Ja, met een half uur break voor het dak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Norrage het volgende:
Wat als dit op cc werd gespeeld??? Zouden ze dan tot de ochtend mogen doorgaan??
"Omdat het toch nooit zo ver komt"quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Outlined het volgende:
[..]
Waarom, maar dan ook echt waarom, zou je als programmeur je teller resetten bij game #50
Ik sta in ieder geval op, en ga applaudiseren voor deze 2 heldenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk wel dat ze na de wedstrijd ook nog eens het record van de langste staande ovatie gaan breken. Althans, dat zou niet meer dan terecht zijn.
Dan nog, het kost meer moeite om die teller te resetten dan hem door te laten lopenquote:
tja, basketbal scoreboards kunnen ook geen scores van boven de 1000 aan....quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Outlined het volgende:
[..]
Waarom, maar dan ook echt waarom, zou je als programmeur je teller resetten bij game #50
Wow, kippenvel hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik sta in ieder geval op, en ga applaudiseren voor deze 2 helden![]()
![]()
!
Dat ben ik al 2 uur en 57 minuten aan het doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik sta in ieder geval op, en ga applaudiseren voor deze 2 helden![]()
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |