Goede samenvatting van deze reeks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:55 schreef Krantenman het volgende:
Morgen zijn het de Marsmannetjes trouwens, plonsplons. The Martians did it. I have secret information.
ben weer wakkerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:11 schreef bohgek het volgende:
[..]
Goede samenvatting van deze reeks.
Sommige theorieën die hier voorbij komen.. net zo'n Char-verzamelplaats lijkt het soms
John van den Heuvel moet nodig eens een cursusje Engels gaan volgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/2010/CRIME/06/24/peru.van.der.sloot.dna/index.html?hpt=T2&fbid=vJW6mObUGJe
DNA gevonden onder nagels van Stephany en een video.
nou het is tenminste beter aan te horen dat het inglies van zijn ex-maatje Peturquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
John van den Heuvel moet nodig eens een cursusje Engels gaan volgen.
Hoe gaat hij zich daar nou weer uitlullen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/2010/CRIME/06/24/peru.van.der.sloot.dna/index.html?hpt=T2&fbid=vJW6mObUGJe
Van der Sloot is being held in a high-security area of the Miguel Castro Castro Prison, where only two of 10 cells are occupied and he has no contact with the general prison population.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef MargrietV het volgende:
nou dat is niet zo moeilijk hoor,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe gaat hij zich daar nou weer uitlullen?
Je zit in nieuws hoor, niet in onzin.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef plonsplons het volgende:
[..]
nou dat is niet zo moeilijk hoor,
PASSIE bij de doge sex die ze hadden , ze krabbelde natuurlijk op zijn ruggetje, , want joran had daar zo jeuk
Er is nog niet bevestigd dat het zijn DNA is, alleen dat er DNA onder haar nagels zat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe gaat hij zich daar nou weer uitlullen?
Dit is wel vreemd, of ligt dat nou aan mij:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef Felixa het volgende:
[..]
Er is nog niet bevestigd dat het zijn DNA is, alleen dat er DNA onder haar nagels zat.
Natuurlijk is de kans 99% dat het van hem is, maar de uitslag is er nog niet.
Ik denk dat je het verkeerd leest.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:51 schreef mazaru het volgende:
Dit is wel vreemd, of ligt dat nou aan mij:
"Police said Thursday that they found skin underneath the fingernails of Stephany Flores, whose body was found June 2 in the hotel room in Lima, Peru, of Joran van der Sloot.
DNA gevonden van J. dus.
Miguel Canlla Ore, a colonel in the Peruvian National Police and head of homicide, told journalist Victoria Macchi that the amount of skin was small and that laboratory DNA tests that might indicate its provenance had not been completed.
Het onderzoek naar de herkomst van de DNA is nog niet compleet.
Ahh ik zie het. Ik had de klemtóón verkeerd gelegd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd leest.
Ze is gevonden in de kamer van JvdS.
Nee, Joran is bij de huurmoordenaar ingetrokken!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:39 schreef mazaru het volgende:
Van der Sloot is being held in a high-security area of the Miguel Castro Castro Prison, where only two of 10 cells are occupied and he has no contact with the general prison population.
Is de burgemeester verhuisd, of J's vriend de huurmoordenaar?
John ven Tjeuwzel spreekt inderdaad heeeeel slecht Engels.pff, 'k vind Peter R beter uit zijn woorden komen hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef OUWEFIETS het volgende:
nou het is tenminste beter aan te horen dat het inglies van zijn ex-maatje Petur
Het is allebei belabberd, maar dan heb ik inderdaad nog liever Peter.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Luna3 het volgende:
[..]
John ven Tjeuwzel spreekt inderdaad heeeeel slecht Engels.pff, 'k vind Peter R beter uit zijn woorden komen hoor.
Het waren geen 3 maar 2 dagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:30 schreef Injetta het volgende:
Ik las het eerst ook als DNA van Joran van der Sloot....
Als het zijn DNA is, dan lijkt me dat het net zich om hem heen steeds verder sluit en er echt geen uitweg meer is.
Het betekent dan trouwens ook dat er toch een soort van "gevecht" heeft plaatsgevonden. En niet zoals hij zegt dat hij haar met een stoot eigenlijk al bewusteloos had geslagen. Ze heeft zich verweerd... en dat is wat anders dan hij verklaart.
En dat past ook wel beter bij de enorme schade aan het lichaam dat er zou zijn.
Ik blijf het toch gek vinden dat
a, het toch door mensen gehoord moet zijn dat er soort van worsteling heeft plaatsgevonden. Je hoort ruzie en dan geluiden van mensen die "vechten" en dan ineens stilte.. Dat wekt toch op zijn minst vragen op.
b. Na dit gaat de persoon uit die kamer weg, zegt dat zijn vriendin niet gestoord wil worden en komt aan het eind van de dag niet terug.. De vriendin laat zich de hele dag niet zien, gaat niet naar buiten om te eten/te drinken, belt niet, doucht niet, maakt geen enkel geluid...Toen hadden alle alarmbellen af moeten gaan!!!
En als hij door de FBI in de gaten werd gehouden, zoals wordt beweerd, dan gaat die na zoiets toch niet 3 dagen afwachten?
Maar.. ja.. het is wel zo gegaan. Er is 3 dagen niets gedaan door niemand, erg onoplettend en raar...
a) je bent allang blij dat de herrie in de andere kamer stil is, en als het rustig blijft. heb je een uitstekende kamer gehadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:30 schreef Injetta het volgende:
Als het zijn DNA is, dan lijkt me dat het net zich om hem heen steeds verder sluit en er echt geen uitweg meer is.
Het betekent dan trouwens ook dat er toch een soort van "gevecht" heeft plaatsgevonden. En niet zoals hij zegt dat hij haar met een stoot eigenlijk al bewusteloos had geslagen. Ze heeft zich verweerd... en dat is wat anders dan hij verklaart.
a, het toch door mensen gehoord moet zijn dat er soort van worsteling heeft plaatsgevonden. Je hoort ruzie en dan geluiden van mensen die "vechten" en dan ineens stilte.. Dat wekt toch op zijn minst vragen op.
b. Na dit gaat de persoon uit die kamer weg, zegt dat zijn vriendin niet gestoord wil worden en komt aan het eind van de dag niet terug.. De vriendin laat zich de hele dag niet zien, gaat niet naar buiten om te eten/te drinken, belt niet, doucht niet, maakt geen enkel geluid...Toen hadden alle alarmbellen af moeten gaan!!!
En als hij door de FBI in de gaten werd gehouden, zoals wordt beweerd, dan gaat die na zoiets toch niet 3 dagen afwachten?
Maar.. ja.. het is wel zo gegaan. Er is 3 dagen niets gedaan door niemand, erg onoplettend en raar...
Het is een hotel... lekker belangrijk wat je buren doen, zolang ze het maar stil doen. Binnen een week vertrek je zelf ook weer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:30 schreef Injetta het volgende:
je vroeg hoe gaat joran hier uitlullenquote:
nuchtere analyse :quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:59 schreef Felixa het volgende:
De onnavolgbare Nancy Grace over het DNA en de (niet meer zo heel erg) nieuwe foto's van de hotelkamer.
http://edition.cnn.com/vi(...)u.cnn?iref=allsearch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |