Kun je dan niet ergens anders gaan zitten zodra de film begint? Hier doen ze alleen aan rijnummers maar daar hou ik me ook niet aan als er geen hond isquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Stoelnummers, de grootste fout die ze kunnen maken imo op rustige momenten
Dus omdat mensen op andere plekken gaan zitten en daarmee gezeik creëren moet het afgeschaft?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef Derfel het volgende:
Sowieso, wat is er mis met gewoon geen stoelnummers, dat heeft bij mij nog nooit voor problemen gezorgd, terwijl ik met wel stoelnummers al wel gezien heb dat mensen op een andere plek gaan zitten en dat het gezeik geeft
Nee ik snap niet waarom het ingevoerd is(sinds een paar weken hier) omdat het nooit problemen gaf, en ik zie er nu wel problemen mee komen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:22 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus omdat mensen op andere plekken gaan zitten en daarmee gezeik creëren moe thet afgeschaft?
Wat mij betreft blijft het lekker bestaan, kan ik gewoon mijn kaartjes op internet reserveren en aangeven waar ik wil zitten, en hoef ik niet een kwartier van tevoren aanwezig te zijn om een goede plek op te eisen.
Delft toevallig? Mustsee was inderdaad altijd vrije plaatsen. En nee daar was geen gezeik inderdaad. Echter, als iedereen gewoon op zijn eigen plek zit is er ook geen gezeik. Of als mensen opschuiven of verplaatsen als ze worden aangesproken, is er ook geen gezeik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:23 schreef Derfel het volgende:
[..]
Nee ik snap niet waarom het ingevoerd is(sinds een paar weken hier) omdat het nooit problemen gaf, en ik zie er nu wel problemen mee komen.
Ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:14 schreef Derfel het volgende:
[..]
Zijn er nog mustsee bioscopen dan? In Tilburg is ie namelijk helemaal over op Pathe(tot en met het very very very annoying stoelnummers aan toe)
nog nooit last van gehad in pathe spuiquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ja echt, in Pathé Arena moet ik sinds een paar maanden ook ineens stoelnummers kiezen. Klik je ergens verkeerd op die automaat, krijg je automagisch een stoel op rij 1 (als je te snel op verder klikt).
Pathe Tilburg (voorheen mustsee) vermijden dus!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Welke bioscoop is dat? Dan gaan we daar niet naartoe
N00b-vraagje: is een kaart bij alle bioscopen geldig is gebonden aan één bioscoop?
als ik het idee heb dat het rustig is ga ik gewoon ergens anders zitten als ik een vervelende plaats heb uitgezochtquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Pathe Tilburg (voorheen mustsee) vermijden dus!Alleen overdag trouwens, 's avonds zie ik hem nooit.
Die vaste plaatsen zijn inderdaad irritant. Vooral dat personeel dat meteen naar je toe komt gerend als je op een andere plaats gaat zitten, zelfs al zijn er 10 mensen.
Klopt dat pas is sinds het echt Pathé is geworden. Er zullen ook wel voordelen aan zitten, maar als ik nu bijv online wil bestellen(met mijn PUC) dan moet ik nog minimaal een half uur vantevoren mijn kaartje ophalen, schiet nog niet op natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Delft toevallig? Mustsee was inderdaad altijd vrije plaatsen. En nee daar was geen gezeik inderdaad. Echter, als iedereen gewoon op zijn eigen plek zit is er ook geen gezeik. Of als mensen opschuiven of verplaatsen als ze worden aangesproken, is er ook geen gezeik.
Ik vind dit systeem echt veel fijner. Altijd een goede plek, zonder eerst 20 minuten naar een wit doek te moeten kijken (zeker omdat de meeste Delftenaren nog niet aan Pathe 'gewend' zijn).
Waarom ze het hebben ingevoerd weet ik ook niet. Misschien bij de overname door Pathe, en dat het standaard Pathe policy is?
EDIT: Tilburg zie ik. Zelfde verhaal, MustSee -> Pathe. Dat is gelijk de reden voor de vaste stoelen, Pathe-policy, en al hun web- en 'zuil'diensten zijn erop gebaseerd.
Valt wel mee, ze hebben alleen overal waar Mustsee op stond Pathe op gezet. Alleen staat hij nu op site van PAthe ook als Pathe Tilburg en niet meer als mustseequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:38 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ah dat wist ik nietFlinke re-styling gehad?
Ik heb die zwerver nog nooit gezien en zit er toch wel redelijk vaak overdag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Pathe Tilburg (voorheen mustsee) vermijden dus!Alleen overdag trouwens, 's avonds zie ik hem nooit.
Die vaste plaatsen zijn inderdaad irritant. Vooral dat personeel dat meteen naar je toe komt gerend als je op een andere plaats gaat zitten, zelfs al zijn er 10 mensen.
Dat had ik dus echt niet gepikt. Ook al waren en nog goede plekken vrij ik had uit principe de bewaking erbij gehaaldquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef Derfel het volgende:
Ben vorige week naar JAckass geweest en daar waren dus mensen op plaatsen gaan zitten die eigenlijk al voor andere mensen waren, maar dan krijg je dus in de zaal de discussie, wat er uiteindelijk op neerkwam dat de mensen die er eigenlijk moesten zitten op een andere plaats zijn gaan zitten, want "er was toch ruimte genoeg"
Mja als je dan met z'n 2en ben en 1 zegt er zelf al dat ze wel ergens anders gaan zitten houdt het natuurlijk ook wel op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:34 schreef lelouch het volgende:
[..]
Dat had ik dus echt niet gepikt. Ook al waren en nog goede plekken vrij ik had uit principe de bewaking erbij gehaald
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:34 schreef lelouch het volgende:
[..]
Dat had ik dus echt niet gepikt. Ook al waren en nog goede plekken vrij ik had uit principe de bewaking erbij gehaald
Bijna altijd als ik er overdag kom dan is hij er wel. Het is ook geen zwerver hoor. Hij is klein met een enorme pens, draagt altijd van die wigger truien en jassen en hij stinkt. Beetje een zielig, dom figuur. En hij bemoeit zich altijd met bezoekers. Gaat ze "helpen" een kaartje kopen bij de computers enzo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef Derfel het volgende:
[..]
Ik heb die zwerver nog nooit gezien en zit er toch wel redelijk vaak overdag.
Heb ook nog geen personeel gezien in de zaal die mensen naar de juiste stoelen wijzen, alleen buiten de zaal, wat dan ook weer niet echt opschiet. Ben vorige week naar JAckass geweest en daar waren dus mensen op plaatsen gaan zitten die eigenlijk al voor andere mensen waren, maar dan krijg je dus in de zaal de discussie, wat er uiteindelijk op neerkwam dat de mensen die er eigenlijk moesten zitten op een andere plaats zijn gaan zitten, want "er was toch ruimte genoeg"
Waarom zou je twee kaartjes voor dezelfde voorstelling willen hebben? Je kan maar één keer gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kun je met een pasje ook twee kaartjes voor dezelfde voorstelling halen?
Ik bedoel dat je met z'n tweeën op 1 pas kunt gaan, maar dan wordt het een te goede deal.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom zou je twee kaartjes voor dezelfde voorstelling willen hebben? Je kan maar één keer gaan.
Maar dat kan sowieso niet. 90 minuten na het begin van de voorstelling waar je een kaartje voor hebt kun je pas een nieuw kaartje halen. Heb je een slechte sneak dan kun je niet snel naar een andere film.
sowieso moet je meestal bij de kaartjescontroleur je pasje laten zien. Er staat op je ticket dat je het met je puc hebt gehaald. Dus je kan zonder puc ook niet iemand anders laten halen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je met z'n tweeën op 1 pas kunt gaan, maar dan wordt het een te goede deal.
Oh, ik dacht dat een nieuwe kaart 25 euro was. Ga ik mijne eerdaags maar laten vervangen, het is een wonder dat hij de barcode kan lezen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:05 schreef Bravebart het volgende:
Nou, Pathé heeft een goeie beurt bij me gemaakt zeg
Mijn portemonnee met daarin oa mijn PUC is gestolen, dus ik wil een vervangend exemplaar aanvragen, kost dat 10 euroNou denk je, ok, verwerkingskosten en kosten voor het stukje plastic, kan wat kosten. Maar wat blijkt nou, als je kaart beschadigd is, of je foto is niet goed, dan wordt je pas gratis vervangen
Terwijl de handelingen en dus kosten voor beide processen gelijk zijn.
Dan snap ik dat ze niet willen dat mensen die passen constant kwijtraken, maar ik heb een proces verbaal, dus hij is aantoonbaar gestolen.
Maar ok, ik ben meer dan 3.5 jaar lid, dan kan je vast op wat coulance rekeken! Neehoor, de mevrouw van de Pathé zegt: in de voorwaarden staat 10 euro, daar ben je mee akkoord gegaan, so be it.
Dus ik legde het trucje van abonnement opzeggen en gelijk weer lid worden voor, maar dan zou je 35 euro moeten betalen. Toen ik zei dat ze nooit kunnen weten dat ik al lid ben geweest, omdat ze al mijn gegevens moeten verwijderen als ik lid-af word, wist ze alleen maar te antwoorden dat er ook kosten worden berekend als je je paspoort of ID kwijtraaktHet feit dat dat zo is omdat het een staatseigendom is, deed haar doen zwijgen.
Ergo: je wordt weer erg gewaardeerd als vaste klant van de Pathé![]()
Als je je oude pas inlevert, is je vervangende pas gratis.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat een nieuwe kaart 25 euro was. Ga ik mijne eerdaags maar laten vervangen, het is een wonder dat hij de barcode kan lezen.
Waarschijnlijk als je het bedrijf Pathé aanschrijft dat ze wel coulant zijn hoor. Alleen de eerste de beste balie-huppelkut heeft niet het recht om zomaar van de voorwaarden af te wijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:05 schreef Bravebart het volgende:
Nou, Pathé heeft een goeie beurt bij me gemaakt zeg
Mijn portemonnee met daarin oa mijn PUC is gestolen, dus ik wil een vervangend exemplaar aanvragen, kost dat 10 euroNou denk je, ok, verwerkingskosten en kosten voor het stukje plastic, kan wat kosten. Maar wat blijkt nou, als je kaart beschadigd is, of je foto is niet goed, dan wordt je pas gratis vervangen
Terwijl de handelingen en dus kosten voor beide processen gelijk zijn.
Dan snap ik dat ze niet willen dat mensen die passen constant kwijtraken, maar ik heb een proces verbaal, dus hij is aantoonbaar gestolen.
Maar ok, ik ben meer dan 3.5 jaar lid, dan kan je vast op wat coulance rekeken! Neehoor, de mevrouw van de Pathé zegt: in de voorwaarden staat 10 euro, daar ben je mee akkoord gegaan, so be it.
Dus ik legde het trucje van abonnement opzeggen en gelijk weer lid worden voor, maar dan zou je 35 euro moeten betalen. Toen ik zei dat ze nooit kunnen weten dat ik al lid ben geweest, omdat ze al mijn gegevens moeten verwijderen als ik lid-af word, wist ze alleen maar te antwoorden dat er ook kosten worden berekend als je je paspoort of ID kwijtraaktHet feit dat dat zo is omdat het een staatseigendom is, deed haar doen zwijgen.
Ergo: je wordt weer erg gewaardeerd als vaste klant van de Pathé![]()
Ik heb ze gemaild, maar die gast quoteerde alleen maar uit de Voorwaarden en toen ik belde kreeg ik zo'n ongeïnteresseerde vrouw die steeds verzuchtte dat het in de Voorwaarden staat, waar ik destijds mee akkoord ben gegaanquote:Op donderdag 18 november 2010 15:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je het bedrijf Pathé aanschrijft dat ze wel coulant zijn hoor. Alleen de eerste de beste balie-huppelkut heeft niet het recht om zomaar van de voorwaarden af te wijken.
Oh op die manier. Tja ze staan in hun recht, maar zoiets kan je ook anders oplossen inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild, maar die gast quoteerde alleen maar uit de Voorwaarden en toen ik belde kreeg ik zo'n ongeïnteresseerde vrouw die steeds verzuchtte dat het in de Voorwaarden staat, waar ik destijds mee akkoord ben gegaan
Oh absoluut, alleen met het opzeggen/aanmelden geintje staan ze niet in hun recht, maar wil ik dat gaan aanvechten, dan ben ik denk ik heel veel tijd en moeite kwijt, wat me het niet echt waard is voor die 10 euroquote:Op donderdag 18 november 2010 15:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oh op die manier. Tja ze staan in hun recht, maar zoiets kan je ook anders oplossen inderdaad.
Je had beter kunnen onderhandelen. Bijvoorbeeld dat ze je een gratis bioscoopkaartje geven als je die 10 euro betaalt.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh absoluut, alleen met het opzeggen/aanmelden geintje staan ze niet in hun recht, maar wil ik dat gaan aanvechten, dan ben ik denk ik heel veel tijd en moeite kwijt, wat me het niet echt waard is voor die 10 euro
Wat heb ik daaraanquote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je had beter kunnen onderhandelen. Bijvoorbeeld dat ze je een gratis bioscoopkaartje geven als je die 10 euro betaalt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je had beter kunnen onderhandelen. Bijvoorbeeld dat ze je een gratis bioscoopkaartje geven als je die 10 euro betaalt.
gratis een vriend of vriendin meenemen zonder kaart (al ken jij daar niet zo veel van volgens mijquote:
Ik heb geen vriendenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
gratis een vriend of vriendin meenemen zonder kaart (al ken jij daar niet zo veel van volgens mij)
dat verschil is misschien 50 cent...quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:53 schreef tijdrenner het volgende:
Gisteren met drie personen naar de bios geweest. Ik was de enige met een PUC kaart en we hadden gereserveerd. Omdat je via de computers niet kan betalen met tegoedbonnen werden we gedwongen om in de rij te gaan staan. Rekenen ze daar gewoon 9 (!!) euro voor 1 kaartje! Uit de automaat is het goedkoper zei hij. Dan moeten ze het eerst maar eens mogelijk maken om te reserveren icm PUC kaart.
Dat is net het hele probleem. Ik ben de enige met een PUC kaart en als we met meer naar de film gaan willen we wel naast elkaar zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat verschil is misschien 50 cent...
daarnaast is reserveren met PUC prima mogelijk (alleen niet in combinatie met andere kaartjes)
dan reserveer je eerst je normale kaartjes op stoelen w, x en y en vervolgens reserveer je voor je puc stoel zquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:06 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Dat is net het hele probleem. Ik ben de enige met een PUC kaart en als we met meer naar de film gaan willen we wel naast elkaar zitten.
nog een keer het bestel proces opnieuw starten, daarna deed hij het bij mij welquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:31 schreef tijdrenner het volgende:
Nu wil ik reserveren en krijg ik de melding dat mijn klantenkaartnr niet klopt. *zucht*
In Groningen zit nog een mustsee en ik hoop ook dat het nooit een pathe word. Dat trekt op de 1 of andere manier ander volk aan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:14 schreef Derfel het volgende:
[..]
Zijn er nog mustsee bioscopen dan? In Tilburg is ie namelijk helemaal over op Pathe(tot en met het very very very annoying stoelnummers aan toe)
MustSee=Pathé, dus die zal ook Pathé worden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In Groningen zit nog een mustsee en ik hoop ook dat het nooit een pathe word. Dat trekt op de 1 of andere manier ander volk aan.
typisch dat wij daar dan nog niks van gehoord hebben. Verklaard wel waarom Arjon nog hier rondloopt want die zou al een tijdje geleden vertrekken naar een andere noodlijdende bioscoop. Maar Pathe zorgt op de een of andere manier voor meer praters en jongeren in de bios. Daar heb ik helemaal geen belang bij. Ga even mn bronnen checken :pquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MustSee=Pathé, dus die zal ook Pathé worden.
Mmh, heb je geluk in Groningenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
typisch dat wij daar dan nog niks van gehoord hebben. Verklaard wel waarom Arjon nog hier rondloopt want die zou al een tijdje geleden vertrekken naar een andere noodlijdende bioscoop. Maar Pathe zorgt op de een of andere manier voor meer praters en jongeren in de bios. Daar heb ik helemaal geen belang bij. Ga even mn bronnen checken :p
ik dacht al dat het niet klopt. MustSee was een samenwerking van de Wolff Cinema Group en Minerva waarvan Bios Wolff alleen Groningen onder beheer had en Minerva de andere 3. Minerva is overgenomen maar de Must See in Groningen blijft gewoon. Vond het al zo vreemd. Bios Wolff is best wel groot.
http://www.mustsee.nl/asp/actions/puc.asp
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolff_Cinema_Groep
happy me!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, heb je geluk in Groningen
Neuh, is er ook niet in de oude MustSee bioscopen. Ik ben zelf wel blij dat ik niet meer naar Rotterdam moet, maar ook in Delft kan, waar de bios een stuk puicker is. Al is Kuip ook best prima.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Filmaanbod is over het algemeen wel groter bij Pathé. Vind het ook helemaal niet erg dat MustSee Delft nu Pathe Delft is.
Heb ook nog geen verschil in volk gezien..
Maar dan kan je waarschijnlijk wel iemand meenemen die geen pas heeft, wel leuk opzich toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Net voor het eerste de vragenlijst van de Pathe Panel ingevuld. Op zich wel leuk om te doen, ook dat er een gratis bioscoopkaartje tegenoverstaat (niet dat ik zelf veel aan heb als pashouder).
de eerste vragenlijst moet ik nog binnenkrijgenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Net voor het eerste de vragenlijst van de Pathe Panel ingevuld. Op zich wel leuk om te doen, ook dat er een gratis bioscoopkaartje tegenoverstaat (niet dat ik zelf veel aan heb als pashouder).
Dat is zeker waar. Kan alleen de banner voor de panel niet meer vinden op de website. Anders had ik de aanmeld link voor geïnteresseerden hier wel neergezet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar dan kan je waarschijnlijk wel iemand meenemen die geen pas heeft, wel leuk opzich toch?
Inderdaad, alleen of met anderen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Gaan jullie vaak alleen naar de bios of altijd met anderen?
meestal in me uppie. afspraken maken, afhankelijk zijn van anderen, houd ik niet zo van, gezellig met anderen is altijd leuker, maar praktisch is het niet altijdquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Jezus waarom is dat triestquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:49 schreef zquing het volgende:
Ik vind 't altijd vrij triest om alleen naar de bioscoop te gaan, maar sommige films waar ik niemand voor kon vinden en ik graag wou zien heb ik alleen gezien
Ik zeg niet dat 't triest is, alleen dat ik dat vindquote:
niet praten praten, maar filmgerelateerde grapjes maken soms welquote:Alsof je gaat praten tijdens de film
in princiepe alleenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:40 schreef CherryLips het volgende:
en das nou precies de reden dat ik alleen ga.. ik wil helemaal niet gestoord worden met grapjes als ik film aan et kijken benquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:54 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 't triest is, alleen dat ik dat vind
[..]
niet praten praten, maar filmgerelateerde grapjes maken soms wel
Maar die van mij zijn heel goedquote:Op woensdag 24 november 2010 00:35 schreef mschol het volgende:
en das nou precies de reden dat ik alleen ga.. ik wil helemaal niet gestoord worden met grapjes als ik film aan et kijken ben
omdat mensen die niet alleen gaan/durven/willen bang zijn dat de andere bezoekers denken dat ze geen vrienden hebben.....dat is iig de reden denk ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Alhoewel ik zelf eigenlijk altijd met iemand ga (mijn vriendin en veel van mijn vrienden hebben een PUC dus er is altijd wel iemand), zie ik er ook niet echt het probleem van in om in mijn eentje te gaan eigenlijk.
Vind het altijd leuk om nog na te praten na een film, maar kijk aan de andere ook vaak films in mijn eentje thuis. Waarom dan inderdaad niet gewoon in de bioscoop?
Ik zie zo vaak mensen alleen zitten. Ze zijn wel in de minderheid, misschien dat het daardoor door sommigen raar gevonden wordt.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat mensen die niet alleen gaan/durven/willen bang zijn dat de andere bezoekers denken dat ze geen vrienden hebben.....dat is iig de reden denk ik.
2 decemberquote:Op donderdag 25 november 2010 09:57 schreef zquing het volgende:
Wanneer gaat Pathe City een keer open
Grote banner op City zegt dat ze 30november open gaan. Eigenlijk zou hij al 2 jaar open moeten zijn. Zal toch niet verbaasd zijn als hij 2 december niet open isquote:Op donderdag 25 november 2010 10:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
2 december
Of je kan ook op de site kijken waar het met koeienletters staat
de pathe site kan ik ook wel vindenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef Juicyhil het volgende:
Na een paar jaar verbouwen is het 2 december a.s. eindelijk zover: Een vernieuwd Pathé City opent haar deuren voor het publiek. In deze bioscoop, waar de fundamenten van het oude gebouw weer in perfecte staat hersteld zijn, is tevens restaurant Little Buddha en Jack's Casino gevestigd. Vanaf 2 december bent u dus van harte welkom bij Pathé City!
Voorafgaand aan de officiële publieksopening van Pathé City op 2 december, zijn er al enkele voorstellingen te zien. Kijk in de bioscoopagenda voor het actuele filmaanbod en tickets.
Kuttekop, op City zelf en in media werd geroepen dat ie de 30 gewoon open zou zijn, EINDELIJK.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef Juicyhil het volgende:
Na een paar jaar verbouwen is het 2 december a.s. eindelijk zover: Een vernieuwd Pathé City opent haar deuren voor het publiek. In deze bioscoop, waar de fundamenten van het oude gebouw weer in perfecte staat hersteld zijn, is tevens restaurant Little Buddha en Jack's Casino gevestigd. Vanaf 2 december bent u dus van harte welkom bij Pathé City!
Voorafgaand aan de officiële publieksopening van Pathé City op 2 december, zijn er al enkele voorstellingen te zien. Kijk in de bioscoopagenda voor het actuele filmaanbod en tickets.
Wat kuttekop? Het staat toch op de site? Wat geef je mij dan de schuldquote:Op donderdag 25 november 2010 11:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kuttekop, op City zelf en in media werd geroepen dat ie de 30 gewoon open zou zijn, EINDELIJK.
zit niet op leidseplein hoor, maar op de weteringsschansquote:Op donderdag 25 november 2010 11:24 schreef zquing het volgende:
[..]
De Pathe op Leidseplein in Amsterdam
ah, kom nooit in a'dam..quote:Op donderdag 25 november 2010 11:24 schreef zquing het volgende:
[..]
De Pathe op Leidseplein in Amsterdam
Een site is zo aangepast als je een deadline niet haalt, maar niet iedereen kijkt op een website als het in kranten staat, in filmladders is aangekondigd en groot op een banner staat.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat kuttekop? Het staat toch op de site? Wat geef je mij dan de schuld
Hier registreert ie lang niet alles. Ik mis minstens 7 films, maar ook hier moeten we eigenlijk vaker gaan (en nee, ik ben maar naar de dinsdagvoorstelling gegaan)quote:Op donderdag 25 november 2010 11:33 schreef Slayage het volgende:
ik ben dit jaar maar 12 keer naar de film geweest zie ik zojuist![]()
vandaag maar wat aan doen beginnend met the social network
Ik 12x in een krappe twee maandenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:33 schreef Slayage het volgende:
waar haal jij je kaartjes?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier registreert ie lang niet alles. Ik mis minstens 7 films, maar ook hier moeten we eigenlijk vaker gaan (en nee, ik ben maar naar de dinsdagvoorstelling gegaan)
Automaat, maar ook bij de Must See, en daar ziet ie dus nietsquote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
waar haal jij je kaartjes?
ik haal nagenoeg alles uit de automaat en dat wordt allemaal geregistreerd...
de kassa tickets worden niet altijd geregistreerd
Daar zit ik ook, Brainiacquote:Op donderdag 25 november 2010 13:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Hmm vreemd, in Delft lijkt het allemaal te werken (voormalig MustSee)
Ik hou dat niet zo bijquote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar zit ik ook, Brainiac
Klopt, alleen eten en drinken moet je er nog wel steeds halen en half het klootjesvolk staat daar zijn kaartje te kopen, waardoor je alsnog in de rij moet gaan staan.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Die kassa van de Must See blijft iig een ramp, gelukkig staan er eindelijk automaten.
Ik dit jaar al 76 keer, op naar de 80!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:33 schreef Slayage het volgende:
Je moet op het hoofdscherm aanklikken of je wilt pinnen of chippen hequote:Op donderdag 25 november 2010 21:05 schreef mschol het volgende:
ik wilde 2 dagen terug met unlimited pas een 3d ticket kopen.. stop pas in de lezer om te pinnen (bij automaat) en vervolgens mag ik alleen maar chippen..
die keuze werd niet gegevenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je moet op het hoofdscherm aanklikken of je wilt pinnen of chippen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |