Ik zag in het foldertje vandaag allemaal wol staan, dus ga morgen even kijken of het misschien weer op voorraad is. Anders zal ik je de kleurnummers doorgeven, iig bedankt voor je aanbodquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:12 schreef mmascha het volgende:
Welkom Draadje! Wat zonde dat je niet genoeg wol hebt voor je deken. Balen is dat. Het gebeurt mij ook regelmatig. Ik heb nog wat liggen van Zeeman. Ik wil wel even kijken als je de kleurnummers doorgeeft. Ik weet alleen niet of ik zoveel heb dat je het af kan maken.
Ik zou letten op labels met meerdere talenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef AnitraX het volgende:
We zitten in frankrijk en mijn frans is zo slecht dat ik niet weet waar ik op moet letten
Oui, AnitraX. Teveel tijd doorbrengen met miljardairs en ze stoppen rare dromen in je hoofd als je even niet opletquote:
quote:
Success met winkelen en gelukkig is je "wool deprived survival trip" van gelimiteerde duurquote:Als we gaan shoppen ga ik eens opletten of ik iets kan vinden. Iig heb ik genoeg wol als ik thuis kom als het goed is
Weer half aan het lezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef trui het volgende:
ze hebben het toch al verstuurd, sabine? dat lijkt me dan lastig bijsturen naar frankrijk.
maar anitra, je kunt toch een klein projectje voor 't swap-plan uitkiezen en daar wat bolletjes uit je voorraad voor meenemen?
Ehm ja maar in die 20 bollen stylecraft zit deel vooor de swap. Misschien dan toch maar phildar Coton 3 kopen ervoor. Ik kan niet goed tegen het omgooien van de plannenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef trui het volgende:
ze hebben het toch al verstuurd, sabine? dat lijkt me dan lastig bijsturen naar frankrijk.
maar anitra, je kunt toch een klein projectje voor 't swap-plan uitkiezen en daar wat bolletjes uit je voorraad voor meenemen?
Ik heb geen idee. Ik heb de wikkel weggegooid en zie hem er ook niet meer tussenstaan in de webwinkel, sorry!quote:Welkom Draadjes! De kleur van je kussen vind ik erg mooi! Welke is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |