En het erge is nog dat ik echt heel slecht slaap de afgelopen nachten... Echt, ik heb elk uur gezien op mn telefoonquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Helleu Tombo
Verslapen is altijd ruk ja
Oh dat heb ik ook vaakquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En het erge is nog dat ik echt heel slecht slaap de afgelopen nachten... Echt, ik heb elk uur gezien op mn telefoon
En juist de laatste 2 uur (als ik dus wakker moet worden) slaap ik
Ik voel me ook gewoon kut nu, ik denk dat ik gewoon geen WK ga kijken vanavond...quote:
Vreselijk, het gevoel dat je heel de dag net te laat bentquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik voel me ook gewoon kut nu, ik denk dat ik gewoon geen WK ga kijken vanavond...Nou ja, misschien thuis op de bank, maar ik heb er echt geen zin in nu...
![]()
En vanmorgen werd ik dus wakker-gesmst met "ben je er al bijna? "![]()
![]()
Ik zie wel, ben niet echt in de stemmingquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
je moet welllllllllll WK kijken. Word vast juist wél leuk nu omdat de druk weg is
Erg he... Ik heb er zo'n hekel aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreselijk, het gevoel dat je heel de dag net te laat bent. Gewoon als je thuis komt lekker niks gaan doen, in bad of douche, misschien voetbal, of gewoon lekker in bed duiken met een boek of film
.
Je moet zelf weten natuurlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie wel, ben niet echt in de stemming
[..]
Erg he... Ik heb er zo'n hekel aan
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
Veel te warm om vroeg in bed te liggen joh, da's te klef! En zeker alleen, saai. Dus tombo, straks wat lekkers voor jezelf halen en later naar bed, anders slaap je weer niet straks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ah gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht slapen sucks dan helemaal idd....sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Goedquote:
Moooooi, het begint dus ergens op te lijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed![]()
De eerste tegels zijn geplakt![]()
Em EL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |