ik vind et alleen zo suf dat je een reden of oorzaak van de overlast moet opgevenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:53 schreef superjojo het volgende:
Zag laatst dat je nu kan sms'en als er overlast in de zaal is. Ben benieuwd of dat serieus gebruikt gaat worden.
ik heb dat ding standaard in mijn rugtas zitten. en als ie bekrast raakt koop ik wel een nieuwequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn er meer mensen die vergeten om van huis zo'n 3D bril mee te nemen? Heb nu een aardige collectie omdat ik het steeds vergeet,
ik heb er nu een stuk of 3, en dat komt:quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn er meer mensen die vergeten om van huis zo'n 3D bril mee te nemen? Heb nu een aardige collectie omdat ik het steeds vergeet,
nope je krijgt 1 euro korting. dus je moet dan alsnog 1,50 afrekenenquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:07 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, als ik het goed lees hoef je die 3d toeslag niet te betalen als je je bril bewaart ?
quote:en dat vind ik dus het meest vervelende.....kan de automaat daar niet op aangepast worden? dat juist de mensen die wel een bril willen in de rij moeten gaan staan. dat zijn toch meer de sporadische bezoekers....Op dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef lelouch het volgende:
Ja is het bewaren wel waard met al dat 3d gedoe tegenwoordig. Scheelt toch weer een paar euro! Je moet wel in de normale kassa rij om de korting op te eisen.
quote:Waar slaat dit opEen toegangsbewijs voor een volgende Filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na begin van de Filmvoorstelling waarvoor reeds een toegangsbewijs is opgehaald.
quote:Dat ze niet willen dat je een kaartje haalt voor een film, en na 5 minuten besluit om toch maar naar een andere te gaan. Kost ze weer plaatsen, zeker als het druk is en de zaal vol zit.
quote:altijd al geweest
quote:Denk je van gewoon weer ouderwets 3D beschikbaar hebben?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat vind ik dus het meest vervelende.....kan de automaat daar niet op aangepast worden? dat juist de mensen die wel een bril willen in de rij moeten gaan staan. dat zijn toch meer de sporadische bezoekers....
quote:Ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:05 schreef Slayage het volgende:
kan ik trouwens naar de sneak met me puc?
quote:Is al jaren zo, irritante is wel als je 2 films na elkaar neemt en de eerste duurt korter dan 90 minuten zoals ik laatste keer had. Moet je apart naar balie om uit te leggen.
quote:Dan kies je wel erg korte films uit... Nadat de film 'begint' krijg je eerst nog een kwartier reclame, dus dan hou je een film van 75 minuten over... Zelfs voor een kinderfilm is dat erg kort.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Is al jaren zo, irritante is wel als je 2 films na elkaar neemt en de eerste duurt korter dan 90 minuten zoals ik laatste keer had. Moet je apart naar balie om uit te leggen.
quote:Kan ook een fout in het systeem zijn geweest, weet even niet meer bij welke films het gebeurde. Wij hadden ook alles strak op elkaar ingeplanned en kwamen tussen 2 films dit tegen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:23 schreef koei het volgende:
[..]
Dan kies je wel erg korte films uit... Nadat de film 'begint' krijg je eerst nog een kwartier reclame, dus dan hou je een film van 75 minuten over... Zelfs voor een kinderfilm is dat erg kort.
Ik heb hier zelf nog nooit last van gehad, en als ik meerder films achter elkaar ga kijken dan plan ik het ook altijd zo strak mogelijk (dus kwartier reclame van de 2e film missen omdat de 1e film nog bezig is).
quote:in de automaat (in Grunn iig) is dat beschikbaar. maar alleen met de 2.50 toeslag. ik heb al zo'n bril dus ik hoef maar 1.50 te betalen. en daarvoor moet ik (als vaste bezoeker) in de rij gaan staan, terwijl de "sporadische bezoeker" gewoon bij de automaat zijn 3D-kaartje kan halen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denk je van gewoon weer ouderwets 3D beschikbaar hebben?
quote:Je mist het punt: zonder die domme brillen heb je geen toeslag. Klaar.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in de automaat (in Grunn iig) is dat beschikbaar. maar alleen met de 2.50 toeslag. ik heb al zo'n bril dus ik hoef maar 1.50 te betalen. en daarvoor moet ik (als vaste bezoeker) in de rij gaan staan, terwijl de "sporadische bezoeker" gewoon bij de automaat zijn 3D-kaartje kan halen.
Dat vind ik stom.
quote:dit betekent eerder dat er tussen 2 aankopen 90 minuten moeten zitten, (gelukkig) niet vanaf de film start
quote:zonder dat uitermate nutteloze 3d waren die brillen niet nodigOp dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt: zonder die domme brillen heb je geen toeslag. Klaar.
quote:nu snap ik je.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt: zonder die domme brillen heb je geen toeslag. Klaar.
quote:ah, dat ga ik de volgende keer proberen! super, bedankt voor de tipOp woensdag 27 oktober 2010 15:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
Als je al een bril hebt kun je ook gewoon bij de automaat kaartjes halen.
Je kan als t scherm van de bril tevoorschijn komt hem uitvinken en halen ze er 1 euro vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |