Dankjequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:03 schreef Lyssa het volgende:
[..]Ik vind 'm erg leuk
Mijn pakket met oogjes/neusjes in verzonden! Bestelt bij 6060shop, doet ze vlotjes! Ik mocht CC lenen van mn vriend, dus dan gaat het een stuk sneller! Ben benieuwd wanneer ik het binnen heb!
Pakket bestaat uit:
9 mm BLACK Safety eyes Plastic eyes Amigurumi animal eyes - 25 Pairs
9 mm MIXED COLORS Animal / Amigurumi / Cat / Fish Plastic safety eyes - 10 PAIRS Sampler MSC1
12 mm PINK Animal Plastic Safety Nose for stuffed animals - 6 PCS with metal washers (TP12)
9 mm Black Triangle Nose Plastic Safety Nose for amigurumi stuffed animals 8 pcs
Plastic Animals Amigurumi Safety Noses - Sampler - 3 SIZES 9 NOSES (SN3)
12 mm Safety Eyes Animal Eyes Plastic Eyes BLACK - 25 pairs
inclusief verzendkosten zo'n 25 euro kwijt(Al is dat met mn 20 euro aan wol best een flinke uitgave vandaag aan deze nieuwe hobby)
Thx! Dat fotograferen is de andere (semi-professionele) hobbyquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:40 schreef Lyssa het volgende:
Toffe tas! Ik vind ook dat je altijd mooie foto's maakt van je werken Hoothoot!
Dat sowieso, 50 paar zwarte oogjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ja, zij is snel hè?! De oogjes van neko-chan (zo heet 'ie, vriendin die 'em morgen krijgt weet al dat ze hem krijgt en we hebben hem dus neko-chan gedoopt) komen ook daar vandaan. Had helaas geen echte kattenoogjes. Je zult wel zien dat ze het ook super netjes (en veilig) in pakt
En ach, voor dat geld moet je maar denken aan hoe lang je ermee vooruit kunt
Ah, dus een zomerse stransbal voor in de kerstboom is goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:12 schreef mmascha het volgende:
Het thema is Zomer maar leef je lekker uit!
ik ben voorlopig nog niet begonnen hoor. heb gewoon momenteel weinig tijd. maar ik verwacht inderdaad wel dat de swap hier wat geheimzinnige stilte zal veroorzaken...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Lyssa het volgende:
Het is hier wel stil met iedereen die niets kan zeggen omdat ze bezig zijn met het swap project!
Een stransbal? Spannend, ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, dus een zomerse stransbal voor in de kerstboom is goed
Dat is echt liefquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef mmascha het volgende:
Ik wil mijn lootje wel aan jou geven. En dan maak ik wat voor jou. Maar dan weet je dat al. Dat is misschien jammer.
Ik heb een grote naald gevonden in een kledingrepareersetje bij de Jumboquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef _Arual_ het volgende:
Ik moest toch weer een cactus haken. Met pompom, en andere oogjes dan gewoonlijk.
[ afbeelding ]
Bestelling van Hobbydoos.nl is binnen. Alleen is de naald met het grote oog, waar ik de bestelling omheen had gebouwd, volgens mij nog kleiner dan de naald die ik hebIk koop wel zo'n reisnaaisetje, daar schijnen van die draadomhalers in te zitten.
en nu hoop je dat iemand roept: oke, dan weet ik dat ik het later kan sturen...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:00 schreef -Bubbles- het volgende:
Hahaha.. Ja, is echt weer iets voor mij. Voor mn gevoel is mn vakantie nog heel ver weg en niet 1 septemberMaar als degene die mij heeft het pakketje later kan versturen is ook prima! Ik ben 11 september weer terug
whaha!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:33 schreef Lyssa het volgende:
Mijn ninja is af! Ben niet heel tevreden, je moet ook met vilt werken enzo en dat ging niet helemaal lekker!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik denk eraan om met bruin (1 van de 3 kleuren) helemaal rondom 1 baan vasten te maken en 1 baan vasten om af te sluiten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:13 schreef trui het volgende:
wel fijn dat ik nu wat meer tijd heb in elk geval!![]()
b.ertha, weet jij al hoe je 't dekentje gaat 'edgen'?
lyssa wat een leuke ninja!!![]()
ik zag hem eerst niet... was te snel...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:33 schreef Lyssa het volgende:
Mijn ninja is af! Ben niet heel tevreden, je moet ook met vilt werken enzo en dat ging niet helemaal lekker!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
haha misschien moet je even een kloon aanmaken (hier en/of op ravelry) om toch even ergens je h/m aaksels te kunnen showen. showen is toch wel part of the fun niewaar?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef mmascha het volgende:
Wat mooi AnitraX! Hoeveel rijen wil je er nog aanmaken?
Ik was aan een swap-projectje begonnen. En hij is echt geweldig geworden! Al zeg ik het zelf.
Maar ik baal nu zo dat ik het niet kan showen en met jullie kan delen. Ik heb er nog over nagedacht om gewoon een foto te plaatsen, maar dat vind ik echt zielig voor degene die het krijgt.
Ik ben ook altijd zo slecht in wachten met kadootjes geven tot de gelegenheid daar is. Meestal ben ik zo enthousiast over iets dat ik het alvast geef en dan koop ik voor de verjaardag zelf nog iets kleins, want ik heb een hekel aan met lege handen komen. Op de lagere school vond ik moederdag altijd vreselijk. Ik wilde mijn moeder altijd vertellen wat ik op school had gemaakt en dat kon dan niet. Gelukkig mocht ik het altijd vertellen tegen mijn moeder en dan schudde ze even met haar hoofd en dan was ze het vergeten. Zonde dat ze dat nu niet meer kanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:54 schreef caroline88 het volgende:
Swappertjes, oefen jezelf in uitgestelde bevrediging en plaats de foto nadat je project door de gelukkig ontvangen is
Hmm, ik ben inmiddels met een andere bezig hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 15:59 schreef mmascha het volgende:
Ziet er leuk uit Muck! Ik heb even het patroon opgezocht. Het begint al met een hele rij lossen. Hmm, daar moet ik me misschien toch eens overheen zetten.
Ook veel leuker om te hakenquote:
Het valt wel mee. Gewoon even goed kijken wat nou waar moet, maar dan is het makkelijk uit je hoofd verder te doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:25 schreef mmascha het volgende:
Hij ziet er ingewikkeld uit. Ik heb dat boek ook. Dan ga ik toch maar eens even kijken. Ik zag net dat Zeeman weer nieuwe wol heeft. Dan moet ik maar eens goed inslaan. Hoeveel bollen gaan erin? Stuk of 4 van 100gram/260meter?
Dat was mijn laatste projectje. Ik zat er alleen een beetje mee dat het best wel grote gaten achterlaat. Maarja, een gsje is ook vol gaten.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:48 schreef Muck het volgende:
Klopt! Ik heb zo'n hekel aan in elkaar zetten
Die methode om GS'jes te verbinden as-you-go van Lucy vind ik dan ook geweldig
Dankjequote:Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste projectje. Ik zat er alleen een beetje mee dat het best wel grote gaten achterlaat. Maarja, een gsje is ook vol gaten.
Leuk Lyssa. Wat lief dat je dat maakt op verzoek. Ik vind het er vrolijk uitzien met die mooie kleuren!
Ah, lukt die bij jou goed? Ziet die van jou er ook enigszins uit als op de foto?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:02 schreef Muck het volgende:
Hmm, ik ben inmiddels met een andere bezig hoor
Dat vestje was verdomde saai om te maken, doordat het constant lange rijen van stokjes waren, zonder enig patroon erin. Daarbij was de wol halverwege al bijna op, en niet meer te krijgen (bedankt Zeeman...)
Daarom ben ik het snelle vestje uit 'Happy Hooker' maar gaan maken.
[ afbeelding ]
Tuurlijk! Welkomquote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef Draadjes het volgende:
Mag ik hier ook aansluiten? Ik ben ook haakfanaat en heb sinds gisteren zelfs een blog over mijn m(h)aaksels
Echt tof dat er al 29 topics volgekletst zijn over haken
Ik zag in het foldertje vandaag allemaal wol staan, dus ga morgen even kijken of het misschien weer op voorraad is. Anders zal ik je de kleurnummers doorgeven, iig bedankt voor je aanbodquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:12 schreef mmascha het volgende:
Welkom Draadje! Wat zonde dat je niet genoeg wol hebt voor je deken. Balen is dat. Het gebeurt mij ook regelmatig. Ik heb nog wat liggen van Zeeman. Ik wil wel even kijken als je de kleurnummers doorgeeft. Ik weet alleen niet of ik zoveel heb dat je het af kan maken.
Ik zou letten op labels met meerdere talenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef AnitraX het volgende:
We zitten in frankrijk en mijn frans is zo slecht dat ik niet weet waar ik op moet letten
Oui, AnitraX. Teveel tijd doorbrengen met miljardairs en ze stoppen rare dromen in je hoofd als je even niet opletquote:
quote:
Success met winkelen en gelukkig is je "wool deprived survival trip" van gelimiteerde duurquote:Als we gaan shoppen ga ik eens opletten of ik iets kan vinden. Iig heb ik genoeg wol als ik thuis kom als het goed is
Weer half aan het lezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef trui het volgende:
ze hebben het toch al verstuurd, sabine? dat lijkt me dan lastig bijsturen naar frankrijk.
maar anitra, je kunt toch een klein projectje voor 't swap-plan uitkiezen en daar wat bolletjes uit je voorraad voor meenemen?
Ehm ja maar in die 20 bollen stylecraft zit deel vooor de swap. Misschien dan toch maar phildar Coton 3 kopen ervoor. Ik kan niet goed tegen het omgooien van de plannenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef trui het volgende:
ze hebben het toch al verstuurd, sabine? dat lijkt me dan lastig bijsturen naar frankrijk.
maar anitra, je kunt toch een klein projectje voor 't swap-plan uitkiezen en daar wat bolletjes uit je voorraad voor meenemen?
Ik heb geen idee. Ik heb de wikkel weggegooid en zie hem er ook niet meer tussenstaan in de webwinkel, sorry!quote:Welkom Draadjes! De kleur van je kussen vind ik erg mooi! Welke is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |