Ja appelflapboy ja.quote:
Mijn collega's vragen standaard aan mij als er nieuwe mannen binnenkomen: "En is het een homo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
![]()
En juist op dat moment neem ik de telefoon van iemand over (van de Debiteuren) en krijg ik dus een klant saan de lijn, die echt enoooooorm gay praat. Ik dacht: Zal ik eens gaan flirten?
als je de vergelijking met Nuno wil maken zou je ook eerst achter Ang3l aan moeten gaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef Deceit het volgende:
en ik wil niet genegeerd worden hoor! ben toch niet te vergelijken met nuno?
ze is gewoon jalours op jequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ook niet met iedereen hoor. Maar dat gaf ik al aan, mijn vrouwelijke collega wilde mij ook niet alleen laten met een in haar ogen te leuke Vlaamse homo.
Ik heb wel gezoend met de invalkracht voor de klusjesman.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:30 schreef Xiance het volgende:
zolang je maar niet met collega's / klanten t bed in duik!
of naar de sauna in arnhem gaat..
Nee die kluste toch al bijquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel gezoend met de invalkracht voor de klusjesman.
Is dat erg?
Plus dat dat zoenen VOOR het elkaar tegenkomen op het werk was. Toen studeerde ik nogquote:
Jij lijkt Seth Gaaikema wel met je slechte woordgrappenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die maakte promotie van klusjesman naar kusjesman
Neuh. Ik ben ook pas bij S3 hoor. En m'n vriendin is nu pas bij 2.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Loop ik heel erg achter, als mens, wanneer ik nu pas begin met kijken naar Lost (seizoen 1)?
neuh, was t lekker?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel gezoend met de invalkracht voor de klusjesman.
Is dat erg?
Oooh gelukkig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben ook pas bij S3 hoor. En m'n vriendin is nu pas bij 2.
En beide zijn we haske hip en zo. Dus.... het valt nog reeeeuze mee G_E!
Hij heeft een hele hele lange tong die ie tot zeker onder z'n kin uit kan stekenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft een hele hele lange tong die ie tot zeker onder z'n kin uit kan steken
ik heb alleen geen grijze krullenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij lijkt Seth Gaaikema wel met je slechte woordgrappen
Tot onder zijn kin?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft een hele hele lange tong die ie tot zeker onder z'n kin uit kan steken
t is de moeite waard en beter, want elke week w8en, met duizenden vragen per aflevering, wat je pas in volgend seizoen, of zelfs nooit antwoord op krijgt, is te irri..quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Loop ik heel erg achter, als mens, wanneer ik nu pas begin met kijken naar Lost (seizoen 1)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |