sowieso moet je meestal bij de kaartjescontroleur je pasje laten zien. Er staat op je ticket dat je het met je puc hebt gehaald. Dus je kan zonder puc ook niet iemand anders laten halen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je met z'n tweeën op 1 pas kunt gaan, maar dan wordt het een te goede deal.
Oh, ik dacht dat een nieuwe kaart 25 euro was. Ga ik mijne eerdaags maar laten vervangen, het is een wonder dat hij de barcode kan lezen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:05 schreef Bravebart het volgende:
Nou, Pathé heeft een goeie beurt bij me gemaakt zeg
Mijn portemonnee met daarin oa mijn PUC is gestolen, dus ik wil een vervangend exemplaar aanvragen, kost dat 10 euroNou denk je, ok, verwerkingskosten en kosten voor het stukje plastic, kan wat kosten. Maar wat blijkt nou, als je kaart beschadigd is, of je foto is niet goed, dan wordt je pas gratis vervangen
Terwijl de handelingen en dus kosten voor beide processen gelijk zijn.
Dan snap ik dat ze niet willen dat mensen die passen constant kwijtraken, maar ik heb een proces verbaal, dus hij is aantoonbaar gestolen.
Maar ok, ik ben meer dan 3.5 jaar lid, dan kan je vast op wat coulance rekeken! Neehoor, de mevrouw van de Pathé zegt: in de voorwaarden staat 10 euro, daar ben je mee akkoord gegaan, so be it.
Dus ik legde het trucje van abonnement opzeggen en gelijk weer lid worden voor, maar dan zou je 35 euro moeten betalen. Toen ik zei dat ze nooit kunnen weten dat ik al lid ben geweest, omdat ze al mijn gegevens moeten verwijderen als ik lid-af word, wist ze alleen maar te antwoorden dat er ook kosten worden berekend als je je paspoort of ID kwijtraaktHet feit dat dat zo is omdat het een staatseigendom is, deed haar doen zwijgen.
Ergo: je wordt weer erg gewaardeerd als vaste klant van de Pathé![]()
Als je je oude pas inlevert, is je vervangende pas gratis.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat een nieuwe kaart 25 euro was. Ga ik mijne eerdaags maar laten vervangen, het is een wonder dat hij de barcode kan lezen.
Waarschijnlijk als je het bedrijf Pathé aanschrijft dat ze wel coulant zijn hoor. Alleen de eerste de beste balie-huppelkut heeft niet het recht om zomaar van de voorwaarden af te wijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:05 schreef Bravebart het volgende:
Nou, Pathé heeft een goeie beurt bij me gemaakt zeg
Mijn portemonnee met daarin oa mijn PUC is gestolen, dus ik wil een vervangend exemplaar aanvragen, kost dat 10 euroNou denk je, ok, verwerkingskosten en kosten voor het stukje plastic, kan wat kosten. Maar wat blijkt nou, als je kaart beschadigd is, of je foto is niet goed, dan wordt je pas gratis vervangen
Terwijl de handelingen en dus kosten voor beide processen gelijk zijn.
Dan snap ik dat ze niet willen dat mensen die passen constant kwijtraken, maar ik heb een proces verbaal, dus hij is aantoonbaar gestolen.
Maar ok, ik ben meer dan 3.5 jaar lid, dan kan je vast op wat coulance rekeken! Neehoor, de mevrouw van de Pathé zegt: in de voorwaarden staat 10 euro, daar ben je mee akkoord gegaan, so be it.
Dus ik legde het trucje van abonnement opzeggen en gelijk weer lid worden voor, maar dan zou je 35 euro moeten betalen. Toen ik zei dat ze nooit kunnen weten dat ik al lid ben geweest, omdat ze al mijn gegevens moeten verwijderen als ik lid-af word, wist ze alleen maar te antwoorden dat er ook kosten worden berekend als je je paspoort of ID kwijtraaktHet feit dat dat zo is omdat het een staatseigendom is, deed haar doen zwijgen.
Ergo: je wordt weer erg gewaardeerd als vaste klant van de Pathé![]()
Ik heb ze gemaild, maar die gast quoteerde alleen maar uit de Voorwaarden en toen ik belde kreeg ik zo'n ongeïnteresseerde vrouw die steeds verzuchtte dat het in de Voorwaarden staat, waar ik destijds mee akkoord ben gegaanquote:Op donderdag 18 november 2010 15:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je het bedrijf Pathé aanschrijft dat ze wel coulant zijn hoor. Alleen de eerste de beste balie-huppelkut heeft niet het recht om zomaar van de voorwaarden af te wijken.
Oh op die manier. Tja ze staan in hun recht, maar zoiets kan je ook anders oplossen inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild, maar die gast quoteerde alleen maar uit de Voorwaarden en toen ik belde kreeg ik zo'n ongeïnteresseerde vrouw die steeds verzuchtte dat het in de Voorwaarden staat, waar ik destijds mee akkoord ben gegaan
Oh absoluut, alleen met het opzeggen/aanmelden geintje staan ze niet in hun recht, maar wil ik dat gaan aanvechten, dan ben ik denk ik heel veel tijd en moeite kwijt, wat me het niet echt waard is voor die 10 euroquote:Op donderdag 18 november 2010 15:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oh op die manier. Tja ze staan in hun recht, maar zoiets kan je ook anders oplossen inderdaad.
Je had beter kunnen onderhandelen. Bijvoorbeeld dat ze je een gratis bioscoopkaartje geven als je die 10 euro betaalt.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh absoluut, alleen met het opzeggen/aanmelden geintje staan ze niet in hun recht, maar wil ik dat gaan aanvechten, dan ben ik denk ik heel veel tijd en moeite kwijt, wat me het niet echt waard is voor die 10 euro
Wat heb ik daaraanquote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je had beter kunnen onderhandelen. Bijvoorbeeld dat ze je een gratis bioscoopkaartje geven als je die 10 euro betaalt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je had beter kunnen onderhandelen. Bijvoorbeeld dat ze je een gratis bioscoopkaartje geven als je die 10 euro betaalt.
gratis een vriend of vriendin meenemen zonder kaart (al ken jij daar niet zo veel van volgens mijquote:
Ik heb geen vriendenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
gratis een vriend of vriendin meenemen zonder kaart (al ken jij daar niet zo veel van volgens mij)
dat verschil is misschien 50 cent...quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:53 schreef tijdrenner het volgende:
Gisteren met drie personen naar de bios geweest. Ik was de enige met een PUC kaart en we hadden gereserveerd. Omdat je via de computers niet kan betalen met tegoedbonnen werden we gedwongen om in de rij te gaan staan. Rekenen ze daar gewoon 9 (!!) euro voor 1 kaartje! Uit de automaat is het goedkoper zei hij. Dan moeten ze het eerst maar eens mogelijk maken om te reserveren icm PUC kaart.
Dat is net het hele probleem. Ik ben de enige met een PUC kaart en als we met meer naar de film gaan willen we wel naast elkaar zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat verschil is misschien 50 cent...
daarnaast is reserveren met PUC prima mogelijk (alleen niet in combinatie met andere kaartjes)
dan reserveer je eerst je normale kaartjes op stoelen w, x en y en vervolgens reserveer je voor je puc stoel zquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:06 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Dat is net het hele probleem. Ik ben de enige met een PUC kaart en als we met meer naar de film gaan willen we wel naast elkaar zitten.
nog een keer het bestel proces opnieuw starten, daarna deed hij het bij mij welquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:31 schreef tijdrenner het volgende:
Nu wil ik reserveren en krijg ik de melding dat mijn klantenkaartnr niet klopt. *zucht*
In Groningen zit nog een mustsee en ik hoop ook dat het nooit een pathe word. Dat trekt op de 1 of andere manier ander volk aan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:14 schreef Derfel het volgende:
[..]
Zijn er nog mustsee bioscopen dan? In Tilburg is ie namelijk helemaal over op Pathe(tot en met het very very very annoying stoelnummers aan toe)
MustSee=Pathé, dus die zal ook Pathé worden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In Groningen zit nog een mustsee en ik hoop ook dat het nooit een pathe word. Dat trekt op de 1 of andere manier ander volk aan.
typisch dat wij daar dan nog niks van gehoord hebben. Verklaard wel waarom Arjon nog hier rondloopt want die zou al een tijdje geleden vertrekken naar een andere noodlijdende bioscoop. Maar Pathe zorgt op de een of andere manier voor meer praters en jongeren in de bios. Daar heb ik helemaal geen belang bij. Ga even mn bronnen checken :pquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MustSee=Pathé, dus die zal ook Pathé worden.
Mmh, heb je geluk in Groningenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
typisch dat wij daar dan nog niks van gehoord hebben. Verklaard wel waarom Arjon nog hier rondloopt want die zou al een tijdje geleden vertrekken naar een andere noodlijdende bioscoop. Maar Pathe zorgt op de een of andere manier voor meer praters en jongeren in de bios. Daar heb ik helemaal geen belang bij. Ga even mn bronnen checken :p
ik dacht al dat het niet klopt. MustSee was een samenwerking van de Wolff Cinema Group en Minerva waarvan Bios Wolff alleen Groningen onder beheer had en Minerva de andere 3. Minerva is overgenomen maar de Must See in Groningen blijft gewoon. Vond het al zo vreemd. Bios Wolff is best wel groot.
http://www.mustsee.nl/asp/actions/puc.asp
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolff_Cinema_Groep
happy me!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, heb je geluk in Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |