Ik ben ook altijd zo slecht in wachten met kadootjes geven tot de gelegenheid daar is. Meestal ben ik zo enthousiast over iets dat ik het alvast geef en dan koop ik voor de verjaardag zelf nog iets kleins, want ik heb een hekel aan met lege handen komen. Op de lagere school vond ik moederdag altijd vreselijk. Ik wilde mijn moeder altijd vertellen wat ik op school had gemaakt en dat kon dan niet. Gelukkig mocht ik het altijd vertellen tegen mijn moeder en dan schudde ze even met haar hoofd en dan was ze het vergeten. Zonde dat ze dat nu niet meer kanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:54 schreef caroline88 het volgende:
Swappertjes, oefen jezelf in uitgestelde bevrediging en plaats de foto nadat je project door de gelukkig ontvangen is
Hmm, ik ben inmiddels met een andere bezig hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 15:59 schreef mmascha het volgende:
Ziet er leuk uit Muck! Ik heb even het patroon opgezocht. Het begint al met een hele rij lossen. Hmm, daar moet ik me misschien toch eens overheen zetten.
Ook veel leuker om te hakenquote:
Het valt wel mee. Gewoon even goed kijken wat nou waar moet, maar dan is het makkelijk uit je hoofd verder te doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:25 schreef mmascha het volgende:
Hij ziet er ingewikkeld uit. Ik heb dat boek ook. Dan ga ik toch maar eens even kijken. Ik zag net dat Zeeman weer nieuwe wol heeft. Dan moet ik maar eens goed inslaan. Hoeveel bollen gaan erin? Stuk of 4 van 100gram/260meter?
Dat was mijn laatste projectje. Ik zat er alleen een beetje mee dat het best wel grote gaten achterlaat. Maarja, een gsje is ook vol gaten.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:48 schreef Muck het volgende:
Klopt! Ik heb zo'n hekel aan in elkaar zetten
Die methode om GS'jes te verbinden as-you-go van Lucy vind ik dan ook geweldig
Dankjequote:Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste projectje. Ik zat er alleen een beetje mee dat het best wel grote gaten achterlaat. Maarja, een gsje is ook vol gaten.
Leuk Lyssa. Wat lief dat je dat maakt op verzoek. Ik vind het er vrolijk uitzien met die mooie kleuren!
Ah, lukt die bij jou goed? Ziet die van jou er ook enigszins uit als op de foto?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:02 schreef Muck het volgende:
Hmm, ik ben inmiddels met een andere bezig hoor
Dat vestje was verdomde saai om te maken, doordat het constant lange rijen van stokjes waren, zonder enig patroon erin. Daarbij was de wol halverwege al bijna op, en niet meer te krijgen (bedankt Zeeman...)
Daarom ben ik het snelle vestje uit 'Happy Hooker' maar gaan maken.
[ afbeelding ]
Tuurlijk! Welkomquote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef Draadjes het volgende:
Mag ik hier ook aansluiten? Ik ben ook haakfanaat en heb sinds gisteren zelfs een blog over mijn m(h)aaksels
Echt tof dat er al 29 topics volgekletst zijn over haken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |