Op crewbashen staat een ban.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan moet je het topic volleguuuuuuuh! Kutmod.
Ik zat de perenijsjes net tegen TheVulture op msn de liefde te verklaren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Gelukkig, ze hadden nog net wat dozen Festini ijsjes bij de AH.
Ja, peren, die iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zat de perenijsjes net tegen TheVulture op msn de liefde te verklaren.
wat een saaie wedstrijd is het eigenlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:03 schreef Deceit het volgende:
wat is die John Isner een sloom lekker geval
Nee, dat lijkt me niet fijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Graag. Niet mer perenijsjes als hulpmiddel he?
mega saai!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat een saaie wedstrijd is het eigenlijk
Hoeveel minuten ga je dat volhouden zonder te zeiken over een of ander geluid dat Eindhoven maakt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik neem morgenmiddag maar vrij denk ik, lekker van het weer genieten. Ogen dicht en dan inbeelden dat ik ergens op het Franse platteland lig, ipv op mijn balkon.
Is er morgen voetbal dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoeveel minuten ga je dat volhouden zonder te zeiken over een of ander geluid dat Eindhoven maakt?
nederland moet spelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is er morgen voetbal dan?
Ik doe wel een mp3 speler op, met het geluid van ruftende, loeiende en niezende koeien.
Oh.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik doe wel een mp3 speler op, met het geluid van ruftende, loeiende en niezende koeien.
Ik heb wel een mp3 met geluid van een zomerregen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.
Brand je dat even op een cd'tje voor me?
Nederland - Kameroenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moeten we ze even RedBull geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik lach me dood als Duitsland eruit vliegt
BBC2quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie nergens tennis?Online zeker?
Er is verder ook geen fuck op tv, ik ga eens lekker iets lezen met een muziekje ofzo.
Crenoquote:
quote:
Niet te hopen dat ie ook nog oorontsteking krijgt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef creno het volgende:
[..]Vult
Ik las dat je keelontsteking bijna uit je oren komt.
waaraan ? zit jij ook al tennis te kijken ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
er komt gewoon geen eind aan, straks mis ik caro emerald
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef creno het volgende:
[..]
waaraan ? zit jij ook al tennis te kijken ?
omdat het om de score gaat en niet de tijdquote:waarom zetten ze geen maximale speeltijd op zo'n wedstrijd ?
En waar is Caro?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
omdat het om de score gaat en niet de tijd
dus is het al negen uur gelijkspel ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
omdat het om de score gaat en niet de tijd
quote:
Neem een paracetasnoepjequote:
Dat is niet zoveelquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Deceit het volgende:
ik heb vandaag 2 x een 1/4e sigaret op.. ipv 1 a anderhalf pakje op een dag.. hoe ziek ben je dan
Waarom niet? Kan toch geen kwaad en het zorgt voor geenhoofdpijn.quote:
1.5 pakje de dag, dan teer je aardig weg...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Deceit het volgende:
ik heb vandaag 2 x een 1/4e sigaret op.. ipv 1 a anderhalf pakje op een dag.. hoe ziek ben je dan
ben je juist gezond bezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Deceit het volgende:
Niet ziek worden hequote:
Oke.. done!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan toch geen kwaad en het zorgt voor geenhoofdpijn.
quote:
Dat klinkt echt bijzonder vies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Alhoewel een shag-toffee best lekker kan zijn op z'n tijd met een biertje erbij
quote:
je hebt liever iets dikkers in je mond dusquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef hollander87 het volgende:
Toffee's vouwen is leuker!
En een sigaretje is ook wel eens het geval maar dan liever sigaren.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef creno het volgende:
[..]
je hebt liever iets dikkers in je mond dus
Handel je in vee dan..?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef hollander87 het volgende:
Toffee's vouwen is leuker!
En een sigaretje is ook wel eens het geval maar dan liever sigaren.
Ik zag iets anders voor mequote:
quote:
ja dat krijg je als er in 2 topics tegelijk wordt gepostquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Helleau... wat gaat het langzaam hier vandaag of niet?
Ow ja ik zag het net inderdaad... vaagquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
ja dat krijg je als er in 2 topics tegelijk wordt gepost
Zijn er hier bergen danquote:
Oh gaafquote:
Knapquote:
Nja lijkt me met al dat plexiglas een hele lastige constructie om te maken...quote:
Wow. Mooie tafel & mooie stoelenquote:
Hallo Tha_Erik.quote:
"Homo's moeten niet zeiken, ze kunnen toch trouwen en ze hebben toch elke week zo'n parade"quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:41 schreef Peter het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)teeds-zorgelijk.html
ohja, truste
Ze motte gewoon normaal doen, ze willuh toch geaccepteert worduh/ Wrom lopen ze dan allemaal naakt en in leer in de gayparade door amsterdam?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Homo's moeten niet zeiken, ze kunnen toch trouwen en ze hebben toch elke week zo'n parade"
Nja die stoelen zijn dan weer gewoon heel eenvoudig te koop bij IKEAquote:
Ja, en ze hebben allemaal speciale dingen als gay bars enzo! Als ze gelijk willen zijn, waarom doen ze dan anders?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze motte gewoon normaal doen, ze willuh toch geaccepteert worduh/ Wrom lopen ze dan allemaal naakt en in leer in de gayparade door amsterdam?
mochten ze willen dat we aan ze gaan zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:56 schreef Peter het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar niet aan me zitten
kut met perenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:18 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik slapen.
Tis hier stóóóóm
JAN-JULIUS!
VALENTIJN!
NAAR BED!!!!!!!!!!!!!!!
nog sex gehad ????quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
zo terug van eerste dag TT-festival
quote:
schatjes of mama is boos ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die ja. Gister gekeken met iemand die hem nog nooit gezien had
Hoe kan dat!? 2 klassiekers!quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:55 schreef Ang3l het volgende:
Daar ben ik ook bang voor zodra de bloemen open gaan, al is de stengel wel erg dik.quote:
Kan je er niet een stok naast zetten en de plant met een paar tye raps vastmaken ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:06 schreef creno het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor zodra de bloemen open gaan, al is de stengel wel erg dik.
quote:
Ik heb ze ook nog nooit gezien eigenlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:55 schreef Ang3l het volgende:
Vooral Schatjes is hilarischquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog nooit gezien eigenlijk
Het is zo... oudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |