quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij staat weer vooraan met je vlaggetje..
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij staat weer vooraan met je vlaggetje..
Oja, die!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bij opgehangen moet ik gelijk aan dit denken:
Ben ook niet zo'n fan van die man.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef Captain_Slow het volgende:
Die Adam Lamebert gaat alleen maar slechtere muziek maken...
Mjah, deze was ook wel wat makkelijker, ik hoorde hem gisteren al. Al kan ik me dan wel voorstellen dat je in dat geval als beller hem niet kan ontcijferen want via een telefoonverbinding klinkt zo'n opdracht niet.quote:
Voetbalquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk wat aan werk doen maar ik zap me een ongeluk tussen 3 wedstrijden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk wat aan werk doen maar ik zap me een ongeluk tussen 3 wedstrijden.
3?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga ff douchen. Zal nog even luisteren, maar ben daarna weg
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Captain_Slow het volgende:
Was dat Sjon Bakker? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAbsynthe Minded - Envoi
Rudy![]()
![]()
Zeer nicequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
DeWolff op de radio, terwijl ik vandaag kaartjes besteld heb voor Effenaar-show, nice!![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
heeft er iemand highlights van de vorige keer Ekstra commentaar?
Wat een bazen wedstrijd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een match was dat zeg, niet normaal
vielen dank!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgende keer type je gewoon even zelf 'ekstra weekend voetbal 2008' in![]()
sorry, ik vind lui zijn gewoon beter bij me passenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgende keer type je gewoon even zelf 'ekstra weekend voetbal 2008' in![]()
Hmm, niet gezienquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:44 schreef alors het volgende:
Trouwens toen met dat bevrijdingsfestival Zwolle stond er in het centrum een Pearl Jam coverband en die speelden Jeremy echt ontzettend goed
nou idd!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
vind ik toch wel heftig, de helft van alle homo's denken/dachten na over zelfmoord
Hole1988 is laat. Ik had 'm reeds online staan op m'n eigen account.quote:
Ik zag hem jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hole1988 is laat. Ik had 'm reeds online staan op m'n eigen account.
mijn upsnelheid is ook traag is sinds juli 2007 niet meer verhoogdquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hole1988 is laat. Ik had 'm reeds online staan op m'n eigen account.
Hoe traag is traag? Ik heb ook maar 1 Mbit hoor (maximum van ADSL).quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mijn upsnelheid is ook traag is sinds juli 2007 niet meer verhoogd
Die ga ik missen vanavond,het is uberhaupt de vraag of ik vanavond wat van de wedstrijd meekrijg.Vandaag de laatste voorbereidingen op de ''grote'' dag morgenquote:
Alles okay hierquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed ?. Vanavond nederlands elftal!
Yupquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef alors het volgende:
Oh deze zit ook in zo'n reclame met barbecuen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Oh Laura Jansen dus, net zo erg.know'm sayin?
word? word.
Altijd leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:08 schreef borisz het volgende:
Vandaag viel dit boekje op de deurmat. Gewonnen bij RTLZ
Ja! Momentquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:17 schreef themauster het volgende:
Iemand die dat bewegend plaatje van haar heeft waar ze betrapt werd met roken in het glazen huis?
Ik maakte gelukkig een voorbehoudquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel beter worden ze haast niet deze ochtend.
Schijnheilig volk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef borisz het volgende:
Je krijgt soms kriebels bij het lezen van dingen als http://refoweb.nl/vragenr(...)k-verbieden?pageID=1
Was eens bij puberruil. Een Refo gezin had dan wel een computer maar geen tvquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Sersjee het volgende:
Bij mij op de middelbare school zat een meisje uit zo'n super refo-gezin. Nou, die was echt geen maagd meer toen ze het huwelijk in ging!
A gentleman doesn't kiss and tell, maar een PI zegt een hoop.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Daar had jij hoogstpersoonlijk voor gezorgd, Sersj?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
A gentleman doesn't kiss and tell, maar een PI zegt een hoop.
'_O-quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
A gentleman doesn't kiss and tell, maar een PI zegt een hoop.
Mirror?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef borisz het volgende:
Je krijgt soms kriebels bij het lezen van dingen als http://refoweb.nl/vragenr(...)k-verbieden?pageID=1
quote:
quote:Vraag:
Nederland moet tijdens het WK verschillende keren voetballen. Wij hebben geen televisie, maar via de computer kun je de wedstrijden ook volgen. Moeten wij dit onze kinderen verbieden?
Antwoord:
Ik ben blij dat deze vraag nog gesteld wordt. Want velen uit onze gezindte misbruiken de ruimte en de vrijheid die er met de computer is gekomen en kijken gewoon. Al dan niet in het geheim. En laat ik dat ook zeggen: de verleiding is echt ontzaglijk groot. Ons hele land is in de ban van het voetbalgebeuren. Er wordt op veel manieren geapelleerd aan nationale gevoelens. “Wij” moeten voetballen, “wij” hebben gewonnen, “wij” hebben verloren. Je kunt je er eenvoudigweg bijna niet aan onttrekken. En het spelletje boeit heel veel mensen. Zeker ook de jeugd. Het houdt ze bezig, ook op school. Ik hoorde van mijn kinderen dat er gejuich in heel de Pieter Zandt Scholen gemeenschap te horen was, toen Nederland scoorde. En als je dan de mogelijkheid en de gelegenheid hebt om te kijken, dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan om het niet te doen.
Maar, het kan echt niet. Natuurlijk is het spelletje op zich niet zondig. Maar het hele evenement en alles wat er gebeurt, de hele entourage, de verdwazing, de exorbitante bedragen die erin omgaan, de afgoderij die er met de spelers gepleegd wordt, het hele WK voetbal is het toppunt van werelds vermaak. God en het wereldse vermaak staan tegenover elkaar volgens 1 Johannes 2:15: “Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde des Vaders is niet in hem.”
En hoe mooi het op zichzelf ook is, en hoezeer je er ook van kunt genieten, het WK-voetbal is zonde. De Bijbel noemt het “de genieting der zonde” (Hebreeën 11:25). De Schrift doet niet net alsof er in de wereld niet te genieten is. Dat is er wel degelijk. Maar als je dan van de wereld en met de wereld wil genieten, dan moet je ook bereid zijn om daar de prijs voor te betalen. De vergelding des loons, zo zegt Hebreeën 11:26. En dat is de eeuwige rampzaligheid.
Beste ouders, denk toch aan uw doopbelofte. Straks sta je met je kinderen voor Gods rechterstoel. En als je dan te toegeeflijk bent geweest en je hebt je kinderen toestemming gegeven om de brede weg op te gaan, dan zullen uw kinderen tegen u getuigen. De wet en ook het evangelie zal tegen u getuigen. En de Heere zal een rechtvaardig vonnis moeten vellen. De wereld gaat voorbij en haar begeerlijkheid. Maar ook al degenen die van de wereld waren en met de wereld hebben verkeerd, zullen vergaan.
Ik hoop dat u niet zult ingaan op deze zeer sterke verzoeking. Want u kunt het voor God echt niet verantwoorden.
Nog een advies, neem een abonnement op kliksafe want dat filter blokkeert de WK-wedstrijden. Althans, het wordt heel moeilijk om het via de normale kanalen te volgen. Misschien kan de jeugd wel weer een omweg vinden om het filter heen, maar dat is dan hun verantwoordelijkheid. Als u open internet hebt, is het uw verantwoordelijkheid.
Ouders, ik bid u Gods genade van harte toe. En we zullen maar hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen. Of nog beter, we zullen bidden om de bekering van land en volk. Of de Heere in de toorn aan Zijn ontferming wil gedenken.
Elburg, ds. M. A. Kempeneers
En daarna naar de kerk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:15 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond lekker boodschappen doen als het NL-elftal speelt
Iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
Reageren op een antwoord is mogelijk mits de reactie iets toevoegt en niet in strijd is met het antwoord van de deskundige. Vraagstellers zijn niet gebaat bij tegenstrijdige reacties en bovendien vinden we het ongepast ten opzichte van de deskundige die zijn/haar vrije tijd ter beschikking stelt om onze bezoekers te helpen. Voor discussies verwijzen we naar het forum.
Om te bidden voor verlies.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:09 schreef Sirolf het volgende:
Is het heel flauw als ik nu meld dat de studio de intro weer overleefd heeft...?
Ach, ik zeg altijd maar zo, clichés zijn clichés om een reden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:09 schreef Sirolf het volgende:
Is het heel flauw als ik nu meld dat de studio de intro weer overleefd heeft...?
Heel goed plan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarna naar de koelkast voor een koud biertje
Nou idd zegquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu nog wat dj's daar die het licht zien....
Middagquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
Middag![]()
WEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEND hier
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
Middag![]()
WEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEND hier
quote:
Mee eensquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Bertolf
![]()
.
Alleen al die zeikstem in de eerste regels van dit nummer![]()
.
Welke??quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, dan wordt dit dus geen MH.
Ah, godzijdank dat die het niet is geworden. Vreselijke troep is het.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gedrocht van Bertolf.
Geen idee welke 't dan wel wordt.
Lijkt er niet echt opquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
Michiel V. betrapt?
http://www.geenstijl.nl/m(...)erugge.html#comments
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:22 schreef -Hans- het volgende:
LekkerrrrrLinkin Park - Somewhere I Belong
quote:
Edwin Diergaarde bedoel je?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Deze |DJ lijkt op een oude dj. Zat volgens mij voor Ruud de Wild om 4 uur op 3FM. Iemand enig idee wie dat was?
Iets met Dieren geloof ik.
Niet van Someren in ieder geval.
Thenx! Good old days.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
LOL, die foto's van uit de tweets van 3FMDie kop waar Tjibbe er soms mee opstaat
Elize is wel hotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
500kbit en ik heb kabelquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe traag is traag? Ik heb ook maar 1 Mbit hoor (maximum van ADSL).
* Sirolf hoopt nog steeds op 100/100 Mbit glasvezel.
500 Kbit is idd wel behoorlijk sloom... tijd voor een upgrade zou ik zeggen, want kabel kan véél sneller.quote:
Ik krijg krijg olgende week 20/3 en daarna 22/4 en met een beetje mazzel als ik pa en ma overgehaald krijg 120/10quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe traag is traag? Ik heb ook maar 1 Mbit hoor (maximum van ADSL).
* Sirolf hoopt nog steeds op 100/100 Mbit glasvezel.
en down is 5mbit bijna komisch voor woordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
500 Kbit is idd wel behoorlijk sloom... tijd voor een upgrade zou ik zeggen, want kabel kan véél sneller.
Heb ik volgens mij ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en down is 5mbit bijna komisch voor woorden
Denk het idd ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
Slowakije - Nederland dus
ze proberen net zo dicht in te zoomen met de webcam als jou UIquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:53 schreef peeet1 het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_coenensander_oplocatie
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:05 schreef Maricha het volgende:
inderdaad een uurtje MetMichiel en daarna extra Ekstra Weekend
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:05 schreef Maricha het volgende:
inderdaad een uurtje MetMichiel en daarna extra Ekstra Weekend
Daar zijn FM-radio voor uitgevonden hè...?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Oh, ze zeggen wel mooi, zet je TV aan en dan het geluid van EW, maar dat krijg je nooit gelijk
Stream loopt altijd wel achter
Dat wordt nog leuk als ze er maandag nog inzitten en ik donderdag digitale tv heb.. en dan nog een wedstrijd na donderdag komt..quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn FM-radio voor uitgevonden hè...?
Maar alsnog is het inderdaad verdomde lastig om dat gelijk te krijgen, vooral met de digitale TV-kastjes van tegenwoordig (zit altijd wel een paar seconden vertraging in t.o.v. analoog).
Nou. Ontzettend.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:11 schreef -Hans- het volgende:
Wat een fantastische nieuwe single van Di-rect. Dit zou wel eens een klassieker kunnen worden.
FM Radio heb ik wel ja, maar HD (Satelliet) loopt alsnog achterquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn FM-radio voor uitgevonden hè...?
Maar alsnog is het inderdaad verdomde lastig om dat gelijk te krijgen, vooral met de digitale TV-kastjes van tegenwoordig (zit altijd wel een paar seconden vertraging in t.o.v. analoog).
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou het een Megahit kandidaat zijn?.
Rob zei vanmiddag wel dat Giel met de plaat aan kwam voor de MH, en dat 'ie heel nieuw was...quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hmm, vanochtend had Giel de primeur van de nieuwe Maroon5..quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rob zei vanmiddag wel dat Giel met de plaat aan kwam voor de MH, en dat 'ie heel nieuw was...
Hoop niet dat het Di-rect is geworden.. dan blijven ze trouwens wel NL georiënteerd wat betreft de MH keuze.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rob zei vanmiddag wel dat Giel met de plaat aan kwam voor de MH, en dat 'ie heel nieuw was...
Een dj met een goed gehoor kan toch niet serieus enthousiast zijn over zo'n jankstem?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, het maakt op zich ook niet veel uit. Genoeg afleiding gepland voor volgende weekquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, prima! Heb je er ook nog eens lekker weer bijquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, het maakt op zich ook niet veel uit. Genoeg afleiding gepland voor volgende week.
Ja maar 3FM en Di-Rect zijn butt buddies tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een dj met een goed gehoor kan toch niet serieus enthousiast zijn over zo'n jankstem?
Uhuhquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, prima! Heb je er ook nog eens lekker weer bij
Hey Hansquote:
borischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |