abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83270504
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:55 schreef Krantenman het volgende:
Morgen zijn het de Marsmannetjes trouwens, plonsplons. The Martians did it. I have secret information.
Goede samenvatting van deze reeks.
Sommige theorieën die hier voorbij komen.. net zo'n Char-verzamelplaats lijkt het soms
pi_83271623
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 02:11 schreef bohgek het volgende:

[..]

Goede samenvatting van deze reeks.
Sommige theorieën die hier voorbij komen.. net zo'n Char-verzamelplaats lijkt het soms
ben weer wakker , mag jullie weer blij maken met mijn deskundige mening

we komen allemaal van mars, maar ja daar was miljoenen eeuwen al een global warming dus zijn we maar naar de volgende planet iets verder van de zon gaan wonen

kijk dat jullie niets geloven voordat er bewijs is , zo worden jullie ook geen rechter hoor.
pa van der sloot, heeft alles bij leven gedaan om de zaak natalee holloway te dwarsbomen.
hij was op de crime delict ( gewoon in huis, dat strand verhaal wie heeft daar bewijs voor dan ??)
en joran heeft meerdere malen gezegd hoor dat er iemand binnen 5 minuten was.

zijn jullie allemaal zo snel ergens ??? als je ook al is het vlakbij moet zijn ben je toch snachts altijd 30 minuten minstens kwijt hoor, of slapen jullie altijd in jullie kleren en verwachten jullie altijd telefoon om 2 uur snachts ?

kortom paul van de sloot , weet van de hoed en de rand ,waar natalee ligt. dat hij zijn vrouw overal buiten hield zegt ook anita in haar laaste interview
ook joran weet niet meer waar het lijk is , het is zo'n 4 keer verplaatst
pi_83274296
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/500328/hermanos-que-trasladaron-joran-van-der-sloot-su-fuga-chile-no-declararon-ante-juez&ei=QGEkTNFWk5U4gsONxQI&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/500328/hermanos-que-trasladaron-joran-van-der-sloot-su-fuga-chile-no-declararon-ante-juez%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
pi_83275177
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/2010/CRIME/06/24/peru.van.der.sloot.dna/index.html?hpt=T2&fbid=vJW6mObUGJe

DNA gevonden onder nagels van Stephany en een video.
John van den Heuvel moet nodig eens een cursusje Engels gaan volgen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83275520
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef djenneke het volgende:

[..]

John van den Heuvel moet nodig eens een cursusje Engels gaan volgen.
nou het is tenminste beter aan te horen dat het inglies van zijn ex-maatje Petur
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:37:53 #207
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83275653
quote:
http://edition.cnn.com/2010/CRIME/06/24/peru.van.der.sloot.dna/index.html?hpt=T2&fbid=vJW6mObUGJe

Hoe gaat hij zich daar nou weer uitlullen?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83275664
ik wist het wel : JORAN is HOMO
bewijs uit artikel hier boven

Broeders die op Joran van der Sloot ging in zijn vlucht naar Chili niet te verklaren voor de rechter

twee broers waren op JORAN , omdat hij zo romatisch in de taxi natuurlijk was
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:39:55 #209
38396 mazaru
pi_83275745
quote:

Van der Sloot is being held in a high-security area of the Miguel Castro Castro Prison, where only two of 10 cells are occupied and he has no contact with the general prison population.

Is de burgemeester verhuisd, of J's vriend de huurmoordenaar?
pi_83275890
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

nou dat is niet zo moeilijk hoor,

PASSIE bij de doge sex die ze hadden , ze krabbelde natuurlijk op zijn ruggetje, , want joran had daar zo jeuk
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:44:17 #211
38396 mazaru
pi_83275935
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef plonsplons het volgende:

[..]

nou dat is niet zo moeilijk hoor,

PASSIE bij de doge sex die ze hadden , ze krabbelde natuurlijk op zijn ruggetje, , want joran had daar zo jeuk
Je zit in nieuws hoor, niet in onzin.
pi_83276054
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

Er is nog niet bevestigd dat het zijn DNA is, alleen dat er DNA onder haar nagels zat.
Natuurlijk is de kans 99% dat het van hem is, maar de uitslag is er nog niet.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:51:27 #213
38396 mazaru
pi_83276302
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef Felixa het volgende:

[..]

Er is nog niet bevestigd dat het zijn DNA is, alleen dat er DNA onder haar nagels zat.
Natuurlijk is de kans 99% dat het van hem is, maar de uitslag is er nog niet.

Dit is wel vreemd, of ligt dat nou aan mij:

"Police said Thursday that they found skin underneath the fingernails of Stephany Flores, whose body was found June 2 in the hotel room in Lima, Peru, of Joran van der Sloot.

DNA gevonden van J. dus.

Miguel Canlla Ore, a colonel in the Peruvian National Police and head of homicide, told journalist Victoria Macchi that the amount of skin was small and that laboratory DNA tests that might indicate its provenance had not been completed.

Het onderzoek naar de herkomst van de DNA is nog niet compleet.
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2010 @ 10:55:37 #214
135305 beequeen
Lost.
pi_83276507
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:51 schreef mazaru het volgende:

Dit is wel vreemd, of ligt dat nou aan mij:

"Police said Thursday that they found skin underneath the fingernails of Stephany Flores, whose body was found June 2 in the hotel room in Lima, Peru, of Joran van der Sloot.

DNA gevonden van J. dus.

Miguel Canlla Ore, a colonel in the Peruvian National Police and head of homicide, told journalist Victoria Macchi that the amount of skin was small and that laboratory DNA tests that might indicate its provenance had not been completed.

Het onderzoek naar de herkomst van de DNA is nog niet compleet.
Ik denk dat je het verkeerd leest.

Ze is gevonden in de kamer van JvdS.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:19:48 #215
38396 mazaru
pi_83277581
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk dat je het verkeerd leest.

Ze is gevonden in de kamer van JvdS.
Ahh ik zie het. Ik had de klemtóón verkeerd gelegd.
pi_83277802
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:39 schreef mazaru het volgende:
Van der Sloot is being held in a high-security area of the Miguel Castro Castro Prison, where only two of 10 cells are occupied and he has no contact with the general prison population.

Is de burgemeester verhuisd, of J's vriend de huurmoordenaar?
Nee, Joran is bij de huurmoordenaar ingetrokken!!!
pi_83277964
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef OUWEFIETS het volgende:
nou het is tenminste beter aan te horen dat het inglies van zijn ex-maatje Petur
John ven Tjeuwzel spreekt inderdaad heeeeel slecht Engels.pff, 'k vind Peter R beter uit zijn woorden komen hoor.
pi_83278034
Ik las het eerst ook als DNA van Joran van der Sloot....

Als het zijn DNA is, dan lijkt me dat het net zich om hem heen steeds verder sluit en er echt geen uitweg meer is.
Het betekent dan trouwens ook dat er toch een soort van "gevecht" heeft plaatsgevonden. En niet zoals hij zegt dat hij haar met een stoot eigenlijk al bewusteloos had geslagen. Ze heeft zich verweerd... en dat is wat anders dan hij verklaart.
En dat past ook wel beter bij de enorme schade aan het lichaam dat er zou zijn.

Ik blijf het toch gek vinden dat
a, het toch door mensen gehoord moet zijn dat er soort van worsteling heeft plaatsgevonden. Je hoort ruzie en dan geluiden van mensen die "vechten" en dan ineens stilte.. Dat wekt toch op zijn minst vragen op.
b. Na dit gaat de persoon uit die kamer weg, zegt dat zijn vriendin niet gestoord wil worden en komt aan het eind van de dag niet terug.. De vriendin laat zich de hele dag niet zien, gaat niet naar buiten om te eten/te drinken, belt niet, doucht niet, maakt geen enkel geluid...Toen hadden alle alarmbellen af moeten gaan!!!

En als hij door de FBI in de gaten werd gehouden, zoals wordt beweerd, dan gaat die na zoiets toch niet 3 dagen afwachten?

Maar.. ja.. het is wel zo gegaan. Er is 3 dagen niets gedaan door niemand, erg onoplettend en raar...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_83278296
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Luna3 het volgende:

[..]

John ven Tjeuwzel spreekt inderdaad heeeeel slecht Engels.pff, 'k vind Peter R beter uit zijn woorden komen hoor.
Het is allebei belabberd, maar dan heb ik inderdaad nog liever Peter.

John van den Heuvel met zijn "Boekut".
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83278706
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:30 schreef Injetta het volgende:

Als het zijn DNA is, dan lijkt me dat het net zich om hem heen steeds verder sluit en er echt geen uitweg meer is.
Het betekent dan trouwens ook dat er toch een soort van "gevecht" heeft plaatsgevonden. En niet zoals hij zegt dat hij haar met een stoot eigenlijk al bewusteloos had geslagen. Ze heeft zich verweerd... en dat is wat anders dan hij verklaart.

a, het toch door mensen gehoord moet zijn dat er soort van worsteling heeft plaatsgevonden. Je hoort ruzie en dan geluiden van mensen die "vechten" en dan ineens stilte.. Dat wekt toch op zijn minst vragen op.
b. Na dit gaat de persoon uit die kamer weg, zegt dat zijn vriendin niet gestoord wil worden en komt aan het eind van de dag niet terug.. De vriendin laat zich de hele dag niet zien, gaat niet naar buiten om te eten/te drinken, belt niet, doucht niet, maakt geen enkel geluid...Toen hadden alle alarmbellen af moeten gaan!!!

En als hij door de FBI in de gaten werd gehouden, zoals wordt beweerd, dan gaat die na zoiets toch niet 3 dagen afwachten?

Maar.. ja.. het is wel zo gegaan. Er is 3 dagen niets gedaan door niemand, erg onoplettend en raar...
Het waren geen 3 maar 2 dagen.
Maandagmorgen is hij vertrokken en woensdagmorgen is zij gevonden, minder dan 48 uur later.
En er is inderdaad geruzie gehoord door andere gasten; maar dat hoor ik ook wel 's in een hotel.
Dan hol ik niet meteen naar de receptie om dat te melden.
En als het opeens stil is, zou ik denk dat de ruzie gewoon over is.
Dus het personeel heeft dat gewoon nooit geweten.
En het personeel houdt natuurlijk niet van iedereen bij waar ze zijn en wanneer ze het hotel in en uit lopen. Diensten worden om de zoveel uur gewisseld, dus in principe had het nog veel later ontdekt kunnen worden.
En Joran had gezegd dat hij over een paar dagen weer terug zou zijn, dus dat hij wegbleef, was voor het personeel ook niet raar.
pi_83278864
quote:

a) je bent allang blij dat de herrie in de andere kamer stil is, en als het rustig blijft. heb je een uitstekende kamer gehad
b) we weten niet wat joran gezegd heeft, maar je zal maar doodziek op bed liggen en komt er maar ongevraagd iemand van personeel. trouwens de tv stond aan, dus er was wel geluid hoor. en dan is het logisch dat je denkt daar is nog iemand.

dat in de nacht ook nog de tv aanstond , dat had hinderlijk moeten zijn voor de andere kamers, maar waren die wel verhuurd of zat daar de FBI ( net als in de series ) ???
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 juni 2010 @ 11:55:06 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83279040
quote:

Het is een hotel... lekker belangrijk wat je buren doen, zolang ze het maar stil doen. Binnen een week vertrek je zelf ook weer.
pi_83279060
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

Je zit in nieuws hoor, niet in onzin.
je vroeg hoe gaat joran hier uitlullen , nou heb even een ouwe verklaring van joran herhaald
dat is nog zo nieuw hier dat het nog niet gemeld is
pi_83279237
De onnavolgbare Nancy Grace over het DNA en de (niet meer zo heel erg) nieuwe foto's van de hotelkamer.

http://edition.cnn.com/vi(...)u.cnn?iref=allsearch
pi_83279977
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:59 schreef Felixa het volgende:
De onnavolgbare Nancy Grace over het DNA en de (niet meer zo heel erg) nieuwe foto's van de hotelkamer.

http://edition.cnn.com/vi(...)u.cnn?iref=allsearch
nuchtere analyse :

joran is toch lichamelijk onderzocht , hebben ze geen schrammeke gevonden dan

kijk dat dna van joran is gevonden op stef en ook onder haar vingernagels, hoeft helemaal geen bewijs te zijn van vechten en moord !

sommige vrouwen zijn net katten , effe krabbelen en je hebt dna, helemaal geen geweld bij nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')