nederland moet spelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is er morgen voetbal dan?
Ik doe wel een mp3 speler op, met het geluid van ruftende, loeiende en niezende koeien.
Oh.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik doe wel een mp3 speler op, met het geluid van ruftende, loeiende en niezende koeien.
Ik heb wel een mp3 met geluid van een zomerregen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.
Brand je dat even op een cd'tje voor me?
Nederland - Kameroenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moeten we ze even RedBull geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik lach me dood als Duitsland eruit vliegt
BBC2quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie nergens tennis?Online zeker?
Er is verder ook geen fuck op tv, ik ga eens lekker iets lezen met een muziekje ofzo.
Crenoquote:
quote:
Niet te hopen dat ie ook nog oorontsteking krijgt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef creno het volgende:
[..]Vult
Ik las dat je keelontsteking bijna uit je oren komt.
waaraan ? zit jij ook al tennis te kijken ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
er komt gewoon geen eind aan, straks mis ik caro emerald
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef creno het volgende:
[..]
waaraan ? zit jij ook al tennis te kijken ?
omdat het om de score gaat en niet de tijdquote:waarom zetten ze geen maximale speeltijd op zo'n wedstrijd ?
En waar is Caro?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
omdat het om de score gaat en niet de tijd
dus is het al negen uur gelijkspel ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
omdat het om de score gaat en niet de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |