Gelukkig begrijpt mijn vriendin m'n sportfanatisme en zou ze gewacht hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Seam het volgende:
Voor zo'n wedstrijd gooi je alles opzij. Vriendin: Neuken? Nee schat, dit is geschiedenis
Dit is elk record wat je maar kunt verzinnen jaquote:
Ik maak me meer zorgen over de ballen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel rackets zouden ze nog op voorraad hebben?
Winnaar moet morgen toch tegen De Bakker al? Alleen als ze een van beide het vandaag nog afmaakt neem ik aan...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Joachim het volgende:
de winnaar van deze wedstrijd, mocht die er ooit komen, moet toch bij de volgende ronde doodop zijn
Dit bewijst dat er situaties bestaan waarin je vriendin slaan geoorloofd is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Seam het volgende:
Voor zo'n wedstrijd gooi je alles opzij. Vriendin: Neuken? Nee schat, dit is geschiedenis
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit bewijst dat er situaties bestaan waarin je vriendin slaan geoorloofd is.
Prachtig jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef Aguirre het volgende:
Isner is echt een geniale gozer. Hij wint al z'n games, maar beweegt niet!
Geen vriendin aanwezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Seam het volgende:
Waarom, maar dan ook echt waarom, zou je als programmeur je teller resetten bij game #50quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef ETA het volgende:
je zou maar even op internet kijken naar de score.
- Oh 7-7 in de 5e set, spannend.
- ja maar het tellertje is al 1x helemaal rond gegaan......
-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |