Ik vind het zwaar irritant als ik telkens eerst een plaats moet uitzoeken bij de automaat. De ene keer wil ik vooraan zitten, de andere keer achteraan. Ligt aan de drukte.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, in Grunn heb je nu ook vaste plaatsen. handig, maar soms ook niet. nuja, het went wel. heb de kaart er voor deze maand alweer uit met 10bezoekjes
Inderdaad, maar dat zijn al die filmpjes op het welkomstfilmpje na dan.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die stuiterende kip in de filmpjes van PUC en en het algemeen. Sinds anderhalf jaar ofzo hebben ze een veel te sjieke en afstandelijke huisstijl voor de filmpjes die niet aansluit bij de aankleding van de bioscoop.
Die welkomstfilm is het ergste! Ik wil de *toing* kip terug.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat zijn al die filmpjes op het welkomstfilmpje na dan.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die welkomstfilm is het ergste! Ik wil de *toing* kip terug.
vind ze (De 1e keer) wel grappig altijd. meestal met een scene uit een aankomende nederlandse filmquote:Op donderdag 9 september 2010 20:46 schreef lelouch het volgende:
Ik erger me altijd aan de bioscoopbon reclames. Altijd slecht.
Tis pseudo sjiek, en das gewoon kut.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
nah ik vind het wel een relaxed filmpje
pseudo sjiek omdat ze daar vermoedelijk naartoe werken..quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis pseudo sjiek, en das gewoon kut.
Maar dat je nog steeds voor aanvang van de film zelf je stoel popcornvrij mag maken is weer wat minder... Sjiek.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
pseudo sjiek omdat ze daar vermoedelijk naartoe werken..
en sjiek is het ook wel met die prijzen.....
om eerlijk te zijn heb ik daar nooit last van gehad...quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar dat je nog steeds voor aanvang van de film zelf je stoel popcornvrij mag maken is weer wat minder... Sjiek.
Meermalen. Het gaat me meer om het principe dat het filmpje gewoon totaal niet aansluit bij de aankleding van een bioscoop of de sfeer die het uitademt, het is kil en afstandelijk. Zo'n tune gooi je nog niet onder een begrafenis.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik daar nooit last van gehad...
wel kapotte stoelen
Werkte vorige keer best snel in Pathe Arena, iemand naast ons smsde en 2 minuten later liepen 2 mensen van pathe door de zaal. Reden was dat er jochies met laserpennen aan het schijnen waren tijdens de film.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:53 schreef superjojo het volgende:
Zag laatst dat je nu kan sms'en als er overlast in de zaal is. Ben benieuwd of dat serieus gebruikt gaat worden.
Wat ik dan nog het ergste vind is die blauwe lampen in de wc's in Pathé Arena.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meermalen. Het gaat me meer om het principe dat het filmpje gewoon totaal niet aansluit bij de aankleding van een bioscoop of de sfeer die het uitademt, het is kil en afstandelijk. Zo'n tune gooi je nog niet onder een begrafenis.
Die kip, van het logo van pathe, zie je gewoon nergens meer terug, terwijl de luchtigheid van die kip een beter oplossing was.
Kapotte stoelen, rommel in de zaal, blank staande toiletten, slecht afgesteld geluid (nemen ze daar toondove mensen voor aan? Ik heb nu al zeker 5 films met oordoppen in gekeken)
Da's niet te betalen joh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:59 schreef Juicyhil het volgende:
Het zou trouwens fijn zijn als er gewoon bij iedere film iemand van Pathé in de zaal zit. Is misschien wat kinderachtig, maar die kan wel direct ingrijpen. Het is gewoon echt storend die marokkaantjes.
Pardon?quote:
Zo werken die dingen -helaas- niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pardon?
Nou ja, als iedereen (op de unlimited passen na dan) 10 euro betaald voor zijn kaartje. Nou stel, er zit 100 man in de zaal waarvan laten we zeggen 30 unlimited passen. 70x10 is 700 euro in het laatje. Zet er twee uur een onderbetaald studentje neer á 4,50 per uur. Kan best joh.
ik vind et alleen zo suf dat je een reden of oorzaak van de overlast moet opgevenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:53 schreef superjojo het volgende:
Zag laatst dat je nu kan sms'en als er overlast in de zaal is. Ben benieuwd of dat serieus gebruikt gaat worden.
ik heb dat ding standaard in mijn rugtas zitten. en als ie bekrast raakt koop ik wel een nieuwequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn er meer mensen die vergeten om van huis zo'n 3D bril mee te nemen? Heb nu een aardige collectie omdat ik het steeds vergeet,
ik heb er nu een stuk of 3, en dat komt:quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn er meer mensen die vergeten om van huis zo'n 3D bril mee te nemen? Heb nu een aardige collectie omdat ik het steeds vergeet,
nope je krijgt 1 euro korting. dus je moet dan alsnog 1,50 afrekenenquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:07 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, als ik het goed lees hoef je die 3d toeslag niet te betalen als je je bril bewaart ?
quote:en dat vind ik dus het meest vervelende.....kan de automaat daar niet op aangepast worden? dat juist de mensen die wel een bril willen in de rij moeten gaan staan. dat zijn toch meer de sporadische bezoekers....Op dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef lelouch het volgende:
Ja is het bewaren wel waard met al dat 3d gedoe tegenwoordig. Scheelt toch weer een paar euro! Je moet wel in de normale kassa rij om de korting op te eisen.
quote:Waar slaat dit opEen toegangsbewijs voor een volgende Filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na begin van de Filmvoorstelling waarvoor reeds een toegangsbewijs is opgehaald.
quote:Dat ze niet willen dat je een kaartje haalt voor een film, en na 5 minuten besluit om toch maar naar een andere te gaan. Kost ze weer plaatsen, zeker als het druk is en de zaal vol zit.
quote:altijd al geweest
quote:Denk je van gewoon weer ouderwets 3D beschikbaar hebben?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat vind ik dus het meest vervelende.....kan de automaat daar niet op aangepast worden? dat juist de mensen die wel een bril willen in de rij moeten gaan staan. dat zijn toch meer de sporadische bezoekers....
quote:Ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:05 schreef Slayage het volgende:
kan ik trouwens naar de sneak met me puc?
quote:Is al jaren zo, irritante is wel als je 2 films na elkaar neemt en de eerste duurt korter dan 90 minuten zoals ik laatste keer had. Moet je apart naar balie om uit te leggen.
quote:Dan kies je wel erg korte films uit... Nadat de film 'begint' krijg je eerst nog een kwartier reclame, dus dan hou je een film van 75 minuten over... Zelfs voor een kinderfilm is dat erg kort.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Is al jaren zo, irritante is wel als je 2 films na elkaar neemt en de eerste duurt korter dan 90 minuten zoals ik laatste keer had. Moet je apart naar balie om uit te leggen.
quote:Kan ook een fout in het systeem zijn geweest, weet even niet meer bij welke films het gebeurde. Wij hadden ook alles strak op elkaar ingeplanned en kwamen tussen 2 films dit tegen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:23 schreef koei het volgende:
[..]
Dan kies je wel erg korte films uit... Nadat de film 'begint' krijg je eerst nog een kwartier reclame, dus dan hou je een film van 75 minuten over... Zelfs voor een kinderfilm is dat erg kort.
Ik heb hier zelf nog nooit last van gehad, en als ik meerder films achter elkaar ga kijken dan plan ik het ook altijd zo strak mogelijk (dus kwartier reclame van de 2e film missen omdat de 1e film nog bezig is).
quote:in de automaat (in Grunn iig) is dat beschikbaar. maar alleen met de 2.50 toeslag. ik heb al zo'n bril dus ik hoef maar 1.50 te betalen. en daarvoor moet ik (als vaste bezoeker) in de rij gaan staan, terwijl de "sporadische bezoeker" gewoon bij de automaat zijn 3D-kaartje kan halen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denk je van gewoon weer ouderwets 3D beschikbaar hebben?
quote:Je mist het punt: zonder die domme brillen heb je geen toeslag. Klaar.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in de automaat (in Grunn iig) is dat beschikbaar. maar alleen met de 2.50 toeslag. ik heb al zo'n bril dus ik hoef maar 1.50 te betalen. en daarvoor moet ik (als vaste bezoeker) in de rij gaan staan, terwijl de "sporadische bezoeker" gewoon bij de automaat zijn 3D-kaartje kan halen.
Dat vind ik stom.
quote:dit betekent eerder dat er tussen 2 aankopen 90 minuten moeten zitten, (gelukkig) niet vanaf de film start
quote:zonder dat uitermate nutteloze 3d waren die brillen niet nodigOp dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt: zonder die domme brillen heb je geen toeslag. Klaar.
quote:nu snap ik je.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt: zonder die domme brillen heb je geen toeslag. Klaar.
quote:ah, dat ga ik de volgende keer proberen! super, bedankt voor de tipOp woensdag 27 oktober 2010 15:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
Als je al een bril hebt kun je ook gewoon bij de automaat kaartjes halen.
Je kan als t scherm van de bril tevoorschijn komt hem uitvinken en halen ze er 1 euro vanaf
Ja neem zelf een 3d bril mee en ontvang 1 euro korting op de toeslag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb thuis een flink aantal 3D-brillen liggen, kan ik die zelf naar de bioscoop meenemen om de 'extra toeslag' te ontwijken? Het is toch eigenlijk best wel raar dat je nog extra geld moet betalen bovenop je abbo? Tegenwoordig zijn bijna alle films 3D (steeds meer althans) en dan is elke keer bijbetalen toch niet meer zo voordelig...
Ik vind het zo jammer dat er geen keuze is, bijna alle 3d films draaien alleen maar in 3d dus je kan niet kiezen om naar een 2d versie ervan te gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb thuis een flink aantal 3D-brillen liggen, kan ik die zelf naar de bioscoop meenemen om de 'extra toeslag' te ontwijken? Het is toch eigenlijk best wel raar dat je nog extra geld moet betalen bovenop je abbo? Tegenwoordig zijn bijna alle films 3D (steeds meer althans) en dan is elke keer bijbetalen toch niet meer zo voordelig...
als jij real3D brillen hebt en dus meeneemt naar de bios krijg je 1 euro korting...quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef Deezertje het volgende:
Nou, je hebt vaak van die Disney films in 3d. Dan hebben ze dus de Nederlandse versie, de versie met ondertiteling en dat nog eens in 2d en 3d. Kortom 4 versies. Best irritant. Dus dat het alleen in 3d is prima.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Derfel het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat er geen keuze is, bijna alle 3d films draaien alleen maar in 3d dus je kan niet kiezen om naar een 2d versie ervan te gaan.
Daar komt dan nog bij dat er 3d films zijn die bijna geen 3d bieden, zoals The Last Airbender, daar zaten 2 of 3 3d shots in, dan vind ik het helemaal belachelijk om daar extra geld voor te betalen
In de mustsee in Tilburg dus nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou, je hebt vaak van die Disney films in 3d. Dan hebben ze dus de Nederlandse versie, de versie met ondertiteling en dat nog eens in 2d en 3d. Kortom 4 versies. Best irritant. Dus dat het alleen in 3d is prima.
Maar wel irri dat het buiten het abo valt
Ik heb dus hetzelfde probleem. PUC kaart, ga altijd naar de Must See Tilburg, maar de helft van de films kan ik de laatste tijd niet kijken omdat ze in 3d zijn. En daar zitten wel echt goede tussen. Ik vrees voor Harry Potter.quote:Op maandag 1 november 2010 01:37 schreef Derfel het volgende:
[..]
In de mustsee in Tilburg dus nietdaar zijn ook niet superveel zalen
Ben ik het niet mee eens. In films als Avatar, Legend of Ga'hoole en Jackass 3d is het erg sterk en wordt het er echt een betere film van. Natuurlijk zijn er ook films als Alice in Wonderland waar het 3d alleen maar lelijk is, maar als het goed wordt gedaan vind ik het zeker een toevoeging en geen gimmick.quote:Op maandag 1 november 2010 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Eigenlijk moet je dan 3D boycotten tot ze weer gewoon 2D op het menu zetten. De meerwaarde van 3D vind ik sowieso beperkt, en de nadelen zorgen dat je naar een beroerde uitvoering zit te kijken. Over pakweg tien jaar zijn de kinderziektes er wel uit. Dan wordt het leuk, maar nu is het meer een gimmick.
de berichten over HP zijn tegenstrijdig: pathe meldt dat hij in 3d komt terwijl Warner meldt dattie gedumped is..quote:Op maandag 1 november 2010 07:13 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Ik heb dus hetzelfde probleem. PUC kaart, ga altijd naar de Must See Tilburg, maar de helft van de films kan ik de laatste tijd niet kijken omdat ze in 3d zijn. En daar zitten wel echt goede tussen. Ik vrees voor Harry Potter.
3d heeft voor een bepaald percentage van de bezoekers niet eens effect..quote:Op maandag 1 november 2010 10:25 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. In films als Avatar, Legend of Ga'hoole en Jackass 3d is het erg sterk en wordt het er echt een betere film van. Natuurlijk zijn er ook films als Alice in Wonderland waar het 3d alleen maar lelijk is, maar als het goed wordt gedaan vind ik het zeker een toevoeging en geen gimmick.
Zou het zelfs jammer vinden als een film als The Hobbit straks niet in 3d zou verschijnen.
Dat doe ik ook. Ik heb het twee keer geprobeerd en alle twee de keren ben ik misselijk en met hoofdpijn de zaal uit gelopen. En zo ken ik meer mensen. Ook mensen die geen diepte zien en dus helemaal niet naar de film kunnen. Echt jammer. Ze moeten ze gewoon allemaal in 2d en 3d draaien.quote:Op maandag 1 november 2010 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Eigenlijk moet je dan 3D boycotten tot ze weer gewoon 2D op het menu zetten. De meerwaarde van 3D vind ik sowieso beperkt, en de nadelen zorgen dat je naar een beroerde uitvoering zit te kijken. Over pakweg tien jaar zijn de kinderziektes er wel uit. Dan wordt het leuk, maar nu is het meer een gimmick.
waarom zou je niet naar de film kunnen.. dan nog zou je de film moeten ervaren als een 2D film lijkt mij?quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Ook mensen die geen diepte zien en dus helemaal niet naar de film kunnen.
Zou jij daar 2,50 boven op je kaartje betalen? Dacht het niet.quote:Op maandag 1 november 2010 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je niet naar de film kunnen.. dan nog zou je de film moeten ervaren als een 2D film lijkt mij?
(ik zie iig zelf niet het 3D effect maar ervaar de film als een 2D versie)
sterk afhankelijk van de filmquote:Op maandag 1 november 2010 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zou jij daar 2,50 boven op je kaartje betalen? Dacht het niet.
Het gaat mij meer om de logica meer te betalen voor iets waar je geen gebruik van kunt maken.quote:Op maandag 1 november 2010 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
sterk afhankelijk van de film
maar ik ga inderdaad naar minder films door 3D
Dat heeft sowieso geen zin. Je kan proberen te zorgen dat bioscopen ook 2D versies laten draaien, maar het hele 3D verbannen doen de bioscopen toch niet.quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik vanavond een leuk scriptje maken?
www.wegmet3d.nl ofzo?
quote:
Goed idee! Helemaal weg is idd niet te doen, maar als de bioscopen ook 2d versies draaien is er denk ik geen probleem meer.quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik vanavond een leuk scriptje maken?
www.wegmet3d.nl ofzo?
Harry Potter deel 1 (van de laatste twee) komt NIET in 3D uit (het duurde te lang om te renderen). Terwijl deel 2 a.s. zomer wél in 3D uitkomt, bevestigd door Warnerquote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
de berichten over HP zijn tegenstrijdig: pathe meldt dat hij in 3d komt terwijl Warner meldt dattie gedumped is..
Dat zal best wel, was de vorige ook.quote:
quote:die film heb ik gemist...Op dinsdag 2 november 2010 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Bij animatiefilms werkt het tot nu toe het best, How to game tour dragon was iig lekker in 3D, Despicable Me was aardig maar had veel schoonheidsfoutjes imo.
Avatar was voor een real-life film erg goed, en aangezien resident evil met dezelfde techniek is opgenomen zal dat ook wel goed zitten. Allen die conversie-films hoeven van mij echt niet. Of ze moeten het eens goed doen, zoals Lucas belooft met zijn Star Wars conversie.
En de uilenfilm, vergeet de uilenfilm niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Bij animatiefilms werkt het tot nu toe het best, How to game tour dragon was iig lekker in 3D, Despicable Me was aardig maar had veel schoonheidsfoutjes imo.
IPhonequote:
Eens. Ik kan het wel zien, maar het boeit me over het algemeen weinig. Zeker bij films waar het vrijwel niets toevoegt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
het meest vervelende vind ik het voor de mensen die door een oogafwijking geen 3D kunnen zien. Ik ben nog steeds voor een keuzemogelijkheid en volgens mij moet daar best ruimte voor te creeren zijn in sommige bioscopen. Al kun je de 2D-versie maar een paar keer per week zien en de 3D-versie een paar keer per dag, als de keuze er maar is!
In pathé de Kuip kan ik het (nog) niet vinden. En abbo selecteren?quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef Erosjuhhh het volgende:
Staat ook niet aangegeven dat t kan
Je krijgt eerst dat menu waar je je abbo kan selecteren met een +/- en daarna zeikt hij over extra kosten en krijg je zo'n venster waarin iets staat als: 3D bril +/- en dan staat hij al op + en dan klik je daarop en dan
je scant de kaart -> selecteert films vandaag (na invoer pincode) -> selecteer plaats -> waarschuwing toeslag -> 3dbril venster waar je hem m.b.v. de - (minus) toets kan weghalenquote:Op maandag 8 november 2010 02:18 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
In pathé de Kuip kan ik het (nog) niet vinden. En abbo selecteren?
Daar zat ik van de week ook mee. Moet je alsnog in de rij gaan staan.quote:Op maandag 8 november 2010 12:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Je kan geen kaarten tegelijk kopen met iemand zonder PUC toch?
Dat is echt ontzettend irritant als het druk is en je wilt plaatsen naast elkaar hebben.
Het moet toch gewoon kunnen dat ik mijn PUC scan en dan een kaartje erbij kan kiezen die gepind moet worden?
Oke thanks. Ik ga hem informerenquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:51 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij heeft ie dan toch echt niet betaaldWant die melding kreeg ik 2 weken geleden bij de kaart van me broer en toen bleek dat bij het afsluiten van het abonnement ze een cijfer verkeerd hadden genoteerd van zijn rekeningnummer (of hij had ook niet betaald
)
Wut? Een zwerver met een puc kaart?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:21 schreef tijdrenner het volgende:
Wat minder vermakelijk is, is dat er overdag altijd dezelfde figuur rondloopt die bij elke film gaat zitten slapen en keihard snurkt. Bovendien stinkt hij ook nog. Al meerdere malen commentaar op hem gehad, maar hij zit er nog steeds elke keer.
voor 18 euro in de maand een woon en verblijfplaats hebben, die gast is briljantquote:Op donderdag 11 november 2010 17:22 schreef superjojo het volgende:
[..]
Wut? Een zwerver met een puc kaart?
jammer dat ie er 's nachts uit moetquote:Op donderdag 11 november 2010 18:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor 18 euro in de maand een woon en verblijfplaats hebben, die gast is briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |