangmatig ontkennen doe ik het al helemaal niet.
Wat dat betreft is het net Commando; die film is ook zo gay als het maar kan alleen is die wel leuk om te zien itt het WK
Echt niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent de enige die er iets homoseksueels inziet, het zal wel aan jou liggen.
Idd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent de enige die er iets homoseksueels inziet, het zal wel aan jou liggen.
Eens. Voetballers zijn flikkers. Het zijn de supporters die er nog een mannelijk tintje aan gaven, maar nu alles tegenwoordig family suited moet zijn blijft er steeds minder over.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik durf prima naar sportende mannen te kijken, maar negeer de homoseksuele ondertoon niet
Wat dat betreft is het net Commando; die film is ook zo gay als het maar kan alleen is die wel leuk om te zien itt het WK
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Eens. Voetballers zijn flikkers.
deze is mans genoeg om uit de kast te komen, de rest zit er nog diep in met de deur op slotquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, boehoe zeg
Eén biseksueel maakt nog geen mannensport.
Welke homoseksuele ondertoon doel je op?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, boehoe zeg
Eén biseksueel maakt nog geen mannensport.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
deze is mans genoeg om uit de kast te komen, de rest zit er nog diep in met de deur op slot
ik heb het meer over die lui thuis op de bank die elkaar na elk doelpunt elkaar omhelzen terwijl ze hun vrouw hun bier laten halenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:58 schreef LePoo het volgende:
[..]
Welke homoseksuele ondertoon doel je op?!
Zwetende mannen? Jij moet haast wel twijfelen aan je eigen seksuele geaardheid...
Het feit ook dat je het hebt over durven kijken, maakt het helemaal verschrikkelijk.
En samen knuffelen? Dat heet samen juichen.
Het is godverdomme een teamsport, ga je dan in je eentje het doelpunt vieren?
Oh, dat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb het meer over die lui thuis op de bank die elkaar na elk doelpunt elkaar omhelzen terwijl ze hun vrouw hun bier laten halen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mwah... weet ik niet zo zeker.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mwah... weet ik niet zo zeker.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Jullie kijken voor je lol naar "maar een spelletje"?
Dan heb je nog minder te doen dan ik
ik zou in euforie m'n wijf neuken, niet m'n beste maat knuffelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef LePoo het volgende:
[..]
Oh, dat.
Jij bent dus ook zo een persoon die een maat niet omhelst na een lange tijd (paar maanden) van afwezigheid.
Dat is gay, toch? Mannen die elkaar omhelzen is echt zo verschrikkelijk gay. Bah.
Echt, serieus...
Ben jij mensen-schuw ofzo?
Dat is zo'n beetje de definitie van vermaak, maar goed. Daar heb jij blijkbaar geen tijd voor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Jullie kijken voor je lol naar "maar een spelletje"?
Dan heb je nog minder te doen dan ik
Zelfkennis is heel belangrijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De nietszeggendheid is veelzeggend.
De definitie van vermaak is kijken naar een spelletje dat er niet toe doet (volgens henzelf althans)?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:41 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de definitie van vermaak, maar goed.
Nee flapdrol, iets doen voor de lol. Je bent zeker voetbalfan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De definitie van vermaak is kijken naar een spelletje dat er niet toe doet (volgens henzelf althans)?
Sprankelende boi hier, zie het al.
De definitie van vermaak is iets doen voor de lol... Ik vind het wel een medaille waard hoor. Scherpe analyse.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:48 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Nee flapdrol, iets doen voor de lol.
Jep.quote:Je bent zeker voetbalfan?
Dank je.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De definitie van vermaak is iets doen voor de lol... Ik vind het wel een medaille waard hoor. Scherpe analyse.
Jeetje, het is nog erger gesteld dan ik al vermoedde.quote:[..]
Jep.
Jij zeker vrijetijdskunde student?
Goeie grap. Jij? Neuken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik zou in euforie m'n wijf neuken, niet m'n beste maat knuffelen
Gast, ga met je piemeltje spelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:57 schreef infp2009 het volgende:
[quote]Jeetje, het is nog erger gesteld dan ik al vermoedde.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gast, ga met je piemeltje spelen.
Een blinde Arabische lesbo met één been ziet nog dat ik veruit superieur ben.
quote:Op 23-06-2010 15:13 schreef soofje
[..]
voetbal doet me normaal echt 100% helemaal niks. Beetje bal weg trappen om er weer achteraan te rennen om vervolgens weer weg te trappen.
maar EK en WK vind ik wel grappig.
Op mijn werk gingen we 2 tegen 2 alle wedstrijden en doelpunten opnoemen. we hadden 3 foutjes van alle wedstrijden dus ben happy![]()
kijk tot nu toe elke avond wel. Jij?
lief dank je![]()
Dat plaatje is een shop, aangezien al die animaties hetzelfde gezicht hebben.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit anders nog nooit zien rennen op het voetbalveld? Wel 22 metroseksuelen die zelfs hun kapper meenemen naar het WK. Een grote nichtenbende is het...
Bij andere sporten heb je tenminste nog cheerleaders maar dat heb je zelfs niet bij voetbal.
De grootste gay sport ter wereld...
Uh ja, logisch toch? Wie gaat er dan ook boodschappen doen om die tijd?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier gaat, ondanks de koopavond, Super de Boer al om 20.00 dicht, ivm het voetbal.....
't is dat ik alles al in huis heb, anders zou ik nu ff snel wat halen ja. 't is nou rustig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh ja, logisch toch? Wie gaat er dan ook boodschappen doen om die tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |