Op crewbashen staat een ban.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan moet je het topic volleguuuuuuuh! Kutmod.
Ik zat de perenijsjes net tegen TheVulture op msn de liefde te verklaren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Gelukkig, ze hadden nog net wat dozen Festini ijsjes bij de AH.
Ja, peren, die iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zat de perenijsjes net tegen TheVulture op msn de liefde te verklaren.
wat een saaie wedstrijd is het eigenlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:03 schreef Deceit het volgende:
wat is die John Isner een sloom lekker geval
Nee, dat lijkt me niet fijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Graag. Niet mer perenijsjes als hulpmiddel he?
mega saai!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat een saaie wedstrijd is het eigenlijk
Hoeveel minuten ga je dat volhouden zonder te zeiken over een of ander geluid dat Eindhoven maakt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik neem morgenmiddag maar vrij denk ik, lekker van het weer genieten. Ogen dicht en dan inbeelden dat ik ergens op het Franse platteland lig, ipv op mijn balkon.
Is er morgen voetbal dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoeveel minuten ga je dat volhouden zonder te zeiken over een of ander geluid dat Eindhoven maakt?
nederland moet spelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is er morgen voetbal dan?
Ik doe wel een mp3 speler op, met het geluid van ruftende, loeiende en niezende koeien.
Oh.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik doe wel een mp3 speler op, met het geluid van ruftende, loeiende en niezende koeien.
Ik heb wel een mp3 met geluid van een zomerregen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.
Brand je dat even op een cd'tje voor me?
Nederland - Kameroenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moeten we ze even RedBull geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik lach me dood als Duitsland eruit vliegt
BBC2quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie nergens tennis?Online zeker?
Er is verder ook geen fuck op tv, ik ga eens lekker iets lezen met een muziekje ofzo.
Crenoquote:
quote:
Niet te hopen dat ie ook nog oorontsteking krijgt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef creno het volgende:
[..]Vult
Ik las dat je keelontsteking bijna uit je oren komt.
waaraan ? zit jij ook al tennis te kijken ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
er komt gewoon geen eind aan, straks mis ik caro emerald
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef creno het volgende:
[..]
waaraan ? zit jij ook al tennis te kijken ?
omdat het om de score gaat en niet de tijdquote:waarom zetten ze geen maximale speeltijd op zo'n wedstrijd ?
En waar is Caro?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
omdat het om de score gaat en niet de tijd
dus is het al negen uur gelijkspel ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
omdat het om de score gaat en niet de tijd
quote:
Neem een paracetasnoepjequote:
Dat is niet zoveelquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Deceit het volgende:
ik heb vandaag 2 x een 1/4e sigaret op.. ipv 1 a anderhalf pakje op een dag.. hoe ziek ben je dan
Waarom niet? Kan toch geen kwaad en het zorgt voor geenhoofdpijn.quote:
1.5 pakje de dag, dan teer je aardig weg...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Deceit het volgende:
ik heb vandaag 2 x een 1/4e sigaret op.. ipv 1 a anderhalf pakje op een dag.. hoe ziek ben je dan
ben je juist gezond bezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Deceit het volgende:
Niet ziek worden hequote:
Oke.. done!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan toch geen kwaad en het zorgt voor geenhoofdpijn.
quote:
Dat klinkt echt bijzonder vies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Alhoewel een shag-toffee best lekker kan zijn op z'n tijd met een biertje erbij
quote:
je hebt liever iets dikkers in je mond dusquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef hollander87 het volgende:
Toffee's vouwen is leuker!
En een sigaretje is ook wel eens het geval maar dan liever sigaren.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef creno het volgende:
[..]
je hebt liever iets dikkers in je mond dus
Handel je in vee dan..?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef hollander87 het volgende:
Toffee's vouwen is leuker!
En een sigaretje is ook wel eens het geval maar dan liever sigaren.
Ik zag iets anders voor mequote:
quote:
ja dat krijg je als er in 2 topics tegelijk wordt gepostquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Helleau... wat gaat het langzaam hier vandaag of niet?
Ow ja ik zag het net inderdaad... vaagquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
ja dat krijg je als er in 2 topics tegelijk wordt gepost
Zijn er hier bergen danquote:
Oh gaafquote:
Knapquote:
Nja lijkt me met al dat plexiglas een hele lastige constructie om te maken...quote:
Wow. Mooie tafel & mooie stoelenquote:
Hallo Tha_Erik.quote:
"Homo's moeten niet zeiken, ze kunnen toch trouwen en ze hebben toch elke week zo'n parade"quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:41 schreef Peter het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)teeds-zorgelijk.html
ohja, truste
Ze motte gewoon normaal doen, ze willuh toch geaccepteert worduh/ Wrom lopen ze dan allemaal naakt en in leer in de gayparade door amsterdam?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Homo's moeten niet zeiken, ze kunnen toch trouwen en ze hebben toch elke week zo'n parade"
Nja die stoelen zijn dan weer gewoon heel eenvoudig te koop bij IKEAquote:
Ja, en ze hebben allemaal speciale dingen als gay bars enzo! Als ze gelijk willen zijn, waarom doen ze dan anders?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze motte gewoon normaal doen, ze willuh toch geaccepteert worduh/ Wrom lopen ze dan allemaal naakt en in leer in de gayparade door amsterdam?
mochten ze willen dat we aan ze gaan zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:56 schreef Peter het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar niet aan me zitten
kut met perenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:18 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik slapen.
Tis hier stóóóóm
JAN-JULIUS!
VALENTIJN!
NAAR BED!!!!!!!!!!!!!!!
nog sex gehad ????quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
zo terug van eerste dag TT-festival
quote:
schatjes of mama is boos ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die ja. Gister gekeken met iemand die hem nog nooit gezien had
Hoe kan dat!? 2 klassiekers!quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:55 schreef Ang3l het volgende:
Daar ben ik ook bang voor zodra de bloemen open gaan, al is de stengel wel erg dik.quote:
Kan je er niet een stok naast zetten en de plant met een paar tye raps vastmaken ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:06 schreef creno het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor zodra de bloemen open gaan, al is de stengel wel erg dik.
quote:
Ik heb ze ook nog nooit gezien eigenlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:55 schreef Ang3l het volgende:
Vooral Schatjes is hilarischquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog nooit gezien eigenlijk
Het is zo... oudquote:
Ja maar sommige films doorstaan de tand des tijds.... Spetters heeft dat ookquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog nooit gezien eigenlijk
En dan gaat Ang3l hem zomaar met iemand anders zitten kijken... belachelijk!quote:
spetters lijkt me eerder gedateerd dan schatjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar sommige films doorstaan de tand des tijds.... Spetters heeft dat ook
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef creno het volgende:
uit het veronica blad. Corrigerend ondergoed voor mannen dat zorgt voor een slank buikgebied en gespierde torso. Hoe hoog moet je dat ondergoed dan optrekken ?
iets zegt me dat die man van zichzelf al gespierd isquote:
Precies, dat idee krijg ik ook altijd bij die Tell-sell-producten waarvan je gespierd raaktquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
iets zegt me dat die man van zichzelf al gespierd is.
Ja!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat is het toch fijn als je je een stuk beter voelt
Ik voel me net de Arjen Robben van dit topic... zal ie het halenquote:
ik vond de ridder rob persiflage van koefnoen op studio 100 meesterlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap langs een concert van Piet Piraat
Die Gert Verhulst lacht zich toch echt de ballen uit zijn broek dat het publiek al zijn hersenspinsels zo massaal slikt he
Die ken ik niet.... ik ga effe YT'enquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vond de ridder rob persiflage van koefnoen op studio 100 meesterlijk
met schild/schandknaap jeanetquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ken ik niet.... ik ga effe YT'en
wellicht heb je extra sterke gekregen omdat jij ook in q koorts gebied woontquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel me net de Arjen Robben van dit topic... zal ie het halen
Ik heb nog wel wat keelpijn maar de lamlendigheid en overige klachten zijn weg
Als je 't nu gaat kijken is het wel wat gedateerdquote:
Hoewel ik de co-assistente heel tof en kundig vond had ik niet het idee dat ze daar nou direct aan heeft gedachtquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht heb je extra sterke gekregen omdat jij ook in q koorts gebied woont
Erik en ik kijken films van geheel ander kaliber heurquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan gaat Ang3l hem zomaar met iemand anders zitten kijken... belachelijk!
zou wel goed zijn als tegenwicht aan de wat zwaarmoedige films die jullie meestal zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik en ik kijken films van geheel ander kaliber heur
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik en ik kijken films van geheel ander kaliber heur
Tip: dokter bellen, zeggen dat je er al dagen last van hebt, anders schepen ze je af... als het een virale infectie is kunnen ze niks doen, maar als het een bacteriele infectie is krijg je meteen antibiotica... ik voel me nu al zeker 80% beter dan gisteren om deze tijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:31 schreef Deceit het volgende:
ik wil ook medicijnen, kan nog steeds niet roken want alles doet pijn binnen.. koorts wel wat minder.. praten lukt amper
Ik moet zelfs bij het zien van hem altijd aan Growing Pains denken... hoe erg is datquote:
is de film ook leuk? of idd om gewoon ziek in bed weg te kijken?quote:
Of eerst opzoeken wanneer de NHG zegt dat je ermee naar de huisarts moet. Huisartsen moeten zich houden aan de NHG standaard.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tip: dokter bellen, zeggen dat je er al dagen last van hebt, anders schepen ze je af... als het een virale infectie is kunnen ze niks doen, maar als het een bacteriele infectie is krijg je meteen antibiotica... ik voel me nu al zeker 80% beter dan gisteren om deze tijd
Ik vond 'm wel aardig, als je niet te veel verwacht van plot enzo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
is de film ook leuk? of idd om gewoon ziek in bed weg te kijken?
Ja, maar zit nu pas 2 dagen thuis.. en t is al beter dan gisteren, heb het niet zo te pakken als jij hebf! En gvd ik moet morgen weer werken, hoop dat ik morgen dan beter benquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tip: dokter bellen, zeggen dat je er al dagen last van hebt, anders schepen ze je af... als het een virale infectie is kunnen ze niks doen, maar als het een bacteriele infectie is krijg je meteen antibiotica... ik voel me nu al zeker 80% beter dan gisteren om deze tijd
Als ie maar niet zo but is als deel 1quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel aardig, als je niet te veel verwacht van plot enzo.
wacht maar tot het vanavond 20.30 uur isquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik lig overigens lekker in de zon op het balkon.
Deel een nooit gezien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Als ie maar niet zo but is als deel 1
Als ik een film bij deel 1 al kut vond heb ik nog nooit overwogen om deel 2 te kijken... sequels zijn sowieso vrijwel altijd minder...quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Als ie maar niet zo but is als deel 1
Ik dacht in eerste instantie dat je de Nationale Hypotheek Garantie bedoeldequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of eerst opzoeken wanneer de NHG zegt dat je ermee naar de huisarts moet. Huisartsen moeten zich houden aan de NHG standaard.
Dan moet je niet zeggen dat je medicijnen wil hequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja, maar zit nu pas 2 dagen thuis.. en t is al beter dan gisteren, heb het niet zo te pakken als jij hebf! En gvd ik moet morgen weer werken, hoop dat ik morgen dan beter ben
jawel, ik zie jou opknappen, dus ik wil ook!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je medicijnen wil he
mwah de dans was leuk in 1, maar de hoofdrol was voor een slechte acteur, Channing Tatum (uiteindelijk nu wel wa beter) maar deel 2 is about women.. en dan street dance.. dus is het al 9384 x leukerquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik een film bij deel 1 al kut vond heb ik nog nooit overwogen om deel 2 te kijken... sequels zijn sowieso vrijwel altijd minder...
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat je de Nationale Hypotheek Garantie bedoelde![]()
![]()
Dan bel je dokter pipo, dan weet je gelijk of er iets aan te doen is. Ik dacht de eerste dagen dat het griep was, anders had ik er ook al eerder gezetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
jawel, ik zie jou opknappen, dus ik wil ook!
Ja maar volgens haar kan ik met deze kuur wel gewoon in de zon enzo... ze had een andere waarbij je blijkbaar wel heel snel verbrand... ik wist niet eens dat dat een bijwerking kon zijn....quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:45 schreef Dragonwizard het volgende:
Wel lullig dat je aan een antibioticakuur zit nu het de komende dagen heet en zonnig zal worden.
ik wist van sommige dat je er niet bij mag auto rijden, en dat het niet mag in combi met alcohol, maar dat van niet in de zon wist ik ook nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar volgens haar kan ik met deze kuur wel gewoon in de zon enzo... ze had een andere waarbij je blijkbaar wel heel snel verbrand... ik wist niet eens dat dat een bijwerking kon zijn....
Dat heeft meer met sms'jes te maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Alcohol ga ik me de komende week ook niet aan wagen... ook al zie ik er op de bijsluiter niks over vermeld...
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat heeft meer met sms'jes te maken.
Hoe ben je eigenlijk aan die bacteriele keelinfectie gekomen? Te diep gedeepthroat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee... als ik een biertje wil drinken doe ik dat... en ik weet zelf wanneer het helemaal niet kan of met mate... als ik aan de medicijnen zit, auto moet rijden of nog iets anders te doen heb waar ik niet met een stuk in mijn kraag kan aankomen
Ik zal het aan zo'n bacterie vragen als ik hem tegenkomquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk aan die bacteriele keelinfectie gekomen? Te diep gedeepthroat?
"Nou ik mag graag deepthroaten in het weekend, heb je zondag iets te doen?"quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Een klant die ik regelmatig spreek zei opeens, "maar vertel eens, hoe ziet jouw privéleven er eigenlijk uit?"
Ik haat dat soort vragen, hoe goed het ook bedoeld is.
he teabaggerquote:
Wat is er mis met gezonder leven ipv naar de medicijnen grijpen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
jawel, ik zie jou opknappen, dus ik wil ook!
Welnee, niet op die manier, maar gewoon vriendelijk belangstellend.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Nou ik mag graag deepthroaten in het weekend, heb je zondag iets te doen?"
Zoiets?
inderdaad medicijnen zijn dingen die je gebruikt als je ze echt nodig hebt. niet om je maar 'even' lekker beter te gaan voelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er mis met gezonder leven ipv naar de medicijnen grijpen?
Leven we nou in NL of de USA?
Ja, stop eerst met roken, zou ik in zo'n geval zeggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er mis met gezonder leven ipv naar de medicijnen grijpen?
Leven we nou in NL of de USA?
'quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Een klant die ik regelmatig spreek zei opeens, "maar vertel eens, hoe ziet jouw privéleven er eigenlijk uit?"
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee... als ik een biertje wil drinken doe ik dat... en ik weet zelf wanneer het helemaal niet kan of met mate... als ik aan de medicijnen zit, auto moet rijden of nog iets anders te doen heb waar ik niet met een stuk in mijn kraag kan aankomen
En verander het eetpatroon, qua saucijzenbroodjes. Maaaarrrr ik ga me er verder niet meer mee bemoeien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, stop eerst met roken, zou ik in zo'n geval zeggen.
Soms ja, maar meestal geef ik een ontwijkend antwoord of zeg ik dat ik (naar waarheid) liever daar niets over vertel, omdat ik mijn werk achter mij wil kunnen laten als ik thuis ben, en dat een strikte scheiding tussen werk en privéleven mij daarbij helpt. Maar ja, soms lukt dat niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
'
En dan zeg je dat je een vriend hebt en dan is het vaak zo van: "...Oke...?".
Heerlijk, mijn kont is nu ook bijgekleurd.quote:Maar hai!Bevalt de zon?
Waarom haat je dat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Ja maar Deceit heeft toch een gave om je elke weer te laten reageren... ik merk het zelf ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En verander het eetpatroon, qua saucijzenbroodjes. Maaaarrrr ik ga me er verder niet meer mee bemoeien.
Ja, zo zou je het wel kunnen noemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Deceit heeft toch een gave om je elke weer te laten reageren... ik merk het zelf ook
Het is magie
Doen jullie toch echt zelf hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Deceit heeft toch een gave om je elke weer te laten reageren... ik merk het zelf ook
Het is magie
found out the hard way?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Honden kunnen niet tegen pure chocolade.
Ik moet soms bijzonder persoonlijke en aangrijpende problemen oplossen van anderen, en mij daar betrokken, maar wel onafhankelijk bij kunnen opstellen. Ik moet iemand de waarheid kunnen vertellen, ook als die snoeihard is. Het helpt mij dan als die persoon niet betrokken is bij mijn privéleven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom haat je dat?
A. Daar hebben ze niets mee te maken. Ik ben daar heel gesloten over.
B. Ik heb stomme hobbies en wil ze die niet vertellen
C. Ik heb geen prive-leven
D. Ik durf niet te zeggen dat ik homo ben
E. Iets anders, nl.................
lijkt de ziekenboeg wel, iedereen zwak, ziek en ongesteld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Nou mijn vriend heeft ook een topdag, die krijgt een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts
Het is wel een aardig beestje, een fatsoenlijk hondje. Niet te groot, niet te klein... Om dan meteen met pure chocolade aan te komen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Honden kunnen niet tegen pure chocolade.
Het lijkt me dan ook wel handig als mensen zelf zo min mogelijk van je af weten omdat ze het anders misschien gaan gebruiken om je te beïnvloeden ja....quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik moet soms bijzonder persoonlijke en aangrijpende problemen oplossen van anderen, en mij daar betrokken, maar wel onafhankelijk bij kunnen opstellen. Ik moet iemand de waarheid kunnen vertellen, ook als die snoeihard is. Het helpt mij dan als die persoon niet betrokken is bij mijn privéleven.
Als dat de reden is kan ik me dat goed inkomen. Tenminste, als het voor jou werkt. Vriendin van me heeft dat bv bij Bureau Jeugdzorg. Ze geeft agressietrainingen. Maar die wil ze dan het liefst buiten de stad doen voor een ander bureau, anders dan is het risico dat je de getrainden kent of ze in de stad tegenkomt te groot. En persoonlijke betrokkenheid heeft invloed op de training.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik moet soms bijzonder persoonlijke en aangrijpende problemen oplossen van anderen, en mij daar betrokken, maar wel onafhankelijk bij kunnen opstellen. Ik moet iemand de waarheid kunnen vertellen, ook als die snoeihard is. Het helpt mij dan als die persoon niet betrokken is bij mijn privéleven.
Dat een vrouwelijke klant dan in zo'n wat lastige situatie gaat zeggen dat jij vrouwen niet aanvoelt omdat je homo bent?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik neem ook nooit, ook niet op mijn werk, op met mijn achternaam.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook wel handig als mensen zelf zo min mogelijk van je af weten omdat ze het anders misschien gaan gebruiken om je te beïnvloeden ja....
Ach dat kan ze andersom ook zeggen als ze er vanuit gaat dat je hetero bent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat een vrouwelijke klant dan in zo'n wat lastige situatie gaat zeggen dat jij vrouwen niet aanvoelt omdat je homo bent?Het zou mij niks verbazen als dat zou gebeuren, eigenlijk. Maar dan heb je het wel over een maatschappelijke level die volgens mij niet zo snel iemand uit jouw branche inschakelt. Maar theorétisch...
Dat doe ik wel... maar ik werk niet in de stad waar ik woon en mijn klanten komen niet uit de buurt... daar houden ze bij ons rekening mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik neem ook nooit, ook niet op mijn werk, op met mijn achternaam.Dat wil ik ook wel even vermelden hier.
Dan weten jullie dat.
Is dat niet wat paranoia?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik neem ook nooit, ook niet op mijn werk, op met mijn achternaam.Dat wil ik ook wel even vermelden hier.
Dan weten jullie dat.
Nou, ik heb nu regelmatig klanten die er dingen uitflappen, waarvan ik zeker weet dat ze het niet zouden zeggen als ze wisten dat ik homo was. En dat vind ik dan vooral interessant.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat een vrouwelijke klant dan in zo'n wat lastige situatie gaat zeggen dat jij vrouwen niet aanvoelt omdat je homo bent?Het zou mij niks verbazen als dat zou gebeuren, eigenlijk. Maar dan heb je het wel over een maatschappelijke level die volgens mij niet zo snel iemand uit jouw branche inschakelt. Maar theorétisch...
Ik hoor nu ook juist wel eens dingen die ze me nooit zouden vertellen als ze wisten dat ik GEEN homo wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu regelmatig klanten die er dingen uitflappen, waarvan ik zeker weet dat ze het niet zouden zeggen als ze wisten dat ik homo was. En dat vind ik dan vooral interessant.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
LOLsmaar ziet er wel lekker uit.
http://www.vkmag.com/videos/videos_prachtig/
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
LOLsmaar ziet er wel lekker uit.
http://www.vkmag.com/videos/videos_prachtig/
Mijn collega's maken er uberhaupt geen punt van... mannelijke voelen zich totaal niet bedreigd.. die vinden het zelfs interessant om details te horenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook juist wel eens dingen die ze me nooit zouden vertellen als ze wisten dat ik GEEN homo was
Nou ja, ik heb wel eens wat incidentjes met klanten, laatst nog aangifte gedaan omdat ik ben gemept omdat ik iets niet mee wilde geven naar buiten.quote:
Dat zijn denk ik dingen waar ik in mijn werk weinig mee kan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook juist wel eens dingen die ze me nooit zouden vertellen als ze wisten dat ik GEEN homo was
Mijn collega heeft het ook wel eens over "nou en hij deed dat en dat. Wát een homo.", nou, dan heb ik al gegeten en gedronken eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu regelmatig klanten die er dingen uitflappen, waarvan ik zeker weet dat ze het niet zouden zeggen als ze wisten dat ik homo was. En dat vind ik dan vooral interessant.
idem hier. De mannen maken er zelfs grapjes over. En dan nieet op een lullige manier OM mij, maar MET mij. Als ik bv er eentje van het magazijn wil spreken op kantoor dna is het "O? Gaan we spelen? Nou hop dan!"quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn collega's maken er uberhaupt geen punt van... mannelijke voelen zich totaal niet bedreigd.. die vinden het zelfs interessant om details te horen.. en voor de vrouwelijke ben ik geen bedreiging
och arm, zitten jullie samen in de ziekenboegquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Nou mijn vriend heeft ook een topdag, die krijgt een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts
Ik zou op dat soort momenten principieel mijn mond niet kunnen houden. Wel of geen scheiding tussen werk en prive.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar laatst zat ik wel met een vrouwelijke collega te roddelen over een klant, of die wel of geen homo was.
Zij vond dat ik niet alleen met hem mocht afspreken.
Het hoeft mijn werk ook niet direct te helpen. Maar af en toe met de mensen van de vloer buiten wat drinken en dan daarover praten versterkt wel de sfeer.... en dat helpt indirect het werk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat zijn denk ik dingen waar ik in mijn werk weinig mee kan.
Collega's en klanten zijn wat mij betreft twee verschillende zaken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
idem hier. De mannen maken er zelfs grapjes over. En dan nieet op een lullige manier OM mij, maar MET mij. Als ik bv er eentje van het magazijn wil spreken op kantoor dna is het "O? Gaan we spelen? Nou hop dan!"
Zo gaat het bij mij op mijn werk ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
idem hier. De mannen maken er zelfs grapjes over. En dan nieet op een lullige manier OM mij, maar MET mij. Als ik bv er eentje van het magazijn wil spreken op kantoor dna is het "O? Gaan we spelen? Nou hop dan!"
Ik vraag me af of "Wat een homo" wel echt nog iets te maken heeft met echt homo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn collega heeft het ook wel eens over "nou en hij deed dat en dat. Wát een homo.", nou, dan heb ik al gegeten en gedronken eigenlijk.
Maar zijn dat dan negatieve dingen? De homo-acceptatie zou juist zijn verbeterd. ik moet het nog meemaken.
Maar het rare is dat ik me er pak 'm beet zes, zeven, acht jaar terug veel minder druk om maakte en van aantrok dan nu.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij op mijn werk ook![]()
Vorig jaar ging ik bij het voetbaltoernooi kijken waar collega's aan meededen... werden ze uitgeschakeld. Zegt er een: "Nou TV, nu gaat jouw wedstrijd beginnen, douchen!"
Jij zou met een klant gaan flirten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou op dat soort momenten principieel mijn mond niet kunnen houden. Wel of geen scheiding tussen werk en prive.
Die snapten niet dat het truccage was?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens eens de woede van mijn familie op mijn nek gehaald met dit filmpje:
Ze waren echt oprecht woest dat ik zoiets had doorgestuurd.![]()
![]()
Ja ik he niet echt klanten, dat scheelt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Collega's en klanten zijn wat mij betreft twee verschillende zaken.
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die snapten niet dat het truccage was?![]()
![]()
Ja uitgaan een keer overslaan om te zorgen dat je lijf weer in orde is is inderdaad NIET te overzienquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Deceit het volgende:
Ik pak ook geen medicijnen hoor, als het niet nodig is..
Baal gewoon dat ik vanavond een feest moet missen, en morgen stappen, en hoop zaterdag dat ik dan honderd procent ben want wil in rdam stappen, en zondag een groot familie feest (en ja ik hou van familie feesten, lekker eten eten en eten en drinken met indo's)..
En ik was niet van die saucijzen waxx
Ja dat doe ik ook... en niet alleen seksueel getint. Kwam laatst een collega binnen in een zwartwitte streepjesblouse. Ik zeg "Goh, ga je vanmiddag bij Footlocker solliciteren? "quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. En andersom gaat het er net zo aan toe hoor. Ik plaag ze net zo goed.
Wie heeft het hier over flirten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij zou met een klant gaan flirten?
Ja dat wel. Ook niet met iedereen hoor. Maar dat gaf ik al aan, mijn vrouwelijke collega wilde mij ook niet alleen laten met een in haar ogen te leuke Vlaamse homo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik he niet echt klanten, dat scheelt.
Plus: ligt aan de verhouding met de klant en hoe lang je er al zaken mee doet.
Maar ben je er met je collega;s wel open(er) over dan?
Hoe is het daarmee eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over flirten?
Ik flirt alleen met de ICT-jongen
aka chocomel jongen he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed. Zag hem in de pauze nog even. Kwam ie op z'n brommertje aanrijdenquote:
Ik denk dat we langs elkaar heen pratenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Ik ben de enige die Nuno negeert.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef Deceit het volgende:
en ik wil niet genegeerd worden hoor! ben toch niet te vergelijken met nuno?
Ik dacht dat je meer bedoelde: Ze wilde me niet alleen laten omdat ze denkt dat ik hetero ben en ze vindt dat hij zo'n vieze homo isquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ook niet met iedereen hoor. Maar dat gaf ik al aan, mijn vrouwelijke collega wilde mij ook niet alleen laten met een in haar ogen te leuke Vlaamse homo.
Je vroeg aan mij of ik met klanten zou flirten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat we langs elkaar heen praten. Jij betrekt het steeds op jouw contact met collega's, ik met mijn contact met klanten.
Ja appelflapboy ja.quote:
Mijn collega's vragen standaard aan mij als er nieuwe mannen binnenkomen: "En is het een homo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
![]()
En juist op dat moment neem ik de telefoon van iemand over (van de Debiteuren) en krijg ik dus een klant saan de lijn, die echt enoooooorm gay praat. Ik dacht: Zal ik eens gaan flirten?
als je de vergelijking met Nuno wil maken zou je ook eerst achter Ang3l aan moeten gaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef Deceit het volgende:
en ik wil niet genegeerd worden hoor! ben toch niet te vergelijken met nuno?
ze is gewoon jalours op jequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ook niet met iedereen hoor. Maar dat gaf ik al aan, mijn vrouwelijke collega wilde mij ook niet alleen laten met een in haar ogen te leuke Vlaamse homo.
Ik heb wel gezoend met de invalkracht voor de klusjesman.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:30 schreef Xiance het volgende:
zolang je maar niet met collega's / klanten t bed in duik!
of naar de sauna in arnhem gaat..
Nee die kluste toch al bijquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel gezoend met de invalkracht voor de klusjesman.
Is dat erg?
Plus dat dat zoenen VOOR het elkaar tegenkomen op het werk was. Toen studeerde ik nogquote:
Jij lijkt Seth Gaaikema wel met je slechte woordgrappenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die maakte promotie van klusjesman naar kusjesman
Neuh. Ik ben ook pas bij S3 hoor. En m'n vriendin is nu pas bij 2.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Loop ik heel erg achter, als mens, wanneer ik nu pas begin met kijken naar Lost (seizoen 1)?
neuh, was t lekker?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel gezoend met de invalkracht voor de klusjesman.
Is dat erg?
Oooh gelukkig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben ook pas bij S3 hoor. En m'n vriendin is nu pas bij 2.
En beide zijn we haske hip en zo. Dus.... het valt nog reeeeuze mee G_E!
Hij heeft een hele hele lange tong die ie tot zeker onder z'n kin uit kan stekenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft een hele hele lange tong die ie tot zeker onder z'n kin uit kan steken
ik heb alleen geen grijze krullenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij lijkt Seth Gaaikema wel met je slechte woordgrappen
Tot onder zijn kin?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft een hele hele lange tong die ie tot zeker onder z'n kin uit kan steken
t is de moeite waard en beter, want elke week w8en, met duizenden vragen per aflevering, wat je pas in volgend seizoen, of zelfs nooit antwoord op krijgt, is te irri..quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Loop ik heel erg achter, als mens, wanneer ik nu pas begin met kijken naar Lost (seizoen 1)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |