Interview van de winnaar: Hoe voel je je? Zo, nu eerst een bavaria.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Outlined het volgende:
[..]Het is Guerillia marketing. En op het eind trekken ze hun shirt uit en dan hebben ze daaronder een shirt met het loge van Bavaria zitten
En samen lachend van de baan aflopen en iedereen met verbazing achterlaten
Wat dacht je van een 147.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laat Isner alsjeblieft de 100 aces halen. Een century in tennis zou geniaal zijn
Doe ik ook niet hoor, de jongste wilde zelf naar bed want 'dit duurt langer dan een voetbalwedstrijd, niet leuk'quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet doen, hij maakt sportgeschiedenis mee.
Altijd, beste van allemaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef luckass het volgende:
De umpire is nog scherp
En de grootste blaasquote:
Dan denk je dat het een foutje is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef Remzz het volgende:
Je zou deze stand toch maar per ongeluk op teletekst tegenkomen
Minuut of 40 nog denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, de jongste wilde zelf naar bed want 'dit duurt langer dan een voetbalwedstrijd, niet leuk'(en 'ik moet morgen zelf een halve finale spelen dus ik moet rusten'
)
Maar ze gaan zo stoppen denk ik?
Best kut als je zoiets gemist hebtquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef Remzz het volgende:
Je zou deze stand toch maar per ongeluk op teletekst tegenkomen
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Tim86 het volgende:
We hebben net zoveel breaks gezien in deze pot vandaag als doelpunten bij de avondwedstrijden van het WK, dus dat scheelt.
Dat de eerste finalist al bekend is en ze dan nog niet klaar zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef Vandergeld het volgende:
Vraag me af of Wimbledon dit jaar word uitgespeeld
echt hequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering we staan hier volgende week nog joh
Klopt, maar hij heeft niet gezegd dat hij tien uur te lang vond.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef MilaNL het volgende:
Federer zei toch een keer dat hij 5 uur te lang vond?
bbc2quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Jacobuspower het volgende:
waar kan ik dit kijken? ben wel benieuwd
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isnerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Jacobuspower het volgende:
BBC 2 of via streamsquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Jacobuspower het volgende:
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isnerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Jacobuspower het volgende:
je mag hem niet houdenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef gers het volgende:
die tennisbal is een mooi souvenirtje als je hem vangt
Understatement van de dag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef 08gnoT. het volgende:
56-57, damn wat zijn die aan elkaar gewaagd
niet als je hem vervolgens terug gooitquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef gers het volgende:
die tennisbal is een mooi souvenirtje als je hem vangt
ow jammer ik dacht van welquote:
Dat zit ik mezelf ook af te vragenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom moet zo'n partij nou weer plaatsvinden in mijn toetsweek?
Hier ook maarja ik mag ze herkansen en dit kan ik niet meer opnieuw zien..quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Wat denk je van andersomquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Zoonlief het volgende:
Isner hoopt op vier dubbele fouten van Mahut.
Thnxquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef MilaNL het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isner
Ik moest eigenlijk nu een werkstuk afmaken, maar ben bang net de beslissende games dan weer te missen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Pff echt waar? Wat flauw zeg van de andere toernooien. Zit daar nog een logische reden achter of is het puur pesten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen op de US open mag je de bal houden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hier ook maarja ik mag ze herkansen en dit kan ik niet meer opnieuw zien..
Ik heb het al opgegeven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik mag er in totaal 1 herkansen, en ik heb al een toets verneuqtquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hier ook maarja ik mag ze herkansen en dit kan ik niet meer opnieuw zien..
pas na een bepaald aantal games worden er van ballen gewisseld en als het publiek de helft van de ballen heeft komen ze er tekort.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Pff echt waar? Wat flauw zeg van de andere toernooien. Zit daar nog een logische reden achter of is het puur pesten?
11 uur?quote:
Gelukkig begrijpt mijn vriendin m'n sportfanatisme en zou ze gewacht hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Seam het volgende:
Voor zo'n wedstrijd gooi je alles opzij. Vriendin: Neuken? Nee schat, dit is geschiedenis
Dit is elk record wat je maar kunt verzinnen jaquote:
Ik maak me meer zorgen over de ballen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel rackets zouden ze nog op voorraad hebben?
Winnaar moet morgen toch tegen De Bakker al? Alleen als ze een van beide het vandaag nog afmaakt neem ik aan...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Joachim het volgende:
de winnaar van deze wedstrijd, mocht die er ooit komen, moet toch bij de volgende ronde doodop zijn
Dit bewijst dat er situaties bestaan waarin je vriendin slaan geoorloofd is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Seam het volgende:
Voor zo'n wedstrijd gooi je alles opzij. Vriendin: Neuken? Nee schat, dit is geschiedenis
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit bewijst dat er situaties bestaan waarin je vriendin slaan geoorloofd is.
Prachtig jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef Aguirre het volgende:
Isner is echt een geniale gozer. Hij wint al z'n games, maar beweegt niet!
Geen vriendin aanwezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Seam het volgende:
Waarom, maar dan ook echt waarom, zou je als programmeur je teller resetten bij game #50quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef ETA het volgende:
je zou maar even op internet kijken naar de score.
- Oh 7-7 in de 5e set, spannend.
- ja maar het tellertje is al 1x helemaal rond gegaan......
-
Ja, met een half uur break voor het dak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Norrage het volgende:
Wat als dit op cc werd gespeeld??? Zouden ze dan tot de ochtend mogen doorgaan??
"Omdat het toch nooit zo ver komt"quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Outlined het volgende:
[..]
Waarom, maar dan ook echt waarom, zou je als programmeur je teller resetten bij game #50
Ik sta in ieder geval op, en ga applaudiseren voor deze 2 heldenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk wel dat ze na de wedstrijd ook nog eens het record van de langste staande ovatie gaan breken. Althans, dat zou niet meer dan terecht zijn.
Dan nog, het kost meer moeite om die teller te resetten dan hem door te laten lopenquote:
tja, basketbal scoreboards kunnen ook geen scores van boven de 1000 aan....quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Outlined het volgende:
[..]
Waarom, maar dan ook echt waarom, zou je als programmeur je teller resetten bij game #50
Wow, kippenvel hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik sta in ieder geval op, en ga applaudiseren voor deze 2 helden![]()
![]()
!
Dat ben ik al 2 uur en 57 minuten aan het doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik sta in ieder geval op, en ga applaudiseren voor deze 2 helden![]()
![]()
!
quote:
McEnroe is dat toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
De eerste keer voor de commentator
Ik vind het juist geweldig.quote:
scorebord is zeer waarschijnlijk vastgelopen bij de 50-50. Ook het scorebord op het veld is na de 50-50 ermee opgehouden. Ik denk dat dit de meest handige oplossing was om de scores alsnog op internet te laten zien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef Outlined het volgende:
[..]
Dan nog, het kost meer moeite om die teller te resetten dan hem door te laten lopen
ik snap het echt niet
Voetbal is zojuist ook weer spannend geworden hoorquote:
Dat record kunnen ze beiden verdubbelen.quote:
stort hij niet in op de wc'squote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
Isner naar de wc? Groot gelijk dat ze een pauze nemen.
ze nemen pauze?quote:
Wat zegtie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef Nalbandian het volgende:
FED, wat een held!!!!
Ik zit verdomme bijna te janken....EPIC!!!
Nie boe, maar woooooooooooooooooooooahh!quote:
Daar zit jij op te wachten he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef Falco het volgende:
Bij een break kun je wel keihard C-C-C-C-C-OMBOBREAKER brullen.
begrijpelijk... geen reden om te gaan joelen...quote:
Effe de beentjes strekkenquote:
6 uur zitten is ook zo wat he.quote:
Als je in het wit speelt ziet een pis of poepvlek er ook niet uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
Isner naar de wc? Groot gelijk dat ze een pauze nemen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je in het wit speelt ziet een pis of poepvlek er ook niet uit
Ontelbaar veel (loze) records sneuvelen hier, most unreturned serves moet er ook van zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef ETA het volgende:
ik neem aan dat ze beide ook het record voor langste serie zonder break tegen te krijgen? info over die record heb ik nog niet gehoord.
Hoezo, dubbeltje Borwell/Kups-Jones - Huber/Mattek-Sands lijkt me anders ook wel tof hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die momenteel op Wimbledon zijn maar niet bij deze wedstrijd.
whutquote:
En Isner, half dood, maar wint zijn servicegames weer met gemak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef luckass het volgende:
Mahut moet deze toch gewoon winnen, zoals ie nog gaat na al die uren.
quote:Mahut moving around the court like its 34-34!
Al was het de comeback van Sampras tegen Agassi. Dit is veel toffer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoezo, dubbeltje Borwell/Kups-Jones - Huber/Mattek-Sands lijkt me anders ook wel tof hoor.
Is Ghana dan niet doorquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duitsland nog 1 maken, Australie nog 1
Jaja, voetbal is niet hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:00 schreef wdn het volgende:
wel weer opvallend dat de goals vallen net nadat Pantalic er in komt
Haha heb jij ook al moeite met die verschillende topics..quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:00 schreef wdn het volgende:
wel weer opvallend dat de goals vallen net nadat Pantalic er in komt
nee niet doorquote:
ja hallo heb 5 topics open en 2 tv's met 1 pix in pixquote:
Als deze partij is afgelopen is ze bejaard..quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker wijf godsamme
Widescreen nemenquote:
Maakt niet uit. Opletten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef wdn het volgende:
[..]
ja hallo heb 5 topics open en 2 tv's met 1 pix in pix
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet al 3 uur poepen maar wil niets missen..voor mij is dit minstens net zo zwaar als voor de spelers maar daar hoor je niemand over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |