quote:
Neem een paracetasnoepjequote:
Dat is niet zoveelquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Deceit het volgende:
ik heb vandaag 2 x een 1/4e sigaret op.. ipv 1 a anderhalf pakje op een dag.. hoe ziek ben je dan
Waarom niet? Kan toch geen kwaad en het zorgt voor geenhoofdpijn.quote:
1.5 pakje de dag, dan teer je aardig weg...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Deceit het volgende:
ik heb vandaag 2 x een 1/4e sigaret op.. ipv 1 a anderhalf pakje op een dag.. hoe ziek ben je dan
ben je juist gezond bezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Deceit het volgende:
Niet ziek worden hequote:
Oke.. done!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan toch geen kwaad en het zorgt voor geenhoofdpijn.
quote:
Dat klinkt echt bijzonder vies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Alhoewel een shag-toffee best lekker kan zijn op z'n tijd met een biertje erbij
quote:
je hebt liever iets dikkers in je mond dusquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef hollander87 het volgende:
Toffee's vouwen is leuker!
En een sigaretje is ook wel eens het geval maar dan liever sigaren.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef creno het volgende:
[..]
je hebt liever iets dikkers in je mond dus
Handel je in vee dan..?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef hollander87 het volgende:
Toffee's vouwen is leuker!
En een sigaretje is ook wel eens het geval maar dan liever sigaren.
Ik zag iets anders voor mequote:
quote:
ja dat krijg je als er in 2 topics tegelijk wordt gepostquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Helleau... wat gaat het langzaam hier vandaag of niet?
Ow ja ik zag het net inderdaad... vaagquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
ja dat krijg je als er in 2 topics tegelijk wordt gepost
Zijn er hier bergen danquote:
Oh gaafquote:
Knapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |