Ach, het is in ieder geval lekker rustig op straatquote:Op maandag 28 juni 2010 14:59 schreef clockcable het volgende:
Pizzas bezorgen in deze pleuris hitte van 4 tot 11
Ik durf echt geen pizza te bestellen als Oranje speelt.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:59 schreef clockcable het volgende:
Pizzas bezorgen in deze pleuris hitte van 4 tot 11
Vind het zelfs beterquote:Op maandag 28 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Is aardig, maar haalt het toch niet bij beeld hoor![]()
Er is nog de computerland, op de hoek bij de hommelseweg (volgens mij) maar weet niet of die je kunnen helpen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:38 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zoek een goeie computerzaak, niet zijnde de MyCom en niet zijnde de Paradigit.
Mijn laptop is zowat overleden, ik wil hem redden.
Maar Paradigit repareert niet omdat hij niet bij hen vandaan komt, en MyCom wil al 35 euro voordat ze iets gedaan hebben omdat hij niet daar gekocht is...
Op diezelfde Hommelseweg zit Eco Electronics. Een klein zaakje dat consumentenelektronica wil recyclen. Wellicht kun je daar terecht?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Er is nog de computerland, op de hoek bij de hommelseweg (volgens mij) maar weet niet of die je kunnen helpen.
Probeer CC-House op de Klarendalseweg: www.cchouse.nlquote:Op maandag 28 juni 2010 22:38 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zoek een goeie computerzaak, niet zijnde de MyCom en niet zijnde de Paradigit.
Mijn laptop is zowat overleden, ik wil hem redden.
Maar Paradigit repareert niet omdat hij niet bij hen vandaan komt, en MyCom wil al 35 euro voordat ze iets gedaan hebben omdat hij niet daar gekocht is...
De website laat iets anders vermoedenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer CC-House op de Klarendalseweg: www.cchouse.nl
Ik heb goeie ervaringen met ze.
Ja dat ze niet voor een gelikte website gaan wil niet zeggen dat ze niet goed zijn. Je kan daar gewoon afdingen en ze kopen ook gebruikte apparatuur van je terug.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
De website laat iets anders vermoeden
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat ze niet voor een gelikte website gaan wil niet zeggen dat ze niet goed zijn. Je kan daar gewoon afdingen en ze kopen ook gebruikte apparatuur van je terug.
Dank je welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:14 schreef GimmeGore het volgende:
Moet je naar zo n buitenlander-telefooonzaakje. Die hebben vaak ook merk X opladers, kosten de helft minder dan origineel, werken net zo goed.
In de Beekstraat zit er wel eentje, ik weet alleen niet hoe die heet en hoe duur die met zulke dingen zijn.
Rijnstraat nabij Eurocinema.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank je welIemand nog andere suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |