Vorige topics:quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Als je een PUC hebt wel. Bij MijnPathe kan je een overzicht zien van alle films.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef N-E-R-D het volgende:
Kan je op mijn pathe ergens zien hoe vaak je naar de film bent geweest?
Gisteren trouwens naar Sint geweest, wat een geniale film!
Je kan kijken bij saldo, dat wordt negatiever elke keer dat je gaatquote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef N-E-R-D het volgende:
Ja ik zag het al! Het zijn er heel wat en ik ga ze niet tellen maar in juli ben ik het vaakst naar de film geweest, 11x in de maand is toch best wel veel. Ga de laatste tijd wel wat minder omdat me pathe buddies minder tijd hebben.
Ik en mijn vrienden verveelden ons dus deden we het volgende:quote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef Slayage het volgende:
the social network, sint, scot pilgrim en haar naam was sarah gezien vandaag, heerlijk dagje
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Ik en mijn vrienden verveelden ons dus deden we het volgende:
Rotterdam:
We gingen naar Pathé De Kuip om Scott Pilgrim te gaan kijken.
Daarnaar door naar Pathé Schouwburgplein in het centrum om Fair Game te gaan kijken. Vervolgens de metro naar Den Haag gepakt om in Pathé Spuimarkt The Social Network te gaan kijken en Sint in Pathé Scheveningen.
die 2 liggen echt ideaal als je eenmaal in de stad bent, als ik meerdere films kijk wissel ik inderdaad bijna altijd tussen die 2quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef Slayage het volgende:
[..]!
bijna dezelfde films ookalleen waren de pathes voor mij op loopafstand, 2 keer pathe spuimarkt en 2 keer buitenhof, met een kleine break in de mac
er draaien zat leuke films..quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef DeHovenier het volgende:
tvp
Ben al een hele tijd niet gegaan, en nu draaien er geen leuke films
In Pathe Utrecht draaien maar 5 films ofzo, niet miepenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, Sint......
Maar voor de rest?
[ afbeelding ]
Due Date, Harry Potter, The Other Guys, Fair Game.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, Sint......
Maar voor de rest?
[ afbeelding ]
Omdat die film niet in Delft draait.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Waarom staat scott pilgrim er niet tussen? Maar Buried lijkt me ook wel interessant, ga ik vanavond waarschijnlijk naartoe.
zeker niet zo populair als ik dacht. In de kuip draait hij ook maar 2x op een dag en op zijn laatst om half zeven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat die film niet in Delft draait.
Lekker overzichtelijk wel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:30 schreef Juicyhil het volgende:
De aanpassingen zijn inmiddels verwerkt op het nieuwe Pathé Unlimited Card inschrijfformulier, welke voor de volledigheid is toegevoegd als bijlage. Om het gemakkelijk te maken zijn alle aanpassingen die voor jullie belangrijk zijn hieronder overzichtelijk weergegeven:
Het BSN nummer wordt niet meer genoteerd op het inschrijfformulier. Vanwege de privacywetgeving mogen organisaties deze gegevens niet bewaren van hun klanten. De bestaande BSN gegevens worden dan ook uit onze database verwijderd.
Het is niet meer mogelijk om een Pathé Unlimited abonnement af te sluiten indien de geldigheid van een verblijfsvergunning korter is dan de minimale abonnementsperiode van 4 maanden.
Vanaf heden kunnen personen met een bioscoopverbod geen abonnement afsluiten (artikel 2.4 uit de voorwaarden)
Pathé Unlimited Card houders kunnen 90 minuten voor aanvang van een film de tickets al ophalen en tickets voor een volgende voorstelling kunnen 90 minuten nadat de transactie voor de vorige voorstelling is uitgevoerd worden opgehaald.(artikel 5.6 uit de voorwaarden)
Pathé Unlimited Card houders kunnen vanaf heden maximaal 4 reserveringen gelijktijdig open hebben staan en geen nieuwe reservering plaatsten zolang een vorige niet verzilverd of vervallen is.
Als laatste is er een information notice toegevoegd op de voorkant van het formulier. Hierin wordt uitgelegd wat Pathé met de klantgegevens zal doen met betrekking tot marketingdoeleinden. Door het toevoegen van de Information Notice is artikel 10.2 uit de oude voorwaarden vervallen.
De voorwaarden zullen vanaf 1 december 2010 van kracht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |