abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89152896

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Vorige topics:
- Pathe Unlimited
- Pathe Unlimited #2 onbeperkt naar reguliere voorstellingen

• Is Pathé Unlimited geldig voor alle films?

Ja, voor alle reguliere voorstellingen van alle films. Bij IMAX-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 5,- toeslag. Bij 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 2,50 toeslag, en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50.
Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

• Het toegangsbewijs kan maximaal 1 uur voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de Bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende Filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na begin van de Filmvoorstelling waarvoor reeds een toegangsbewijs is opgehaald.

Meer veel gestelde vragen

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website
  donderdag 25 november 2010 @ 21:17:05 #2
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89153065
Automaten werken perfect hier anders.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:18:12 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_89153120
tvp
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 25 november 2010 @ 21:19:51 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_89153199
Film on!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 25 november 2010 @ 21:43:56 #5
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_89154562
Kan je op mijn pathe ergens zien hoe vaak je naar de film bent geweest?

Gisteren trouwens naar Sint geweest, wat een geniale film! :')
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_89154984
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef N-E-R-D het volgende:
Kan je op mijn pathe ergens zien hoe vaak je naar de film bent geweest?

Gisteren trouwens naar Sint geweest, wat een geniale film! :')
Als je een PUC hebt wel. Bij MijnPathe kan je een overzicht zien van alle films.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 25 november 2010 @ 21:59:45 #7
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_89155538
Ja ik zag het al! Het zijn er heel wat en ik ga ze niet tellen maar in juli ben ik het vaakst naar de film geweest, 11x in de maand is toch best wel veel. Ga de laatste tijd wel wat minder omdat me pathe buddies minder tijd hebben.
pi_89155717
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef N-E-R-D het volgende:
Ja ik zag het al! Het zijn er heel wat en ik ga ze niet tellen maar in juli ben ik het vaakst naar de film geweest, 11x in de maand is toch best wel veel. Ga de laatste tijd wel wat minder omdat me pathe buddies minder tijd hebben.
Je kan kijken bij saldo, dat wordt negatiever elke keer dat je gaat ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_89160133
the social network, sint, scot pilgrim en haar naam was sarah gezien vandaag, heerlijk dagje :)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 november 2010 @ 23:35:14 #10
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89161124
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef Slayage het volgende:
the social network, sint, scot pilgrim en haar naam was sarah gezien vandaag, heerlijk dagje :)
Ik en mijn vrienden verveelden ons dus deden we het volgende:

Rotterdam:
We gingen naar Pathé De Kuip om Scott Pilgrim te gaan kijken.
Daarnaar door naar Pathé Schouwburgplein in het centrum om Fair Game te gaan kijken. Vervolgens de metro naar Den Haag gepakt om in Pathé Spuimarkt The Social Network te gaan kijken en Sint in Pathé Scheveningen.
:D
pi_89162177
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Eyjaf het volgende:

[..]

Ik en mijn vrienden verveelden ons dus deden we het volgende:

Rotterdam:
We gingen naar Pathé De Kuip om Scott Pilgrim te gaan kijken.
Daarnaar door naar Pathé Schouwburgplein in het centrum om Fair Game te gaan kijken. Vervolgens de metro naar Den Haag gepakt om in Pathé Spuimarkt The Social Network te gaan kijken en Sint in Pathé Scheveningen.
:D
:D!

bijna dezelfde films ook 8-) alleen waren de pathes voor mij op loopafstand, 2 keer pathe spuimarkt en 2 keer buitenhof, met een kleine break in de mac :9
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:05:11 #12
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_89162554
Zo, weer een kaart, dus ik kan weer los 8-)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_89162787
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

:D!

bijna dezelfde films ook 8-) alleen waren de pathes voor mij op loopafstand, 2 keer pathe spuimarkt en 2 keer buitenhof, met een kleine break in de mac :9
die 2 liggen echt ideaal als je eenmaal in de stad bent, als ik meerdere films kijk wissel ik inderdaad bijna altijd tussen die 2 :P
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:23:32 #14
12888 Skull-splitter
pi_89163214
Ik kan het makkelijk, mijn vriendin meestal wat minder voor te porren, plus dat je helemaal suf wordt van de reclames die altijd hetzelfde zijn binnen het genre film...
pi_89172144
tvp

Ben al een hele tijd niet gegaan, en nu draaien er geen leuke films :')
Children of the night. What music they make.
pi_89172296
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef DeHovenier het volgende:
tvp

Ben al een hele tijd niet gegaan, en nu draaien er geen leuke films :')
er draaien zat leuke films..
pi_89172602
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef mschol het volgende:

[..]

er draaien zat leuke films..
Ok, Sint......

Maar voor de rest?
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:51:12 #18
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_89172658
Waarom staat scott pilgrim er niet tussen? Maar Buried lijkt me ook wel interessant, ga ik vanavond waarschijnlijk naartoe.
pi_89172697
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ok, Sint......

Maar voor de rest?
[ afbeelding ]
In Pathe Utrecht draaien maar 5 films ofzo, niet miepen :D
Tap tap tap
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:56:48 #20
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_89172883
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ok, Sint......

Maar voor de rest?
[ afbeelding ]
Due Date, Harry Potter, The Other Guys, Fair Game.
Genoeg leuks hoor. *O*
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:02:14 #21
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_89173133
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Waarom staat scott pilgrim er niet tussen? Maar Buried lijkt me ook wel interessant, ga ik vanavond waarschijnlijk naartoe.
Omdat die film niet in Delft draait.
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:08:20 #22
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_89173414
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Omdat die film niet in Delft draait.
zeker niet zo populair als ik dacht. In de kuip draait hij ook maar 2x op een dag en op zijn laatst om half zeven.
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:26:50 #23
12888 Skull-splitter
pi_89174080
Red is er ook alweer uit.
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:30:37 #24
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_89174246
De aanpassingen zijn inmiddels verwerkt op het nieuwe Pathé Unlimited Card inschrijfformulier, welke voor de volledigheid is toegevoegd als bijlage. Om het gemakkelijk te maken zijn alle aanpassingen die voor jullie belangrijk zijn hieronder overzichtelijk weergegeven:

Het BSN nummer wordt niet meer genoteerd op het inschrijfformulier. Vanwege de privacywetgeving mogen organisaties deze gegevens niet bewaren van hun klanten. De bestaande BSN gegevens worden dan ook uit onze database verwijderd.
Het is niet meer mogelijk om een Pathé Unlimited abonnement af te sluiten indien de geldigheid van een verblijfsvergunning korter is dan de minimale abonnementsperiode van 4 maanden.
Vanaf heden kunnen personen met een bioscoopverbod geen abonnement afsluiten (artikel 2.4 uit de voorwaarden)
Pathé Unlimited Card houders kunnen 90 minuten voor aanvang van een film de tickets al ophalen en tickets voor een volgende voorstelling kunnen 90 minuten nadat de transactie voor de vorige voorstelling is uitgevoerd worden opgehaald.(artikel 5.6 uit de voorwaarden)
Pathé Unlimited Card houders kunnen vanaf heden maximaal 4 reserveringen gelijktijdig open hebben staan en geen nieuwe reservering plaatsten zolang een vorige niet verzilverd of vervallen is.
Als laatste is er een information notice toegevoegd op de voorkant van het formulier. Hierin wordt uitgelegd wat Pathé met de klantgegevens zal doen met betrekking tot marketingdoeleinden. Door het toevoegen van de Information Notice is artikel 10.2 uit de oude voorwaarden vervallen.
De voorwaarden zullen vanaf 1 december 2010 van kracht zijn.
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:31:29 #25
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_89174273
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:30 schreef Juicyhil het volgende:
De aanpassingen zijn inmiddels verwerkt op het nieuwe Pathé Unlimited Card inschrijfformulier, welke voor de volledigheid is toegevoegd als bijlage. Om het gemakkelijk te maken zijn alle aanpassingen die voor jullie belangrijk zijn hieronder overzichtelijk weergegeven:

Het BSN nummer wordt niet meer genoteerd op het inschrijfformulier. Vanwege de privacywetgeving mogen organisaties deze gegevens niet bewaren van hun klanten. De bestaande BSN gegevens worden dan ook uit onze database verwijderd.
Het is niet meer mogelijk om een Pathé Unlimited abonnement af te sluiten indien de geldigheid van een verblijfsvergunning korter is dan de minimale abonnementsperiode van 4 maanden.
Vanaf heden kunnen personen met een bioscoopverbod geen abonnement afsluiten (artikel 2.4 uit de voorwaarden)
Pathé Unlimited Card houders kunnen 90 minuten voor aanvang van een film de tickets al ophalen en tickets voor een volgende voorstelling kunnen 90 minuten nadat de transactie voor de vorige voorstelling is uitgevoerd worden opgehaald.(artikel 5.6 uit de voorwaarden)
Pathé Unlimited Card houders kunnen vanaf heden maximaal 4 reserveringen gelijktijdig open hebben staan en geen nieuwe reservering plaatsten zolang een vorige niet verzilverd of vervallen is.
Als laatste is er een information notice toegevoegd op de voorkant van het formulier. Hierin wordt uitgelegd wat Pathé met de klantgegevens zal doen met betrekking tot marketingdoeleinden. Door het toevoegen van de Information Notice is artikel 10.2 uit de oude voorwaarden vervallen.
De voorwaarden zullen vanaf 1 december 2010 van kracht zijn.
Lekker overzichtelijk wel!

Ofwel, er verandert geen bal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')