Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oeh tofquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:18 schreef Muck het volgende:
Je mag hem wel lenen als je wilt!
Ik ben sowieso een beetje emotioneel incontinent
je doet je naam eer aanquote:
Mjah dat helpt niet heel erg tegen pijn geloof ikquote:
quote:
Ben je lief geweest vandaag?quote:
dan mag je eerst nog even in badquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan mag je eerst nog even in bad
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan mag je eerst nog even in bad
Hmhm, en ik neem ook een badeentje meequote:
Hoiquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Montelly het volgende:
Hoooi,
Ik ben Roxy en ik ben op Chersonissos. Dat vind ik kei gaaf.
Vroeger vond ik holly helemaal da BOMB maar tegenwoordig is dat iets voor kleine kinderen.
Verder zorg ik dagelijks voor dat mijn haarlijn netjes strak boven mijn voorhoofd blijft. Het liefst minimaal 12 cm.
Groetjes,
X0X0X
die specialequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, en ik neem ook een badeentje mee
Ja, want ontspannen voor het slapen gaan is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want ontspannen voor het slapen gaan is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed![]()
* suikertaartje huppelt vast naar de badkamerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer een zonsondergang op de foto gezet!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er een puntje aanbreien.
Tot morgen allemaal
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:03 schreef Fha het volgende:
Ik ben die tip van Mart aan het kijken. The Lovely Bones.
Mart mag vaker tips geven
Ja maar we hoeven niet perse zelfde smaak te hebben tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat een tip in de OP.
En ik weet wel welke films ik aanbeveel hoor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar we hoeven niet perse zelfde smaak te hebben toch
Ohw die staat nog in de kast omdat ik hem nog moet kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef DaMart het volgende:
Klopt....
Een film die ik absoluut kan afraden is trouwens Magnolia... baggerfilm.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw die staat nog in de kast omdat ik hem nog moet kijkenNouja ik merk het vanzelf
![]()
Tideland al gezien? Een van mijn favorieten
Maar ik gebruik soberzo geen onderzettersquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:18 schreef DaMart het volgende:
Magnolia zou ik niet kijken maar als onderzetter gebruiken.
Tideland ken ik niet.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik gebruik soberzo geen onderzetters![]()
Moet je Tideland maar een keer kijkenDie is echt.. gestoord
Heerlijk
Misschien is het wel een film waar ik heel goed bij in slaap kan vallenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien is het wel een film waar ik heel goed bij in slaap kan vallenDie films zijn ook welkom namelijk
HD kwaliteit ? en WOW!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alstu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 034 wel.o.k
02. 030 MPG
03. 029 goldfinger1963
04. 027 OA
05. 022 Fha
06. 019 Muck
07. 017 DaMart
08. 015 Ladylike
09. 013 Symphonic
10. 012 suikertaartje
11. 006 cablegunmaster
12. 006 marcb1974
13. 003 --Tweety--
14. 003 Marijkezwolle
15. 001 Montelly
16. 001 MaleDuck
17. 001 friemelaar
18. 001 Rifoki
in bed staan is ook zo lulligquote:
27quote:
* wel.o.k mompelt iets over kwaliteits topicquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:13 schreef OA het volgende:
[..]
27Dat is meer dan in de hele afgelopen maand
dat kan op meerdere manieren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:15 schreef OA het volgende:
Even een vraag van levensbelang!![]()
Mijn Num Lock staat ineens standaard uit als ik de pc opstart. Hoe zet ik dit weer standaard aan?
In de Bios kun je dat instellen. En vast ergens in een windows configuratiefile, maar ik werk niet met Windows. Hell niet eens met een BIOS, want dat heeft een mac nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:15 schreef OA het volgende:
Even een vraag van levensbelang!![]()
Mijn Num Lock staat ineens standaard uit als ik de pc opstart. Hoe zet ik dit weer standaard aan?
Daar maar eens een kijkje nemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan op meerdere manieren.
1) in de bios
XP. NumLock stond altijd al aan tijdens het inloggen. Ik zal even een ww instellen zonder cijfers en kijken of het dan ingeschakeld wordt na inloggen.quote:2) afhankelijk van welk besturingssysteem, vanaf windows2k onthoud hij wat de status was van numlock.
maar dat is pas nadat je bent aangemeld.
Windows configuratie heb ik al geprobeerd, maar dat heeft blijkbaar geen zin gehad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de Bios kun je dat instellen. En vast ergens in een windows configuratiefile, maar ik werk niet met Windows. Hell niet eens met een BIOS, want dat heeft een mac niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:16 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik denk dat het vandaag beter geen stranddag kan worden voor me... ben gisteren toch ietwat verbrand.
Gelukkig was er ook niet voor gewaarschuwd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig was er ook niet voor gewaarschuwd...
het is goed vertoeven in de achtertuinquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:48 schreef Symphonic het volgende:
Het is echt heerlijk weer
Ik zit iedereen achter zijn reet aan om de juiste gevenes aan te leveren, en iedereen is aan het werk voor me
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
de plaatselijke gemeente josti's hadden vandaag het briljante idee om de bomen langs de weg maar eens te komen snoeien
GFquote:
tja, hier zijn ze bezig met straten terwijl ik een poging doe om thuis te werken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
de plaatselijke gemeente josti's hadden vandaag het briljante idee om de bomen langs de weg maar eens te komen snoeien
jij mag niet meer radenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Net nu jij de parking in orde had, zeker.
wokquote:
hier met een hakselaar terwijl ik probeerde uit te slapenquote:[..]
tja, hier zijn ze bezig met straten terwijl ik een poging doe om thuis te werken.![]()
trilplaat
Marijkequote:
quote:
GFquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
[..]
hier met een hakselaar terwijl ik probeerde uit te slapen![]()
[..]
Marijke![]()
Meine lieber!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen
Vanmiddag naar de garage.
Gutquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meine lieber!![]()
Wie geht's dir?
quote:Wattan? Toch niet autoproblemen?
ga je vandaag je nieuwe auto ophalenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gut. Un wie geht's dir?
[..]
Geen problemen hoor. Wel spannend
.
Mir geht's auch gut, ich bin nur ein bischen mude..quote:
Vertel!quote:Geen problemen hoor. Wel spannend
.
vandaar de vraag van oa of de twingo er al wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gut. Un wie geht's dir?
[..]
Geen problemen hoor. Wel spannend
.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaar de vraag van oa of de twingo er al was
het was toch 1 van die Dacia's die naar de haaien waren gegaanquote:
DWquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Ben weer terug van de States sinds gisteren 11 uur s'ochtends.
Sinds vandaag weer op werk!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Ben weer terug van de States sinds gisteren 11 uur s'ochtends.
Sinds vandaag weer op werk!
O.a bij iemand op zijn ranch kunnen verblijven. Hij heeft 2 hele leuke paarden. Californie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:Balen... Wat heb je gedaan in de states, rond gereisd?
daar past hij nooit inquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar past hij nooit in![]()
hij zal hem wel op zijn rug hebben hangen
een smart is toch eigenlijk een mini jumbojet naaimachine?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat past juist heel goed, MPG in een koffieautomaat op wielen!
Ach, olie/benzine/koffie, het verschil proef je toch niet. Gewoon zuipenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een smart is toch eigenlijk een mini jumbojet naaimachine?![]()
daar komt geen koffie uit
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, olie/benzine/koffie, het verschil proef je toch niet. Gewoon zuipen
en je auto kan er ook op rijdenquote:
Californiequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
O.a bij iemand op zijn ranch kunnen verblijven. Hij heeft 2 hele leuke paarden. Californie.
Met andere paarden (georganiseerd iets) op het Californische strand gereden en ook een weekend naar www.horsexpo.com geweest.
Verders naar San Francisco geweest met hem en ook Yosemite.
Hij heeft mij gewoon van alles laten zien en heeft mij rond gereden daar ik nog geen rijbewijs heb. Dus het was wel handig dat ik bij iemand kon verblijven die dat wel had en ook tijd had!
quote:
wel glad hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je auto kan er ook op rijden
een goede ondergrond doet wonderenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel glad hooren hij zakt er doorheen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Overigens ga ik geen smart ophalen.
last van een RSi tje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil er mijn arm strekken? Ik krijg het zelf niet meer gedaan
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil er mijn arm strekken? Ik krijg het zelf niet meer gedaan
laters wokquote:
Last van een keer naar de sportschool en dan toch te hard beginnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
last van een RSi tje?
Ik merk wel dat ik hard gewerkt heb van de week. Mijn duim is ook redeljik pijnlijk (trackball)
sporten is ook niet gezondquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Last van een keer naar de sportschool en dan toch te hard beginnen
Lol, dus een beetje duizeligheid kan er nog wel bij? Verder heb ik alleen maar wat buikpijn, maar dat doet me niet zoveel, ik wil me gewoon ff kunnen concentreren!quote:
Hoop dat het snel weer beter met je gaat hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Kan iemand me helpen? Ik ben ziek,![]()
en heb morgen een tentamen! Wie wil mijn duizeligheid even 24 uur van me lenen zodat ik vandaag nog ff flink aan de studie kan, en morgen mn tentamen fatsoenlijk kan maken?
Hier, vangen!!!! Morgen ben ik om 12 uur vrij, dus om half 2 thuis, dan wil ik het wel weer terughebben hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat het snel weer beter met je gaat hoor.
Geef die duizeligheid maar hier, die dumpen we in wok zijn boterhammentrommetje
Dan moet je bij wok zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hier, vangen!!!! Morgen ben ik om 12 uur vrij, dus om half 2 thuis, dan wil ik het wel weer terughebben hoor.
Heb je al wel bijna vakantie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hier, vangen!!!! Morgen ben ik om 12 uur vrij, dus om half 2 thuis, dan wil ik het wel weer terughebben hoor.
Ja, als het goed is wel.quote:
Zal hard voor je duimen dat je alles ineens haaltquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel.
Morgen heb ik het laatste tentamen van dit schooljaar, en maandag hebben we eindpresentaties en een einddebat. En als ik die beide dingen in 1x haal heb ik vakantie, anders heb ik over een paar weken nog weer een herkansingsweek om mn tentamen overnieuw te maken en het project opnieuw in te leveren.
ik kan je niet helpen daarmeequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Kan iemand me helpen? Ik ben ziek,![]()
en heb morgen een tentamen! Wie wil mijn duizeligheid even 24 uur van me lenen zodat ik vandaag nog ff flink aan de studie kan, en morgen mn tentamen fatsoenlijk kan maken?
Ja, het zou jammer zijn als het nu fout ging omdat ik ziek ben, ik heb nl sinds blok 1.3 alles in 1x gehaald, en aangezien ik nu in blok 3.4 zit, ben ik niet echt meer gewend aan het doen van herkansingenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal hard voor je duimen dat je alles ineens haalt
Hmm, helaas. Ik doe het opzich ook wel rustig aan vandaag hoor, heb voornamelijk achter mn laptop gezeten films kijken, en ik heb 2 uur geslapen vanmiddag, dat heeft geholpen. Ik ben nu alleen bang dat ik teveel voorbereiding voor mn tentamen misloop!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan je niet helpen daarmee![]()
ik zit te ver weg
ik zal iig voor je duimen morgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hmm, helaas. Ik doe het opzich ook wel rustig aan vandaag hoor, heb voornamelijk achter mn laptop gezeten films kijken, en ik heb 2 uur geslapen vanmiddag, dat heeft geholpen. Ik ben nu alleen bang dat ik teveel voorbereiding voor mn tentamen misloop!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe Italie staat met 2-1 achter tegen slowakije
In België 2-1quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Het tennis is over. Het is 70-68 geworden in de 5de set
Sinds dinsdag jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat die wedstrijd die al een week bezig was?.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:54 schreef --Tweety-- het volgende:
DM![]()
Pheno
![]()
tnx GF en marcb, ik laat morgen wel ff weten hoe het ging.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds dinsdag ja
Ze hebben ruim 10 uur over de partij gedaan. En de winnaar had eigenlijk vandaag om half 4 de volgende partij al moeten spelen.
Goed bezig, maar ehm, om welke ging het ook alweer?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tweety.
Ik heb die film waarvan je laatst zei dat ik hem moet zien, op DVD gekocht. Nog niet gekeken alleen.
Ja, ik was een vaste klant, totdat het vreselijk druk werd met school en ik geen tijd meer had om af en toe te posten in de KSC!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Banaantje er in gooien en weer gaan!
Oh, en hoi Tweety, tijd niet gezien, of postte je niet eerder hier
Ah, oke, ik ben ook al tijden niet geweest, dus ik ben er helemaal uit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, ik was een vaste klant, totdat het vreselijk druk werd met school en ik geen tijd meer had om af en toe te posten in de KSC!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:00 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Goed bezig, maar ehm, om welke ging het ook alweer?
(sorry ben ziek, mn brein functioneert niet zo goed als normaal)
Ik weet wat je bedoeld! Maar welcome back!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, oke, ik ben ook al tijden niet geweest, dus ik ben er helemaal uit.
in belgie ookquote:
dan gaat slowakije nu Nederland eruit gooienquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie ook![]()
italie mag naar huis de wereldkampioen is verslagen door slowakije
die kans zit er idd wel inquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan gaat slowakije nu Nederland eruit gooien
laters pinguinquote:
Dat ben ik hier alquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Tot later Pheno! Don't be a stranger!
je ben alleen maar andersquote:
Gelukkig ben je je bewust van dit feit, dus kun je er wat aan doen! (hint hint)quote:
quote:
kennelijk welquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat het snel weer beter met je gaat hoor.
Geef die duizeligheid maar hier, die dumpen we in wok zijn boterhammentrommetje
Dat tweety's duizeligheid er nu in zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn rode brood trog
oppassen met eten morgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat tweety's duizeligheid er nu in zit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag ik wel rondjes om de salon tafel rennen dan?quote:
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
waarom zou ik dat doen?
Dankje voor de tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag ik wel rondjes om de salon tafel rennen dan?Een man met smaak.
![]()
Ja, dat mag welquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
mag ik wel rondjes om de salon tafel rennen dan?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje voor de tip.Een man met smaak.
Je bent tegenwoordig de baas hier?quote:
Wauw.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
standvastig ook, zelfs nederlands elftal kijk niet.
ook niet toen het in de baas zijn tijd mocht.
hij heeft misselijkheid in mijn broodtrommel gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig de baas hier?
[..]
Wauw.Ik ook niet, maar heb dan wel geen baas.
Het was voor een goed doelquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij heeft misselijkheid in mijn broodtrommel gedaan![]()
Hoe doe je misselijkheid in een broodtrommel?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
hij heeft misselijkheid in mijn broodtrommel gedaan![]()
als je ergens een hekel aan hebt moet je niet gaan huigelen vind ik
* wel.o.k gaat aanhanger regelen voor morgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was voor een goed doel
En die moet je morgen lekker aan iemand geven die je lastigvalt op je werk
Hele kuddes vallen je lastig op je werk dat je een aanhanger nodig hebt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat aanhanger regelen voor morgen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hele kuddes vallen je lastig op je werk dat je een aanhanger nodig hebt?
Dan kan je die duizeligheid goed gebruikenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben daar nog 4 dagen en 1 van langst zittende. dus ze willen nog van alles weten over het netwerk en de servers enz.
echt welquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je die duizeligheid goed gebruiken
Dan kan je alvast je afweerstellingen betrekkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt wel![]()
gelukkig begin ik om 7:30 en hunnie pas om 8:30
ik heb vandaag al onverwachts thuis gewerktquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je alvast je afweerstellingen betrekken
Vonden ze niet leuk gok ik zomaar. Zoveel vragen en dan geen antwoord krijgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb vandaag al onverwachts thuis gewerkt
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vonden ze niet leuk gok ik zomaar. Zoveel vragen en dan geen antwoord krijgen
Lang leve T-mobilequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb elk mailtje netjes beantwoord
dat ik door T-mobile geen dekking heb hier kan ik niets aan doen
scheelde 5000 euro op jaar basis voor de abo's, en dan nog de besparing op gespreks kostenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten allemaalUnd MPG liebchen, hast du viel spass gehat heute mittag?
![]()
Woah, shiney!quote:
bengelquote:
ik moet kijken van me vrouwtjequote:Op donderdag 24 juni 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
standvastig ook, zelfs nederlands elftal kijk niet.
ook niet toen het in de baas zijn tijd mocht.
zoek een goede providerquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb elk mailtje netjes beantwoord
dat ik door T-mobile geen dekking heb hier kan ik niets aan doen
trusten kerelquote:
weltrusten Marijkequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten allemaalUnd MPG liebchen, hast du viel spass gehat heute mittag?
![]()
mooie auto MPGquote:
en nou op zijn nederlandsquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, shiney!![]()
![]()
Das ist sehr schön!![]()
Und jetzt gehe ich auch schlafen, ein sehr guter nacht liebchen
dat bedoel ik dusquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 029 wel.o.k
02. 027 goldfinger1963
03. 026 marcb1974
04. 013 --Tweety--
05. 012 MPG
06. 010 DaMart
07. 006 Pheno
08. 006 Bengeltje
09. 006 Marijkezwolle
10. 005 OA
11. 005 Symphonic
12. 003 suikertaartje
13. 002 Darkwolf
14. 001 Mixed_Flavour
15. 001 sararaats
16. 001 Fha
17. 001 cablegunmaster
wokquote:
marcquote:
quote:
quote:
PWNEDquote:
wees blij het gaat 28 graden wordenquote:
veelte warm voor lichamelijk arbeid.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wees blij het gaat 28 graden worden
ik ben helemaal niet gebouwd voor arbeidquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veelte warm voor lichamelijk arbeid.![]()
daarbij ben ik ook niet gebouwd voor fysieke arbeid
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet gebouwd voor arbeid
bengelquote:
idd het is nog niet te warmquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goldi.
Het is buiten heerlijk. Nu nog een goede stoel en ik kan er wel een poosje vertoeven.
truequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eens had je me dan wel weer gezien en niet overgeslagen.![]()
Goedemorgen wok.
dat is ook een goed ideequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga nog maar eens een bak koffie pakken
ik heb ook een zwartequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker, zeker:
[KSC #1.815] Op een luchtbed dobberen op de Noordthee!
je hebt een negerquote:
ik met melk en suikerquote:
Leuke auto.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:51 schreef MPG het volgende:
Zeker, zeker:
[KSC #1.815] Op een luchtbed dobberen op de Noordthee!
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is heerlijk weer als je niet hoeft te werken
dat klopt tochquote:
Inderdaad, zo mijn laptop even aan de lader en daarna buiten onderuit op een ligstoel en wat internetten.quote:
wat vervelend zo'n verplichte luie dagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, zo mijn laptop even aan de lader en daarna buiten onderuit op een ligstoel en wat internetten.
Verplichte luie dag vandaag.
och arm, wil je erover praten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, zo mijn laptop even aan de lader en daarna buiten onderuit op een ligstoel en wat internetten.
en je krijgt ook nog eens een lekker bruin kleurtjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
lijkt me nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat vervelend zo'n verplichte luie dag
Helaas heb ik niet de broek aan, maar beslist mijn rug.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:06 schreef Symphonic het volgende:
wat vervelend zo'n verplichte luie dag
muckiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:23 schreef Muck het volgende:
Zoooo, wat is het warm op het balkon!
Ik ben maar even binnen gaan zitten
muckquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:23 schreef Muck het volgende:
Zoooo, wat is het warm op het balkon!
Ik ben maar even binnen gaan zitten
dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas heb ik niet de broek aan, maar beslist mijn rug.![]()
Het is echt niet dat ik jullie een oog wil uitsteken met " kijk mij eens lekker vrij hebben. "
![]()
Ik was liever aan het werk, of in de tuin onkruid aan het wieden.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
Huuuuuu, Muck.
Nu doe je weer die voetbal-PI.
GFquote:
Korrefbalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
Huuuuuu, Muck.
Nu doe je weer die voetbal-PI.
die bal ziet er heel anders uitquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die bal ziet er heel anders uit
quote:
Nee hoor, ze zijn alleen wat lichterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die bal ziet er heel anders uit
quote:
dat is altijd beter dan tellenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k overweegt om ook op een balsport te gaan
Ik heb helaas mijn sport op moeten geven door een lelijke blessurequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k overweegt om ook op een balsport te gaan
we zijn weer aan het winnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is altijd beter dan tellen
als hij nou pijnlijk wasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb helaas mijn sport op moeten geven door een lelijke blessure
idem hierquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb helaas mijn sport op moeten geven door een lelijke blessure
wacht maar afquote:
Verdomde pijnlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als hij nou pijnlijk was![]()
niet leuk, zeker niet als je er last van blijft houden
open botbreukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Verdomde pijnlijk
Open botbreuk met veel bloed enzo
En het blijft gewoon een gevoelige plek helaas. Als ik een beetje een fatsoenlijk sprintje trek, slaat mijn enkel onder me vandaan en loop ik een paar dagen als een bejaarde te strompelen
autsjquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Verdomde pijnlijk
Open botbreuk met veel bloed enzo
En het blijft gewoon een gevoelige plek helaas. Als ik een beetje een fatsoenlijk sprintje trek, slaat mijn enkel onder me vandaan en loop ik een paar dagen als een bejaarde te strompelen
Hier blijft het ook een rare, gevoelige plek.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
open botbreukdat ken ik.
heeft jaren geduurd voordat ik daar echt vanaf was
als ik nu nog over de plek heen wrijf waar het bot uitstak voel ik dat boven op mijn voetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier blijft het ook een rare, gevoelige plek.
Ik ga vanavond skaten met mijn vriend, dus ik tape hem dan gewoon in. Anders mag ik de rest van de week kruipend over straat
Haha, dat lijkt me wel raar ja!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik nu nog over de plek heen wrijf waar het bot uitstak voel ik dat boven op mijn voet
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
edit: Mijn vriend?
dat wist ik nog nietleuk
jawel hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Die heb ik al weer even, maar volgens mij nog niet echt hier gemeld
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Die heb ik al weer even, maar volgens mij nog niet echt hier gemeld
ik heb gemist danquote: