Waar wilde je naar de uni dan in Arnhem?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:04 schreef _Loki het volgende:
Ik ben fijn half voor niks naar Arnhem verhuisd.
Krijg net te horen dat ik niet naar de universiteit kan, ik heb wel één hele 5 op mijn lijst die me 3 studiepunten laat missen voor m'n P. Godverdomme.
Ik denk in Nijmegen? Omdat het station dichtbij moest zijn?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar wilde je naar de uni dan in Arnhem?
Daar zat ik ook aan te denken, ja: Nijmegen. Die is het dichtste bij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk in Nijmegen? Omdat het station dichtbij moest zijn?
Welk klote zeg... Is er geen andere optie?
Ik zag het net. Hopelijk is het voor zeven uur verholpen, want dan moet ik over dat stuk richting Arnhemquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef neen het volgende:
O, treinen richting Zwolle rijden nu niet omdat er bij Velp een kapotte trein staat
Vrouw bij de infodinges zei 5 uur tegen mij dus ik hoop het wel voor je.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag het net. Hopelijk is het voor zeven uur verholpen, want dan moet ik over dat stuk richting Arnhem
De 2e herkansing is meteen na de vakantie dacht ik, dus ik ga informeren naar verlate instroom ofzo. Ik zou het anders ook niet weten. Ik ga sowieso ook klagen bij de examencommissie, het gemiddelde van de eerste toets was 4,6 en van de herkansing een 4.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, ja: Nijmegen. Die is het dichtste bij.
Maar is er niets te doen aan die 5, met een zomerschoolcursus ofzo?
PM je straat aan remlofquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:14 schreef Xiance het volgende:
ben er ook nog!!
hey.. hoe kom ik in dat google plaatje?
ohhh dank jequote:
Niet dat ik weet.. Misschien weet remlof meerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:17 schreef Plasterk het volgende:
Zijn er al artiesten bekend die voor de WK finale gaan optreden op de Markt?
Nu weer stormquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu weer voorbij, zo maar effe buiten kijken of het lekker fris is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |