Ja neem zelf een 3d bril mee en ontvang 1 euro korting op de toeslag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb thuis een flink aantal 3D-brillen liggen, kan ik die zelf naar de bioscoop meenemen om de 'extra toeslag' te ontwijken? Het is toch eigenlijk best wel raar dat je nog extra geld moet betalen bovenop je abbo? Tegenwoordig zijn bijna alle films 3D (steeds meer althans) en dan is elke keer bijbetalen toch niet meer zo voordelig...
Ik vind het zo jammer dat er geen keuze is, bijna alle 3d films draaien alleen maar in 3d dus je kan niet kiezen om naar een 2d versie ervan te gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb thuis een flink aantal 3D-brillen liggen, kan ik die zelf naar de bioscoop meenemen om de 'extra toeslag' te ontwijken? Het is toch eigenlijk best wel raar dat je nog extra geld moet betalen bovenop je abbo? Tegenwoordig zijn bijna alle films 3D (steeds meer althans) en dan is elke keer bijbetalen toch niet meer zo voordelig...
als jij real3D brillen hebt en dus meeneemt naar de bios krijg je 1 euro korting...quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef Deezertje het volgende:
Nou, je hebt vaak van die Disney films in 3d. Dan hebben ze dus de Nederlandse versie, de versie met ondertiteling en dat nog eens in 2d en 3d. Kortom 4 versies. Best irritant. Dus dat het alleen in 3d is prima.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Derfel het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat er geen keuze is, bijna alle 3d films draaien alleen maar in 3d dus je kan niet kiezen om naar een 2d versie ervan te gaan.
Daar komt dan nog bij dat er 3d films zijn die bijna geen 3d bieden, zoals The Last Airbender, daar zaten 2 of 3 3d shots in, dan vind ik het helemaal belachelijk om daar extra geld voor te betalen
In de mustsee in Tilburg dus nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou, je hebt vaak van die Disney films in 3d. Dan hebben ze dus de Nederlandse versie, de versie met ondertiteling en dat nog eens in 2d en 3d. Kortom 4 versies. Best irritant. Dus dat het alleen in 3d is prima.
Maar wel irri dat het buiten het abo valt
Ik heb dus hetzelfde probleem. PUC kaart, ga altijd naar de Must See Tilburg, maar de helft van de films kan ik de laatste tijd niet kijken omdat ze in 3d zijn. En daar zitten wel echt goede tussen. Ik vrees voor Harry Potter.quote:Op maandag 1 november 2010 01:37 schreef Derfel het volgende:
[..]
In de mustsee in Tilburg dus nietdaar zijn ook niet superveel zalen
Ben ik het niet mee eens. In films als Avatar, Legend of Ga'hoole en Jackass 3d is het erg sterk en wordt het er echt een betere film van. Natuurlijk zijn er ook films als Alice in Wonderland waar het 3d alleen maar lelijk is, maar als het goed wordt gedaan vind ik het zeker een toevoeging en geen gimmick.quote:Op maandag 1 november 2010 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Eigenlijk moet je dan 3D boycotten tot ze weer gewoon 2D op het menu zetten. De meerwaarde van 3D vind ik sowieso beperkt, en de nadelen zorgen dat je naar een beroerde uitvoering zit te kijken. Over pakweg tien jaar zijn de kinderziektes er wel uit. Dan wordt het leuk, maar nu is het meer een gimmick.
de berichten over HP zijn tegenstrijdig: pathe meldt dat hij in 3d komt terwijl Warner meldt dattie gedumped is..quote:Op maandag 1 november 2010 07:13 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Ik heb dus hetzelfde probleem. PUC kaart, ga altijd naar de Must See Tilburg, maar de helft van de films kan ik de laatste tijd niet kijken omdat ze in 3d zijn. En daar zitten wel echt goede tussen. Ik vrees voor Harry Potter.
3d heeft voor een bepaald percentage van de bezoekers niet eens effect..quote:Op maandag 1 november 2010 10:25 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. In films als Avatar, Legend of Ga'hoole en Jackass 3d is het erg sterk en wordt het er echt een betere film van. Natuurlijk zijn er ook films als Alice in Wonderland waar het 3d alleen maar lelijk is, maar als het goed wordt gedaan vind ik het zeker een toevoeging en geen gimmick.
Zou het zelfs jammer vinden als een film als The Hobbit straks niet in 3d zou verschijnen.
Dat doe ik ook. Ik heb het twee keer geprobeerd en alle twee de keren ben ik misselijk en met hoofdpijn de zaal uit gelopen. En zo ken ik meer mensen. Ook mensen die geen diepte zien en dus helemaal niet naar de film kunnen. Echt jammer. Ze moeten ze gewoon allemaal in 2d en 3d draaien.quote:Op maandag 1 november 2010 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Eigenlijk moet je dan 3D boycotten tot ze weer gewoon 2D op het menu zetten. De meerwaarde van 3D vind ik sowieso beperkt, en de nadelen zorgen dat je naar een beroerde uitvoering zit te kijken. Over pakweg tien jaar zijn de kinderziektes er wel uit. Dan wordt het leuk, maar nu is het meer een gimmick.
waarom zou je niet naar de film kunnen.. dan nog zou je de film moeten ervaren als een 2D film lijkt mij?quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Ook mensen die geen diepte zien en dus helemaal niet naar de film kunnen.
Zou jij daar 2,50 boven op je kaartje betalen? Dacht het niet.quote:Op maandag 1 november 2010 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je niet naar de film kunnen.. dan nog zou je de film moeten ervaren als een 2D film lijkt mij?
(ik zie iig zelf niet het 3D effect maar ervaar de film als een 2D versie)
sterk afhankelijk van de filmquote:Op maandag 1 november 2010 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zou jij daar 2,50 boven op je kaartje betalen? Dacht het niet.
Het gaat mij meer om de logica meer te betalen voor iets waar je geen gebruik van kunt maken.quote:Op maandag 1 november 2010 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
sterk afhankelijk van de film
maar ik ga inderdaad naar minder films door 3D
Dat heeft sowieso geen zin. Je kan proberen te zorgen dat bioscopen ook 2D versies laten draaien, maar het hele 3D verbannen doen de bioscopen toch niet.quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik vanavond een leuk scriptje maken?
www.wegmet3d.nl ofzo?
quote:
Goed idee! Helemaal weg is idd niet te doen, maar als de bioscopen ook 2d versies draaien is er denk ik geen probleem meer.quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik vanavond een leuk scriptje maken?
www.wegmet3d.nl ofzo?
Harry Potter deel 1 (van de laatste twee) komt NIET in 3D uit (het duurde te lang om te renderen). Terwijl deel 2 a.s. zomer wél in 3D uitkomt, bevestigd door Warnerquote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
de berichten over HP zijn tegenstrijdig: pathe meldt dat hij in 3d komt terwijl Warner meldt dattie gedumped is..
Dat zal best wel, was de vorige ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |