quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:22 schreef -Hans- het volgende:
LekkerrrrrLinkin Park - Somewhere I Belong
quote:
Edwin Diergaarde bedoel je?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Deze |DJ lijkt op een oude dj. Zat volgens mij voor Ruud de Wild om 4 uur op 3FM. Iemand enig idee wie dat was?
Iets met Dieren geloof ik.
Niet van Someren in ieder geval.
Thenx! Good old days.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
LOL, die foto's van uit de tweets van 3FMDie kop waar Tjibbe er soms mee opstaat
Elize is wel hotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
500kbit en ik heb kabelquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe traag is traag? Ik heb ook maar 1 Mbit hoor (maximum van ADSL).
* Sirolf hoopt nog steeds op 100/100 Mbit glasvezel.
500 Kbit is idd wel behoorlijk sloom... tijd voor een upgrade zou ik zeggen, want kabel kan véél sneller.quote:
Ik krijg krijg olgende week 20/3 en daarna 22/4 en met een beetje mazzel als ik pa en ma overgehaald krijg 120/10quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe traag is traag? Ik heb ook maar 1 Mbit hoor (maximum van ADSL).
* Sirolf hoopt nog steeds op 100/100 Mbit glasvezel.
en down is 5mbit bijna komisch voor woordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
500 Kbit is idd wel behoorlijk sloom... tijd voor een upgrade zou ik zeggen, want kabel kan véél sneller.
Heb ik volgens mij ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en down is 5mbit bijna komisch voor woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |