Maar waar zitten zequote:
Koningstraat naast Mousset, die chocoladewinkel, zit ook zo'n shabby winkeltjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank je welIemand nog andere suggesties?
Thanks, straks even kijken!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:29 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Koningstraat naast Mousset, die chocoladewinkel, zit ook zo'n shabby winkeltje![]()
Goedemorgen! Het is alweer lekker op temperatuur buiten
quote:
En in de Beekstraat (nabij politiebureau)quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga lekker thuis kijken, dat doe ik bij Duitsland en bij NL, anders word ik helemaal zenuwachtig als iedereen oeh en ohhh gaat roepen.
Dat dus.quote:
Niet!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:03 schreef remlof het volgende:
Waar vrijdag Nederland - Brazilië te kijken?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Niet!![]()
Hoe laat spelen ze? Dan weet ik hoe laat we boodschappen moeten gaan doen
Hier is er een mooie blauwe lucht met wat wolkjes, maar niks ernstigsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat dus.
En het regent hier?!?!In Utrecht dus.
Viel trouwens wel op dat er donderdagavond alleen maar negers in de stad rondliepen, mijn vriend had echt zoiets van: wtf, waar ben ik aanbelandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Niet!![]()
Hoe laat spelen ze? Dan weet ik hoe laat we boodschappen moeten gaan doen
Volgens buienradar blijft het in Arnhem ook niet de hele dag droog. Wel lekker zo'n afkoelende bui en goed voor de plantjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat dus.
En het regent hier?!?!In Utrecht dus.
Rust zacht fietsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef donroyco het volgende:
Was ik net bij de fietsenmaker, kan mijn fiets niet meer gemaakt wordenRIP fiets.. Nu op zoek naar een nieuwe oude
Iemand iets in de aanbieding voor een stevige studentenfiets (tevens als postbodefiets)
Je kan toch de bus hierheen pakken en naar huis fietsen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:11 schreef donroyco het volgende:
Zat er ook maar zo iemand in Presikhaaf. Bij de fietsenzaak hadden ze niks staan voor studenten
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan toch de bus hierheen pakken en naar huis fietsen?
Je weet toch waar Jochem woont?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Weet jij waar het is dan?
Ja, maar niet waar die meneer zitquote:
Ja dat snap ik. Maar als je voor die flats staat is het de hele linker. Maar zal straks eens even kijken of er nog fietsen staan.quote:
Voor de plantjes is het goed ja, maar het zal niet veel verkoeling brengen. Ik denk dat het alleen maar vochtig wordt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:57 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Volgens buienradar blijft het in Arnhem ook niet de hele dag droog. Wel lekker zo'n afkoelende bui en goed voor de plantjes
Die heb ik ook wel eens gezien, die fietsen. Alleen niet op gelet vanmorgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar als je voor die flats staat is het de hele linker. Maar zal straks eens even kijken of er nog fietsen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |