Ik loop altijd door jouw straat naar de C1000quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga in de Hoflaan kijken, bij vrienden. Maar bij winst denk ik dat ik nog wel naar het centrum ga![]()
Je staat erbij op de ernemmep trouwens, bijnabuurman
Die daaronder is ook niet best...quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:51 schreef remlof het volgende:
politieglm Uitslaande brand in woning IJssellaan Arnhem, hulpdiensten zijn terplaatse. Niet bekend of er slachtoffers zijn ^PK
1 minute ago via web
quote:Omstreeks 13:00 uur persoon overreden door trein in Ede, treinverkeer ligt voorlopig stil, hulpdiensten zijn terplaatse ^PK
37 minutes ago via web
Tot 15:30 ongeveer zie ik op de ns sitequote:Op donderdag 8 juli 2010 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het treinverkeer tussen Ede-Wageningen en Driebergen-Zeist ligt nog steeds stil.
Als die pas tegen 15:30 op gang gaat komen zoals ov9292 beweert, kon het weleens een drukke spits worden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het treinverkeer tussen Ede-Wageningen en Driebergen-Zeist ligt nog steeds stil.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga in de Hoflaan kijken, bij vrienden. Maar bij winst denk ik dat ik nog wel naar het centrum ga![]()
Je staat erbij op de ernemmep trouwens, bijnabuurman
Het is iedere keer weer schrikken als je de trein uitstapt, zowel hier als in het koude noorden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef neen het volgende:
Het is in Arnhem wel een partij warmer dan het noorden zeg
Mwah, ik ben nu in Groningen en het is hier ook niet bepaald frisjes hoor. Wel meer bewolking dan vanmorgen in Arnhem.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef neen het volgende:
Het is in Arnhem wel een partij warmer dan het noorden zeg
Ah, dan woon je dus ook bij mij om de hoek.En ja het is een rotzooi. Maar gelukkig zijn er zat winkels in de buurt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef Plasterk het volgende:
Ik loop altijd door jouw straat naar de C1000
Wat een ongelovelijke kutwinkel is het trouwens
Onoverzichtelijk, een rotzooi, aanbiedingen die geen aanbiedingen zijn.
Vergeleken andere supermarkten heeft de C1000 wel leukere aanbiedingen. Laatst speciaal er heen geweest voor deze acties: Zomerbier; 50% korting. Energiedrink; 50% korting. Daar heb je tenminste wat aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik loop altijd door jouw straat naar de C1000
Wat een ongelovelijke kutwinkel is het trouwens
Onoverzichtelijk, een rotzooi, aanbiedingen die geen aanbiedingen zijn.
idd,, heb ff een lading Corona en Strongbow ingeslagenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Vergeleken andere supermarkten heeft de C1000 wel leukere aanbiedingen. Laatst speciaal er heen geweest voor deze acties: Zomerbier; 50% korting. Energiedrink; 50% korting. Daar heb je tenminste wat aan
Dat zijn dan net de minst lekkere! Ik ben voor het witbier en rosébier gegaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
idd,, heb ff een lading Corona en Strongbow ingeslagen
Waar wilde je naar de uni dan in Arnhem?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:04 schreef _Loki het volgende:
Ik ben fijn half voor niks naar Arnhem verhuisd.
Krijg net te horen dat ik niet naar de universiteit kan, ik heb wel één hele 5 op mijn lijst die me 3 studiepunten laat missen voor m'n P. Godverdomme.
Ik denk in Nijmegen? Omdat het station dichtbij moest zijn?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar wilde je naar de uni dan in Arnhem?
Daar zat ik ook aan te denken, ja: Nijmegen. Die is het dichtste bij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk in Nijmegen? Omdat het station dichtbij moest zijn?
Welk klote zeg... Is er geen andere optie?
Ik zag het net. Hopelijk is het voor zeven uur verholpen, want dan moet ik over dat stuk richting Arnhemquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef neen het volgende:
O, treinen richting Zwolle rijden nu niet omdat er bij Velp een kapotte trein staat
Vrouw bij de infodinges zei 5 uur tegen mij dus ik hoop het wel voor je.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag het net. Hopelijk is het voor zeven uur verholpen, want dan moet ik over dat stuk richting Arnhem
De 2e herkansing is meteen na de vakantie dacht ik, dus ik ga informeren naar verlate instroom ofzo. Ik zou het anders ook niet weten. Ik ga sowieso ook klagen bij de examencommissie, het gemiddelde van de eerste toets was 4,6 en van de herkansing een 4.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, ja: Nijmegen. Die is het dichtste bij.
Maar is er niets te doen aan die 5, met een zomerschoolcursus ofzo?
PM je straat aan remlofquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:14 schreef Xiance het volgende:
ben er ook nog!!
hey.. hoe kom ik in dat google plaatje?
ohhh dank jequote:
Niet dat ik weet.. Misschien weet remlof meerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:17 schreef Plasterk het volgende:
Zijn er al artiesten bekend die voor de WK finale gaan optreden op de Markt?
Nu weer stormquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu weer voorbij, zo maar effe buiten kijken of het lekker fris is
Bosweg? Waar is dat?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:55 schreef voodoolady het volgende:
bliksem is ingeslagen in een boom aan de bosweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |