Wat ben je soms ook een kleuter he... meteen daar gaan postenquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:13 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Zijn ze nu weer bang dat we naar de TAL SC komen ja
Oh nee ik post daar gewoon omdat het hier de laatste dagen vrij dood is overdagquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben je soms ook een kleuter he... meteen daar gaan posten
Fijne dag allemaal
Leugenaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee ik post daar gewoon omdat het hier de laatste dagen vrij dood is overdag
Niet woarquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Leugenaar
Cohen wil nu dat er gepraat wordt over een rechts kabinet met PVV.
Hij weet lekker wat hij wil(Hoewel, hij wil gewoon dat ze op hun bek gaan natuurlijk
)
Ik hoop echt dat het een beetje leuk word, niet weer zo'n 'tik het balletje het maar rond' en dat er dan weer 'per ongeluk' eentje lekker in gaatquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:38 schreef Greys het volgende:
Ik hoop maar dat het orkaatje het redt
En ik ben gewoon vergeten in het oranje te zijn vandaag, wat we normaal altijd doen op het werk op een Oranje-dagHet interesseert me echt weinig vanavond
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het een beetje leuk word, niet weer zo'n 'tik het balletje het maar rond' en dat er dan weer 'per ongeluk' eentje lekker in gaat
Ja ik ookquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:13 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Zijn ze nu weer bang dat we naar de TAL SC komen ja
Ja leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:40 schreef Greys het volgende:
Mogguh Pisces
Ll, hoe was het uit eten nou, hoe was de sushi?
Eigenlijk ben ik een mietje. Zonder ruggegraatquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grote verhalen en dan heel lief daar posten![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een mietje. Zonder ruggegraat
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee ik post daar gewoon omdat het hier de laatste dagen vrij dood is overdag
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
Godver ik word gewoon wakker vanochtend met knallende keelpijn, zeker net niet genoeg onder de deken gelegen vannacht. Met dat ene zuchtje wind zeker
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Misschien wordt het in de loop van de dag nog wel beter.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar het is inderdaad wel weer om gewoon een verkoudheidje ofzo op te lopen. Dan weer >20 graden 'ineens' weer regen en ellende
Bij mij wel, want m'n blazert stond aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaoke maar dan moet het toch wel koel zijn, er was geen zuchtje koele wind vannacht hier
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij wel, want m'n blazert stond aan
Nee een simpele blazert. Wel een redelijk grote.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een gewone blazert of een eeeerrko?
Ja, dat de stoeptegels lekker gaan ruikenquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zie nog steeds voor de komende 14 dagen gewoon gemiddeld elke dag een temp van 25, mag van mij dan best wel eens een opfrisbui komen, ff lekker de pollen uit de lucht
Wut?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat de stoeptegels lekker gaan ruiken.
Ja maar dat zijn de stoeptegels toch nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ken je dat niet? Dat er na een regenbui zo'n lekkere geur hangt?
Nee, ze moet wel werken toch? Of is donderdag nou altijd d'r vrije dag?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
Is Ml-etje al gesignaleerd deze ochtend?
Ik denk dat ze vrij is jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ze moet wel werken toch? Of is donderdag nou altijd d'r vrije dag?
Ik dacht dat woensdag altijd d'r dagje off was.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vrij is jaNormaal opent ze hier meestal de luikjes
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat woensdag altijd d'r dagje off was.
Ik kan zo ff langsrijden natuurlijk. Zit op 5 minuten van haar werk en ga hier toch zo weg
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ook weer niet gaan overdrijven hé
Morgen overmorgen eens kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:45 schreef Greys het volgende:
Of een flurry
Heb gister gezonnebankt en je ziet niets
Dezelfde waar het van de week ook al over ging hoorquote:
Hebbie m'n Sushi-verslag nou gelezenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:45 schreef Greys het volgende:
Of een flurry
Heb gister gezonnebankt en je ziet niets
Oh ik heb dat vandeweek gemist. Ik wil ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dezelfde waar het van de week ook al over ging hoor![]()
![]()
Maar ik zit al de hele week met de verkeerde dag in mn hoofd. Roep al de hele tijd 'Oh ik zie je jullie vrijdag', maar het is zaterdag
Oh en Goodbye en ik zijn gewoon collateral damage?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik heb dat vandeweek gemist. Ik wil ookGreys
! Alleen mijn geld
, ik heb het niet.
Nou eigenlijk jij vooral, Gb isquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en Goodbye en ik zijn gewoon collateral damage?
Stiekem ben je heul geen homo hé. Dit is gewoon je tactiek zodat die vrouwen denken 'Oooh maakt niet uit dat hij tegen mn billen staat te schuren, hij is toch homo'. Of ze even met jou erbij even een ander bh'tje aan gaan trekken enzo hé.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou eigenlijk jij vooral, Gb is![]()
![]()
.
En het werkt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stiekem ben je heul geen homo hé. Dit is gewoon je tactiek zodat die vrouwen denken 'Oooh maakt niet uit dat hij tegen mn billen staat te schuren, hij is toch homo'. Of ze even met jou erbij even een ander bh'tje aan gaan trekken enzo hé.
Jaloers isquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
![]()
Sushi gelezen!
Batterij foon bijna leegGelukkig vanmiddag vrij
Nee joh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Heb jij succesvol Ml-etje geschuurd zonder een klap te krijgen?
Oh ja irritant is dat, dan ben je helemaal uit je ritmequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
![]()
bahik heb me verslapen, en daar kan ik heel slecht tegen
![]()
Loop dan de hele dag achter mezelf aan![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:![]()
bahik heb me verslapen, en daar kan ik heel slecht tegen
![]()
Loop dan de hele dag achter mezelf aan![]()
En het erge is nog dat ik echt heel slecht slaap de afgelopen nachten... Echt, ik heb elk uur gezien op mn telefoonquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Helleu Tombo
Verslapen is altijd ruk ja
Oh dat heb ik ook vaakquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En het erge is nog dat ik echt heel slecht slaap de afgelopen nachten... Echt, ik heb elk uur gezien op mn telefoon
En juist de laatste 2 uur (als ik dus wakker moet worden) slaap ik
Ik voel me ook gewoon kut nu, ik denk dat ik gewoon geen WK ga kijken vanavond...quote:
Vreselijk, het gevoel dat je heel de dag net te laat bentquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik voel me ook gewoon kut nu, ik denk dat ik gewoon geen WK ga kijken vanavond...Nou ja, misschien thuis op de bank, maar ik heb er echt geen zin in nu...
![]()
En vanmorgen werd ik dus wakker-gesmst met "ben je er al bijna? "![]()
![]()
Ik zie wel, ben niet echt in de stemmingquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
je moet welllllllllll WK kijken. Word vast juist wél leuk nu omdat de druk weg is
Erg he... Ik heb er zo'n hekel aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreselijk, het gevoel dat je heel de dag net te laat bent. Gewoon als je thuis komt lekker niks gaan doen, in bad of douche, misschien voetbal, of gewoon lekker in bed duiken met een boek of film
.
Je moet zelf weten natuurlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie wel, ben niet echt in de stemming
[..]
Erg he... Ik heb er zo'n hekel aan
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
Veel te warm om vroeg in bed te liggen joh, da's te klef! En zeker alleen, saai. Dus tombo, straks wat lekkers voor jezelf halen en later naar bed, anders slaap je weer niet straks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ah gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht slapen sucks dan helemaal idd....sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Goedquote:
Moooooi, het begint dus ergens op te lijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed![]()
De eerste tegels zijn geplakt![]()
Em EL
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah gadver![]()
Slecht slapen sucks dan helemaal idd....sterkte
Het versterkt elkaar mooi iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Hoi hoiquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het versterkt elkaar mooi iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
Ja ik zat dus bij je WERK in de buurt, en aan de receptie zeiden ze al dat je er niet was, dus heb 'm zelf opgegetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef Ml-etje het volgende:
voor Tombo
voor Ing
*schop voor Ll waar is die smoothie, flurry whatevers?
Oh enne zit niet op mijn werkheb tegenwoordig de donderdag vrij
Was vanmorgen ijverig doen zodat ik straks de zon in kan
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat dus bij je WERK in de buurt, en aan de receptie zeiden ze al dat je er niet was, dus heb 'm zelf opgegeten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
Logisch, neem maar lekker de tijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
En tnx iedereen voor de![]()
Als ik dus een beetje afwezig/ongezellig ben komt het daardoor
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik wist het niet.
. Kan zo kut zijn.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Nee, wist niemand, dus geeft niksquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Ik wist het niet.
. Kan zo kut zijn.
Veel sterktequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
Nou, genoeg gejankt![]()
Nederlands elftal FTW!
Zou nog erger zijn als het riool open ligt met dit weerquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, het is gelukkig lekker weer. Alleen moeten ze stoppen met hier het riool opnieuw aanleggen want het geluid van vrachtwagens komt me de strot uit (en het duurt waarschijnlijk nog weken
.)
Erikje, daar is een simpele oplossing oor: je hoorapparaat uitzetten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, het is gelukkig lekker weer. Alleen moeten ze stoppen met hier het riool opnieuw aanleggen want het geluid van vrachtwagens komt me de strot uit (en het duurt waarschijnlijk nog weken
.)
tnxquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel sterkte![]()
Probeer toch gewoon beetje van het weer e.d. te genieten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou nog erger zijn als het riool open ligt met dit weer![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tnx
Heb gister al de hele middag lopen "troost-shoppen" met zusje en vriendinnetje
5 jurkjes gekocht en een zonnebril
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Erikje, daar is een simpele oplossing oor: je hoorapparaat uitzetten.
Oh en ben blij dat het geluids- en geen stankoverlast is
GMTAquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou nog erger zijn als het riool open ligt met dit weer![]()
Nou, in totaal 80 euro maar uitgegeven en voor de hele zomer klaarquote:
Lucky you! (quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Erikje, daar is een simpele oplossing oor: je hoorapparaat uitzetten.
Oh en ben blij dat het geluids- en geen stankoverlast is
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, in totaal 80 euro maar uitgegeven en voor de hele zomer klaar![]()
(nou ja, misschien nog slippers/schoenen)
Maar schoenen zijn zoiets als brood en melk: weinig substitutiegoederen en dus zeer noodzakelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, in totaal 80 euro maar uitgegeven en voor de hele zomer klaar![]()
(nou ja, misschien nog slippers/schoenen)
Ik ben al 4 dagen kotsmisselijk erdoor...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Muis006 het volgende:
Tombo, heb je al n bak ijs leeggegeten? Zo niet: you know what to do
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar schoenen zijn zoiets als brood en melk: weinig substitutiegoederen en dus zeer noodzakelijk.
Koop jij ze met gouden stiksels?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat doe je goed danben meestal 80 euro per jurkje kwijt
Ga es heen en maak een praatje met die gespierde bouwvakkerts, dan weet je het snel genoegquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lucky you! (:P).
het is trouwens volgens mij meer de waterafvoer die opnieuw gelegd wordt dan de poepriolen. Althans, dat hoop ik.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koop jij ze met gouden stiksels?
Er zijn geen gespierde bouwvakkers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga es heen en maak een praatje met die gespierde bouwvakkerts, dan weet je het snel genoeg
Wel foto's maken he! Het is echt Right Said Fred-weer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga es heen en maak een praatje met die gespierde bouwvakkerts, dan weet je het snel genoeg
Huh?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee maak een deel zelf en als je dat doet zie je aan ieder jurkje wel wat helaas.
Dus dan moet het wel apart zijn wil ik het in een winkel kopen.
Maar ik stik er nog inquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar schoenen zijn zoiets als brood en melk: weinig substitutiegoederen en dus zeer noodzakelijk.
Die pas ik al niet eensquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat doe je goed danben meestal 80 euro per jurkje kwijt
Laat maar dan, ik wil zweterige bouwvakkers, geen dikkerds met een zweterige bouwvakkerquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn geen gespierde bouwvakkers..
Arme jijquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I'm too sexyquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel foto's maken he! Het is echt Right Said Fred-weer.
Nee sorry, ik ben de IT in gegaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee maak een deel zelf en als je dat doet zie je aan ieder jurkje wel wat helaas.
Dus dan moet het wel apart zijn wil ik het in een winkel kopen.
Als ik je fobo zo zie dan valt dat gespierde ook wel meequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben de IT in gegaan.
quote:
O SNAPquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben de IT in gegaan.
Het gaat om het innerlijk he Erik!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Noem jij mij nou een dikkerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laat maar dan, ik wil zweterige bouwvakkers, geen dikkerds met een zweterige bouwvakker
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb wel een "iets te duur" jurkje gepast dat op het hangertje heel leuk leek... Had ik het aan, zegt mn zusje tegelijk met mn vriendin: "Lijkt wel een jute zak!"
Gelukkig dacht ik dat zelf ook
Je hebt hem ook IRL gezien toch? Niet stiekem even gevoeld?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik je fobo zo zie dan valt dat gespierde ook wel mee.
Kwartje is gevaltquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat wanneer je zelf kleding maakt je de stikfoutjes enz van gekochte kleding nogal snel zietdat wordt nl grotendeels machinaal gemaakt en tenzij het enorm opvalt er niet uitgehaald.
De spijkerbroek met draaiende pijp is geboren als foutje bijvoorbeeld, werd een tijd lang een hip foutje maar vooruit.
Ik wil me niet opdringen, dat is al zo'n stigma tov homo's.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt hem ook IRL gezien toch? Niet stiekem even gevoeld?
quote:
Ja idd...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm das dan mooi voor de portomonnee
Raap je het ook weer op?quote:
Ach, dat stigma is er toch al, ik had het risico genomen als ik jou wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil me niet opdringen, dat is al zo'n stigma tov homo's.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Raap je het ook weer op?
Toch weer 0.25 eurocent. Alle kleine beetjes helpen met zo'n dure verbouwing lijkt me.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Raap je het ook weer op?
Toch weer 0.25 eurocent. Alle kleine beetjes helpen met zo'n dure verbouwing lijkt me.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd...
Mn zusje wilde PERSE de Superstar in (lees; duur) en daar heb ik niks gekocht
H&M, V&D en Hema![]()
![]()
![]()
heb jíj dan niet even gevoeld? Ik bedoel, bij jou hangt dat vooroordeel er ook wel hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, dat stigma is er toch al, ik had het risico genomen als ik jou was
Ik heb 2 Guitar Hero gitaren gekocht en kan het nu via m'n PC op de TV spelen met geluid over de 5.1 spiekerts. Echt relaxed. Alleen bijna al die band-edities komen niet voor de PC uit. Alleen Guitar Hero Aerosmithquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gisteravond Rockband Greenday gedaan![]()
Eeeeeenig
Bij Ll is het meer oele boele tiete voele en daar is Erik niet zo in geinteresseerd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt hem ook IRL gezien toch? Niet stiekem even gevoeld?
Ja soms is het leuk iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
SPS is behoorlijk prijzig ja en niet eens heel bijzonder (soms wel).
H&M V&D en Hema loop ik ook platondergoedjes, te pimpen shirtjes enz.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja soms is het leuk iddIk heb nog wel een bon van 100 euro ergens liggen (van mn vader gekregen voor kerst) en die kan volgens mij alleen ingewisseld bij SPS en SuitSupply ofzo (en bij een hele rits onbekende/stomme winkeltjes
)
tietuh voeluhquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij Ll is het meer oele boele tiete voele en daar is Erik niet zo in geinteresseerd.
Eh neequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
heb jíj dan niet even gevoeld? Ik bedoel, bij jou hangt dat vooroordeel er ook wel hoor.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij Ll is het meer oele boele tiete voele en daar is Erik niet zo in geinteresseerd.
Ja is ook wel gelukt. Ik dacht na afloop dat je misschien een non was ofzo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh nee![]()
Ik wilde mn imago juist zedelijker maken in Landal
Waardebonnen mogen niet meer verlopen tegenwoordig hequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
100 euro, kijk je wel dat je hem op tijd inlevert?
Eh... IK las hem zo dat Muis beweert dat jij tieten HEBT, niet VOELTquote:
Ja maar Rock Band is toch ook met dat drumstel enzo? En zingen? Daar heb ik heul allemaal geen trek in. Gewoon 2 van die gitaren, en dan Dual-career mode. Beetje met z'n 2 tingelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Aerosmith vind ik weinig aan, sowieso zijn de Rockband-songs leuker dan de Guitar Heroes...vind ik dan![]()
Alleen is het niveau van GH wel hoger dan RB.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja is ook wel gelukt. Ik dacht na afloop dat je misschien een non was ofzo.
Dat heb jij goed gelezen, young grasshopper.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waardebonnen mogen niet meer verlopen tegenwoordig he
[..]
Eh... IK las hem zo dat Muis beweert dat jij tieten HEBT, niet VOELT
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gelezen, young grasshopper.
Niet huilen, ik hou wel van wat moobs op z'n tijd.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gelezen, young grasshopper.
Ik zou zeggen; bewijs het tegendeelquote:
Ik heb weer braaf bammetjes gesmeerd. Ik heb een trauma opgelopen vorige week.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet huilen, ik hou wel van wat moobs op z'n tijd.
Niet te extreem natuurlijk, dus leg die Mars maar snel weg.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb weer braaf bammetjes gesmeerd. Ik heb een trauma opgelopen vorige week.
Nou vooruit.quote:
Samenvatting voor Muis:quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik liep zo hier door het winkelcentrum zoals iedere dag rond lunchtijd. Als ware kantoorslaven even de beentjes strekken en vaak even wat te eten halen...
Dus op een bepaald moment passeerden mijn collega en ik een zeker etablissement, en een van de werknemers daar begon heel enthousiast 'Hoi!!!' te roepen en te zwaaien... En toen en teon
Nee het is te moeilijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat me maar even
Dat kan, maar het hoeft niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar Rock Band is toch ook met dat drumstel enzo? En zingen? Daar heb ik heul allemaal geen trek in. Gewoon 2 van die gitaren, en dan Dual-career mode. Beetje met z'n 2 tingelen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik liep zo hier door het winkelcentrum zoals iedere dag rond lunchtijd. Als ware kantoorslaven even de beentjes strekken en vaak even wat te eten halen...
Dus op een bepaald moment passeerden mijn collega en ik een zeker etablissement, en een van de werknemers daar begon heel enthousiast 'Hoi!!!' te roepen en te zwaaien... En toen en teon
Nee het is te moeilijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat me maar even
Ja das volgens mij ook bij GH: World Tour, daar KAN je ook met al die andere troep spelen, maar ik doe het alleen met gitaruuuh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het hoeft niet.
Je kunt selecteren welke instrumenten je mee wilt laten doen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samenvatting voor Muis:
Hij werd door een medewerkster van Bram Ladage herkend als vaste klant
Ik kan heul goed gitaren (heb ik bij mn zusje ontdektquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het hoeft niet.
Je kunt selecteren welke instrumenten je mee wilt laten doen
Ja he...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]dat is meestal wel een teken dat het roer om moet ja.
Ja, drums heb ik ook geprobeerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind gitaar ook het leukst, maar drums is ook wel lachen.
Tis alleen iedere keer zo'n werk om alles op te bouwen.
Vogges mij wel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, drums heb ik ook geprobeerd
En toen was ze vergeten uit te leggen dat er ook nog voetpedalen waren
Het is hier trouwens heur warm en doordat ik me verslapen heb loop ik in spijkerbroek
Met 5 nieuwe jurkjes thuis
Wordt het morgen weer mooi weer eigenlijk?
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen 25 graden en zon zon zon![]()
Nou alleen nog van die klote-keelontsteking af, dan heb ik mss ook nog wat aan het mooie weer
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef Muis006 het volgende:
Het zou sowieso t/m 4 juli mooi weer worden
Maar ja, het KNMI zegt wel meer.
Morgen jurkjesdag danquote:
Eh... Ik ken heul Dragonforce nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:15 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, Tombo,,
Als je écht zo goed bent in GH, kan je vast wel Dragonforce met je ogen dicht.
Deze, maar dan niet de dubbel-kleurenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Ik ken heul Dragonforce niet
En GH heb ik bij mn zusje gedaan en die was onder de indruk van me maar ik weet niet of dat veel zegt
Ik kan wel de wirrelwarrels met mn ogen dicht
Speel de volgende keer eens Through the fire and the flames op Hard,quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Ik ken heul Dragonforce niet
En GH heb ik bij mn zusje gedaan en die was onder de indruk van me maar ik weet niet of dat veel zegt
Ik kan wel de wirrelwarrels met mn ogen dicht
quote:
Ik zal het aan haar vragen als ik daar weer ben (is erg weinig btwquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Speel de volgende keer eens Through the fire and the flames op Hard,
gewoon voor de lol
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Muis006 het volgende:
Zelfs de gitarist van Dragonforce kan dat nummer niet uitspelen
Truequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee GH heeft gewoon weinig te maken met echt gitaar spelen
Dat is wel waar, maar het lijkt me wel een rot-idee dat je je eigen liedje niet eens kan uitspelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee GH heeft gewoon weinig te maken met echt gitaar spelen
OMGquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_vermist_katje.html
Ge-ni-aal
Ja, eigenlijk wel iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ja 'eigen schuld, dikke bult' is wel erg cru. Maar het komt er wel zo ongeveer op neer
Op medium lukt ie me al niet eensquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Muis006 het volgende:
Zelfs de gitarist van Dragonforce kan dat nummer niet uitspelen
Ik ben ook een keer met dat soort debielen wezen stappen...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik lees net pas over dat treinongeluk in Spanje, Wat een idioten
De battle met Lou is pas Oehoequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
En in die laatste fase zitten nog een paar van die pittige.
En de battle met Slash
The devil went down to Georgia met die dat enge duivelding volgens mij ja.quote:
Dat laatste stuk wel iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond One van Metallica altijd wel ruig om te spelen
Ik wil ook weer naar buiten, was net ff de dagelijkse wandeling doen en het is echt heerlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik hoor het al, ik ga me nooit meten met jullie
Even naar buiten, zonnetje meepakken![]()
En mn nieuwe zonnebril ligt dus ook thuis
Ik zal mezelf en de kindjes eerst maar even insmerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar buiten, was net ff de dagelijkse wandeling doen en het is echt heerlijk
Lach nietquote:
Ja je moet natuurlijk ook aan jezelf denkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Ik smeer heel vaak braaf die kindjes in met zonnebrand en dan kom ik zelf verbrand thuis
Hehe, ik kende ze nog niet, zijn dit oldies of zien ze er zo retro uitquote:
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deze, maar dan niet de dubbel-kleuren
[ afbeelding ]
Nee dit is ook gewoon zo'n standaard model. Je hebt inderdaad ook die andere, maar deze kan je gewoon los kopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu![]()
[..]
Hehe, ik kende ze nog niet, zijn dit oldies of zien ze er zo retro uit![]()
[..]
Jeugdsentiment
Oh ja zou kunnen, die ligt ook weleens languit op bedquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk Dekbedovertrek trouwens, zag hem al eerder geleuf ik met Mips
nu net gedaan, dus ik plakquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk ook aan jezelf denken
Dat is gewoon een verkapte "verschoon-jij-je-bed-wel-eens" postquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja zou kunnen, die ligt ook weleens languit op bed
Oh nou dat doe ik heur, er zijn ook vast weleens andere overtrekken voorbij gekomenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een verkapte "verschoon-jij-je-bed-wel-eens" post
Hee, IK vroeg het niet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou dat doe ik heur, er zijn ook vast weleens andere overtrekken voorbij gekomen
nee we gaan niet rellenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee, IK vroeg het niet!
Dat was Pisces
* stookt rel op *
quote:
Ja, eh, wie noem je nu leeuw? Die zonder manen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb altijd favo dekbedden liggen, wassen, en in de avond er weer schoon op
*stuurt vuurtje terug richting het leeuwtje*
quote:
Ok ok, ik ben dan wel de leeuwquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg helemaal niks wijsneus![]()
En jij bent het leeuwtje hier
Tot later!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ok ok, ik ben dan wel de leeuw
Ik ga nu echt weg
Dat is niet van de cranberries, het is van Sixpence none the richerquote:
Ja dat stond er ook al onder in de commentarenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet van de cranberries, het is van Sixpence none the richer
Oh, ik heb niet eens de commentaren gezien. Nieuwe layout, dus popupje dat meteen afspeeltquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat stond er ook al onder in de commentaren
Maar ik kon zo snel die andere niet vinden
Ik heb nog een japanse versie van dat liedje, gezongen door henzelfquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Ah daar issie
(Kon alleen maar rare tekenfilmpjes vinden enzo eerst)
Das een ouwetje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Ah daar issie
(Kon alleen maar rare tekenfilmpjes vinden enzo eerst)
Grees hebbut effe drukquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Muis006 het volgende:
Geen Freddie Prinze Jr. fans? Grees, Ms. Chickflick, waar ben je!
Nee kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Grees hebbut effe druk
Maar Freddie is wel leuk jaAlleen niet in Scooby Doo
Het was een PIbericht.quote:
Verkapt "ik heb een fotoboek"postquote:
Pu- pu- puberrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry
Ik ben opstandig. Komt door het weer. Enzo.
quote:
Dat noemen ze midlife crisis en onze Ll heeft dat niet.. Want dat soort mensen eet altijd buiten de deur en rijdt rond in een nieuwe au- oh wacht.quote:
M'n auto is alweer een maand oud, en ik eet zelden buiten de deurquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat noemen ze midlife crisis en onze Ll heeft dat niet.. Want dat soort mensen eet altijd buiten de deur en rijdt rond in een nieuwe au- oh wacht.
Whoehoehoeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat noemen ze midlife crisis en onze Ll heeft dat niet.. Want dat soort mensen eet altijd buiten de deur en rijdt rond in een nieuwe au- oh wacht.
down the road snijden toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Mevrouw Bram Ladage is het niet met je eens, Ll.
Menopauzequote:
Shut it, met je menopauzequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Menopauze![]()
En ik heb geen grote mond online, en ik drink niet heel stoer 12 alcoholvrijebiertjes weg op meets.
oh wacht...
Welke zal ik morgen eens gebruiken? En welke zaterdag?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een Diverse Persoonlijkheid.
Stemmingswisselingen horen toch bij de menopauze?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Shut it, met je menopauze![]()
[..]
Welke zal ik morgen eens gebruiken? En welke zaterdag?
Keuzes, keuzes...
Druk. En dan wordt prive internetten terecht wat minder gewaardeerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Greysie....wrom i'net je niet meer van af je werk?![]()
Aw!quote:Ik denk dat ibuprofen en ik zo maar weer es ff richting bedje gaan, dan hou ik het hopelijk vanaaf met het voetjebal weer vol
Keelontsteking...of nou ja, het keelamandeltje is een beetje etterigquote:
Lekker doorgaan zo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stemmingswisselingen horen toch bij de menopauze?
Je moet Greys wel hebben he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Laat je trouwens je ESF-sig gewoon tot volgend jaar staan? Het verwijst nu naar een gesloten forum
Oh, laat dat kussie d'r op dan maar zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Keelontsteking...of nou ja, het keelamandel is een beetje etterig
Awww maar ik bedoel het toch heul niet zooooquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker doorgaan zo.
You ain't gettin' any!
Flurries, that is
Zie, we kunnen niet eens meer fatsoenlijk ruzie makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Awww maar ik bedoel het toch heul niet zoooo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |