Mir geht's auch gut, ich bin nur ein bischen mude..quote:
Vertel!quote:Geen problemen hoor. Wel spannend
.
vandaar de vraag van oa of de twingo er al wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gut. Un wie geht's dir?
[..]
Geen problemen hoor. Wel spannend
.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaar de vraag van oa of de twingo er al was
het was toch 1 van die Dacia's die naar de haaien waren gegaanquote:
DWquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Ben weer terug van de States sinds gisteren 11 uur s'ochtends.
Sinds vandaag weer op werk!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Ben weer terug van de States sinds gisteren 11 uur s'ochtends.
Sinds vandaag weer op werk!
O.a bij iemand op zijn ranch kunnen verblijven. Hij heeft 2 hele leuke paarden. Californie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:Balen... Wat heb je gedaan in de states, rond gereisd?
daar past hij nooit inquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar past hij nooit in![]()
hij zal hem wel op zijn rug hebben hangen
een smart is toch eigenlijk een mini jumbojet naaimachine?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat past juist heel goed, MPG in een koffieautomaat op wielen!
Ach, olie/benzine/koffie, het verschil proef je toch niet. Gewoon zuipenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een smart is toch eigenlijk een mini jumbojet naaimachine?![]()
daar komt geen koffie uit
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, olie/benzine/koffie, het verschil proef je toch niet. Gewoon zuipen
en je auto kan er ook op rijdenquote:
Californiequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
O.a bij iemand op zijn ranch kunnen verblijven. Hij heeft 2 hele leuke paarden. Californie.
Met andere paarden (georganiseerd iets) op het Californische strand gereden en ook een weekend naar www.horsexpo.com geweest.
Verders naar San Francisco geweest met hem en ook Yosemite.
Hij heeft mij gewoon van alles laten zien en heeft mij rond gereden daar ik nog geen rijbewijs heb. Dus het was wel handig dat ik bij iemand kon verblijven die dat wel had en ook tijd had!
quote:
wel glad hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je auto kan er ook op rijden
een goede ondergrond doet wonderenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel glad hooren hij zakt er doorheen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Overigens ga ik geen smart ophalen.
last van een RSi tje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil er mijn arm strekken? Ik krijg het zelf niet meer gedaan
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil er mijn arm strekken? Ik krijg het zelf niet meer gedaan
laters wokquote:
Last van een keer naar de sportschool en dan toch te hard beginnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
last van een RSi tje?
Ik merk wel dat ik hard gewerkt heb van de week. Mijn duim is ook redeljik pijnlijk (trackball)
sporten is ook niet gezondquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Last van een keer naar de sportschool en dan toch te hard beginnen
Lol, dus een beetje duizeligheid kan er nog wel bij? Verder heb ik alleen maar wat buikpijn, maar dat doet me niet zoveel, ik wil me gewoon ff kunnen concentreren!quote:
Hoop dat het snel weer beter met je gaat hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Kan iemand me helpen? Ik ben ziek,![]()
en heb morgen een tentamen! Wie wil mijn duizeligheid even 24 uur van me lenen zodat ik vandaag nog ff flink aan de studie kan, en morgen mn tentamen fatsoenlijk kan maken?
Hier, vangen!!!! Morgen ben ik om 12 uur vrij, dus om half 2 thuis, dan wil ik het wel weer terughebben hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat het snel weer beter met je gaat hoor.
Geef die duizeligheid maar hier, die dumpen we in wok zijn boterhammentrommetje
Dan moet je bij wok zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hier, vangen!!!! Morgen ben ik om 12 uur vrij, dus om half 2 thuis, dan wil ik het wel weer terughebben hoor.
Heb je al wel bijna vakantie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hier, vangen!!!! Morgen ben ik om 12 uur vrij, dus om half 2 thuis, dan wil ik het wel weer terughebben hoor.
Ja, als het goed is wel.quote:
Zal hard voor je duimen dat je alles ineens haaltquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel.
Morgen heb ik het laatste tentamen van dit schooljaar, en maandag hebben we eindpresentaties en een einddebat. En als ik die beide dingen in 1x haal heb ik vakantie, anders heb ik over een paar weken nog weer een herkansingsweek om mn tentamen overnieuw te maken en het project opnieuw in te leveren.
ik kan je niet helpen daarmeequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Kan iemand me helpen? Ik ben ziek,![]()
en heb morgen een tentamen! Wie wil mijn duizeligheid even 24 uur van me lenen zodat ik vandaag nog ff flink aan de studie kan, en morgen mn tentamen fatsoenlijk kan maken?
Ja, het zou jammer zijn als het nu fout ging omdat ik ziek ben, ik heb nl sinds blok 1.3 alles in 1x gehaald, en aangezien ik nu in blok 3.4 zit, ben ik niet echt meer gewend aan het doen van herkansingenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal hard voor je duimen dat je alles ineens haalt
Hmm, helaas. Ik doe het opzich ook wel rustig aan vandaag hoor, heb voornamelijk achter mn laptop gezeten films kijken, en ik heb 2 uur geslapen vanmiddag, dat heeft geholpen. Ik ben nu alleen bang dat ik teveel voorbereiding voor mn tentamen misloop!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan je niet helpen daarmee![]()
ik zit te ver weg
ik zal iig voor je duimen morgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hmm, helaas. Ik doe het opzich ook wel rustig aan vandaag hoor, heb voornamelijk achter mn laptop gezeten films kijken, en ik heb 2 uur geslapen vanmiddag, dat heeft geholpen. Ik ben nu alleen bang dat ik teveel voorbereiding voor mn tentamen misloop!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe Italie staat met 2-1 achter tegen slowakije
In België 2-1quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Het tennis is over. Het is 70-68 geworden in de 5de set
Sinds dinsdag jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat die wedstrijd die al een week bezig was?.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:54 schreef --Tweety-- het volgende:
DM![]()
Pheno
![]()
tnx GF en marcb, ik laat morgen wel ff weten hoe het ging.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds dinsdag ja
Ze hebben ruim 10 uur over de partij gedaan. En de winnaar had eigenlijk vandaag om half 4 de volgende partij al moeten spelen.
Goed bezig, maar ehm, om welke ging het ook alweer?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tweety.
Ik heb die film waarvan je laatst zei dat ik hem moet zien, op DVD gekocht. Nog niet gekeken alleen.
Ja, ik was een vaste klant, totdat het vreselijk druk werd met school en ik geen tijd meer had om af en toe te posten in de KSC!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Banaantje er in gooien en weer gaan!
Oh, en hoi Tweety, tijd niet gezien, of postte je niet eerder hier
Ah, oke, ik ben ook al tijden niet geweest, dus ik ben er helemaal uit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, ik was een vaste klant, totdat het vreselijk druk werd met school en ik geen tijd meer had om af en toe te posten in de KSC!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:00 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Goed bezig, maar ehm, om welke ging het ook alweer?
(sorry ben ziek, mn brein functioneert niet zo goed als normaal)
Ik weet wat je bedoeld! Maar welcome back!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, oke, ik ben ook al tijden niet geweest, dus ik ben er helemaal uit.
in belgie ookquote:
dan gaat slowakije nu Nederland eruit gooienquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie ook![]()
italie mag naar huis de wereldkampioen is verslagen door slowakije
die kans zit er idd wel inquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan gaat slowakije nu Nederland eruit gooien
laters pinguinquote:
Dat ben ik hier alquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Tot later Pheno! Don't be a stranger!
je ben alleen maar andersquote:
Gelukkig ben je je bewust van dit feit, dus kun je er wat aan doen! (hint hint)quote:
quote:
kennelijk welquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat het snel weer beter met je gaat hoor.
Geef die duizeligheid maar hier, die dumpen we in wok zijn boterhammentrommetje
Dat tweety's duizeligheid er nu in zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn rode brood trog
oppassen met eten morgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat tweety's duizeligheid er nu in zit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag ik wel rondjes om de salon tafel rennen dan?quote:
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
waarom zou ik dat doen?
Dankje voor de tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag ik wel rondjes om de salon tafel rennen dan?Een man met smaak.
![]()
Ja, dat mag welquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
mag ik wel rondjes om de salon tafel rennen dan?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje voor de tip.Een man met smaak.
Je bent tegenwoordig de baas hier?quote:
Wauw.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
standvastig ook, zelfs nederlands elftal kijk niet.
ook niet toen het in de baas zijn tijd mocht.
hij heeft misselijkheid in mijn broodtrommel gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig de baas hier?
[..]
Wauw.Ik ook niet, maar heb dan wel geen baas.
Het was voor een goed doelquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij heeft misselijkheid in mijn broodtrommel gedaan![]()
Hoe doe je misselijkheid in een broodtrommel?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
hij heeft misselijkheid in mijn broodtrommel gedaan![]()
als je ergens een hekel aan hebt moet je niet gaan huigelen vind ik
* wel.o.k gaat aanhanger regelen voor morgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was voor een goed doel
En die moet je morgen lekker aan iemand geven die je lastigvalt op je werk
Hele kuddes vallen je lastig op je werk dat je een aanhanger nodig hebt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat aanhanger regelen voor morgen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hele kuddes vallen je lastig op je werk dat je een aanhanger nodig hebt?
Dan kan je die duizeligheid goed gebruikenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben daar nog 4 dagen en 1 van langst zittende. dus ze willen nog van alles weten over het netwerk en de servers enz.
echt welquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je die duizeligheid goed gebruiken
Dan kan je alvast je afweerstellingen betrekkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt wel![]()
gelukkig begin ik om 7:30 en hunnie pas om 8:30
ik heb vandaag al onverwachts thuis gewerktquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je alvast je afweerstellingen betrekken
Vonden ze niet leuk gok ik zomaar. Zoveel vragen en dan geen antwoord krijgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb vandaag al onverwachts thuis gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |