quote:
Ik zal het aan haar vragen als ik daar weer ben (is erg weinig btwquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Speel de volgende keer eens Through the fire and the flames op Hard,
gewoon voor de lol
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Muis006 het volgende:
Zelfs de gitarist van Dragonforce kan dat nummer niet uitspelen
Truequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee GH heeft gewoon weinig te maken met echt gitaar spelen
Dat is wel waar, maar het lijkt me wel een rot-idee dat je je eigen liedje niet eens kan uitspelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee GH heeft gewoon weinig te maken met echt gitaar spelen
OMGquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_vermist_katje.html
Ge-ni-aal
Ja, eigenlijk wel iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ja 'eigen schuld, dikke bult' is wel erg cru. Maar het komt er wel zo ongeveer op neer
Op medium lukt ie me al niet eensquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Muis006 het volgende:
Zelfs de gitarist van Dragonforce kan dat nummer niet uitspelen
Ik ben ook een keer met dat soort debielen wezen stappen...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik lees net pas over dat treinongeluk in Spanje, Wat een idioten
De battle met Lou is pas Oehoequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
En in die laatste fase zitten nog een paar van die pittige.
En de battle met Slash
The devil went down to Georgia met die dat enge duivelding volgens mij ja.quote:
Dat laatste stuk wel iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond One van Metallica altijd wel ruig om te spelen
Ik wil ook weer naar buiten, was net ff de dagelijkse wandeling doen en het is echt heerlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik hoor het al, ik ga me nooit meten met jullie
Even naar buiten, zonnetje meepakken![]()
En mn nieuwe zonnebril ligt dus ook thuis
Ik zal mezelf en de kindjes eerst maar even insmerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar buiten, was net ff de dagelijkse wandeling doen en het is echt heerlijk
Lach nietquote:
Ja je moet natuurlijk ook aan jezelf denkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Ik smeer heel vaak braaf die kindjes in met zonnebrand en dan kom ik zelf verbrand thuis
Hehe, ik kende ze nog niet, zijn dit oldies of zien ze er zo retro uitquote:
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deze, maar dan niet de dubbel-kleuren
[ afbeelding ]
Nee dit is ook gewoon zo'n standaard model. Je hebt inderdaad ook die andere, maar deze kan je gewoon los kopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu![]()
[..]
Hehe, ik kende ze nog niet, zijn dit oldies of zien ze er zo retro uit![]()
[..]
Jeugdsentiment
Oh ja zou kunnen, die ligt ook weleens languit op bedquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk Dekbedovertrek trouwens, zag hem al eerder geleuf ik met Mips
nu net gedaan, dus ik plakquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk ook aan jezelf denken
Dat is gewoon een verkapte "verschoon-jij-je-bed-wel-eens" postquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja zou kunnen, die ligt ook weleens languit op bed
Oh nou dat doe ik heur, er zijn ook vast weleens andere overtrekken voorbij gekomenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een verkapte "verschoon-jij-je-bed-wel-eens" post
Hee, IK vroeg het niet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou dat doe ik heur, er zijn ook vast weleens andere overtrekken voorbij gekomen
nee we gaan niet rellenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee, IK vroeg het niet!
Dat was Pisces
* stookt rel op *
quote:
Ja, eh, wie noem je nu leeuw? Die zonder manen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb altijd favo dekbedden liggen, wassen, en in de avond er weer schoon op
*stuurt vuurtje terug richting het leeuwtje*
quote:
Ok ok, ik ben dan wel de leeuwquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg helemaal niks wijsneus![]()
En jij bent het leeuwtje hier
Tot later!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ok ok, ik ben dan wel de leeuw
Ik ga nu echt weg
Dat is niet van de cranberries, het is van Sixpence none the richerquote:
Ja dat stond er ook al onder in de commentarenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet van de cranberries, het is van Sixpence none the richer
Oh, ik heb niet eens de commentaren gezien. Nieuwe layout, dus popupje dat meteen afspeeltquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat stond er ook al onder in de commentaren
Maar ik kon zo snel die andere niet vinden
Ik heb nog een japanse versie van dat liedje, gezongen door henzelfquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Ah daar issie
(Kon alleen maar rare tekenfilmpjes vinden enzo eerst)
Das een ouwetje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Ah daar issie
(Kon alleen maar rare tekenfilmpjes vinden enzo eerst)
Grees hebbut effe drukquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Muis006 het volgende:
Geen Freddie Prinze Jr. fans? Grees, Ms. Chickflick, waar ben je!
Nee kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Grees hebbut effe druk
Maar Freddie is wel leuk jaAlleen niet in Scooby Doo
Het was een PIbericht.quote:
Verkapt "ik heb een fotoboek"postquote:
Pu- pu- puberrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry
Ik ben opstandig. Komt door het weer. Enzo.
quote:
Dat noemen ze midlife crisis en onze Ll heeft dat niet.. Want dat soort mensen eet altijd buiten de deur en rijdt rond in een nieuwe au- oh wacht.quote:
M'n auto is alweer een maand oud, en ik eet zelden buiten de deurquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat noemen ze midlife crisis en onze Ll heeft dat niet.. Want dat soort mensen eet altijd buiten de deur en rijdt rond in een nieuwe au- oh wacht.
Whoehoehoeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat noemen ze midlife crisis en onze Ll heeft dat niet.. Want dat soort mensen eet altijd buiten de deur en rijdt rond in een nieuwe au- oh wacht.
down the road snijden toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Mevrouw Bram Ladage is het niet met je eens, Ll.
Menopauzequote:
Shut it, met je menopauzequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Menopauze![]()
En ik heb geen grote mond online, en ik drink niet heel stoer 12 alcoholvrijebiertjes weg op meets.
oh wacht...
Welke zal ik morgen eens gebruiken? En welke zaterdag?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een Diverse Persoonlijkheid.
Stemmingswisselingen horen toch bij de menopauze?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Shut it, met je menopauze![]()
[..]
Welke zal ik morgen eens gebruiken? En welke zaterdag?
Keuzes, keuzes...
Druk. En dan wordt prive internetten terecht wat minder gewaardeerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Greysie....wrom i'net je niet meer van af je werk?![]()
Aw!quote:Ik denk dat ibuprofen en ik zo maar weer es ff richting bedje gaan, dan hou ik het hopelijk vanaaf met het voetjebal weer vol
Keelontsteking...of nou ja, het keelamandeltje is een beetje etterigquote:
Lekker doorgaan zo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stemmingswisselingen horen toch bij de menopauze?
Je moet Greys wel hebben he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Laat je trouwens je ESF-sig gewoon tot volgend jaar staan? Het verwijst nu naar een gesloten forum
Oh, laat dat kussie d'r op dan maar zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Keelontsteking...of nou ja, het keelamandel is een beetje etterig
Awww maar ik bedoel het toch heul niet zooooquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker doorgaan zo.
You ain't gettin' any!
Flurries, that is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |