abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83267836
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:00 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Volgens mij beweert zijn moeder dat hij ernstig in de war was tijdens dat telefoongesprek. In het tv-interview kwam dat niet heel uitvoerig aan bod, maar in de Telegraaf wel. Het komt er (volgens de moeder) dus op neer dat Joran, gehuld in dat bebloede T-shirt, een soort psychose doormaakte en niet meer wist wat hij had gedaan/wat er was gebeurd. Met dat verweer zit ze altijd goed, want ze wéét niet of hij haar vermoord heeft, maar dat ontkent ze ook niet. Ze ontkent alleen dat hij het doelbewust heeft gedaan, en op die manier mikt ze op een 'vlaag van verstandsverbijstering' en dus op strafvermindering/begrip. Het 'liegen' was in dit geval dus meer een vorm van raaskallen
[..]

Ja, vandaar ook haar verdediging: hij wist niet wat hij deed, hij was psychisch in de war. En misschien wás hij dat ook wel.
ik zou toch graag de telefoon gegevens willen zien, geloof er namelijk niets van. het is weer zo'n verhaal van op mijn aanraden is joran naar politie gegaan. verdedigend van ik ben best een goede moder geweest maar het rotjongen wou niet luisteren.
pi_83267871
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Van wie bem jij een trollkloon eigenlijk?
google maar
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:13:00 #178
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83267920
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:10 schreef plonsplons het volgende:

[..]

ik zou toch graag de telefoon gegevens willen zien, geloof er namelijk niets van. het is weer zo'n verhaal van op mijn aanraden is joran naar politie gegaan. verdedigend van ik ben best een goede moder geweest maar het rotjongen wou niet luisteren.
Wat maakt het uit of ze wat gezegd heeft en wat zij eventueel gezegd heeft? Zij staat niet terecht.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83267990
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:11 schreef plonsplons het volgende:

[..]

google maar
Door lui zoals jou volg o.a ik deze topicreeks niet meer, thanka daarvoor, hopwlijk heb jij het wel naar je zin. Leuk lang weekendje weg gehad begin juni?
pi_83268012
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:13 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat maakt het uit of ze wat gezegd heeft en wat zij eventueel gezegd heeft? Zij staat niet terecht.
nee zij staat niet terecht, maar is ze misschien goed in fabeltjes vertellen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:17:46 #181
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83268088
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:15 schreef MargrietV het volgende:

[..]

nee zij staat niet terecht, maar is ze misschien goed in fabeltjes vertellen.
Dan heeft hij het niet van een vreemde. Maar zolang zij geen spoor van lijken en vermissingen achter laat, kan het mij niet zoveel boeien wat ze allemaal zegt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83268361
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dan heeft hij het niet van een vreemde. Maar zolang zij geen spoor van lijken en vermissingen achter laat, kan het mij niet zoveel boeien wat ze allemaal zegt.
zijn de omstandigheden die het mogelijk maken dat een moordenaar kan moorden

zou het zo vreemd zijn geweest dat anita van der sloot gewoon effe joran's paspoort wegstopte dat hij niet zonder haar weten naar peru kon , maar zoals gepland naar nederland
of schrijf ik nu weer iets heel vreemds
pi_83268729
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:25 schreef plonsplons het volgende:

[..]

zijn de omstandigheden die het mogelijk maken dat een moordenaar kan moorden

zou het zo vreemd zijn geweest dat anita van der sloot gewoon effe joran's paspoort wegstopte dat hij niet zonder haar weten naar peru kon , maar zoals gepland naar nederland
of schrijf ik nu weer iets heel vreemds
Ja, dat is best wel vreemd De moeder van Joran had blijkbaar in de gaten (naar eigen zeggen) dat het slecht met hem ging, maar dat betekent natuurlijk nog niet dat ze hem zo maar onder curatele kon (laten) stellen. Zo'n opname in een psychiatrische instelling is vrijwillig - hij was op dat moment nog geen gevaar voor zijn omgeving, hij brak de tent niet af en liep niet met messen te zwaaien, en dát zijn (in Nederland) zo'n beetje de voorwaarden waaraan je moet voldoen om onder dwang te worden opgenomen. Jouw opmerking over het paspoort is een typisch geval van achterafgepraat. Tóen kon zij deze tragische afloop absoluut niet voorzien.
pi_83268987
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:37 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, dat is best wel vreemd De moeder van Joran had blijkbaar in de gaten (naar eigen zeggen) dat het slecht met hem ging, maar dat betekent natuurlijk nog niet dat ze hem zo maar onder curatele kon (laten) stellen. Zo'n opname in een psychiatrische instelling is vrijwillig - hij was op dat moment nog geen gevaar voor zijn omgeving, hij brak de tent niet af en liep niet met messen te zwaaien, en dát zijn (in Nederland) zo'n beetje de voorwaarden waaraan je moet voldoen om onder dwang te worden opgenomen. Jouw opmerking over het paspoort is een typisch geval van achterafgepraat. Tóen kon zij deze tragische afloop absoluut niet voorzien.
allemaal leuk en aardig hoor, de eisen voor opname in zo'n instelling , maar daar hoeft anita van der sloot zich toch niet aan te houden. als ze met joran had afgesproken om naar nederland te gaan, en ze kon zien dat het niet goed ging met joran, had je als moeder gewoon het paspoort kunnen bewaren
net zoals je iemand niet laat rijden als hij stom dronken is, de politie mag dan niet je rijbewijs en of sleutels inpikken , maar je vrienden wel hoor.
pi_83269022
quote:
Je zal nog zien dat Joran straks gewoon weer vrij rondloopt met al die ''vormfouten''

stelletje amateurs....
pi_83269070
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:45 schreef plonsplons het volgende:

[..]

allemaal leuk en aardig hoor, de eisen voor opname in zo'n instelling , maar daar hoeft anita van der sloot zich toch niet aan te houden. als ze met joran had afgesproken om naar nederland te gaan, en ze kon zien dat het niet goed ging met joran, had je als moeder gewoon het paspoort kunnen bewaren
net zoals je iemand niet laat rijden als hij stom dronken is, de politie mag dan niet je rijbewijs en of sleutels inpikken , maar je vrienden wel hoor.
Wtf
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:52:45 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_83269161
quote:

[..]

Dan kan jouw moeder dus ook jouw internetpaspoort afpakken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2010 @ 00:56:37 #188
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_83269254
quote:

[..]

In retrospect is dat een gemakkelijke denkwijze. Omdat je nu weet dat hij een briefje zou achterlaten om naar Peru te reizen. Anita Van der Sloot had dat onmogelijk op voorhand kunnen weten om bijgevolg zijn paspoort te verstoppen. Bovendien heeft ze zelfs dat recht niet, haar zoon is namelijk meerderjarig... Ook had hij er in toegestemd om naar NL te gaan voor de behandeling. Waarom zou ze er dan opgekomen zijn om zijn paspoort te verstoppen?

Ik werk op een advocatenkantoor en kan zeggen dat een collocatie (gedwongen psychiatrische opname) zeer moeilijk te verkrijgen is. En als achteraf blijkt dat de collocatie ongegrond was, komt er een hele grote staart aan (lees enorme schadeclaims...).
Are you fokking to me?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 01:10:52 #189
207372 bastibro
I`ll get there
pi_83269742
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:52 schreef APK het volgende:

[..]

Dan kan jouw moeder dus ook jouw internetpaspoort afpakken.
internet is techniek , gewoon de stop uit, deden we vroeger klaar was het
pi_83269803
Als Joran een lijk kan verstoppen dan is hij zeker in staat om zijn paspoort te verstoppen, dus
zo eenvoudig was dat misschien niet
pi_83269908
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:56 schreef Marie30 het volgende:

[..]

In retrospect is dat een gemakkelijke denkwijze. Omdat je nu weet dat hij een briefje zou achterlaten om naar Peru te reizen. Anita Van der Sloot had dat onmogelijk op voorhand kunnen weten om bijgevolg zijn paspoort te verstoppen. Bovendien heeft ze zelfs dat recht niet, haar zoon is namelijk meerderjarig... Ook had hij er in toegestemd om naar NL te gaan voor de behandeling. Waarom zou ze er dan opgekomen zijn om zijn paspoort te verstoppen?

Ik werk op een advocatenkantoor en kan zeggen dat een collocatie (gedwongen psychiatrische opname) zeer moeilijk te verkrijgen is. En als achteraf blijkt dat de collocatie ongegrond was, komt er een hele grote staart aan (lees enorme schadeclaims...).
ik zie het al jullie denken vooral in regels waarom iets niet zou kunnen.

als je iemand toch achteruit ziet gaan en dat zag anita bij joran dus, dan heb je weinig met regels hoor
dat overleg is echt zo jaren 60 ouders, vandaar dat je ook zo'n oudere jeugd nu hebt, alles moet overlegd worden en alles moet kunnen, wereld vrede weet je nog
de tijd van jij luistert gewoon naar mij , en ik bepaal wel voor je ( was ook niet altijd goed).

maar het is een geheel andere dachten partroon die de meeste wereld vreemd is
hoe volwassen je ook ben , je luistert naar je ouders in je pubertijd mocht je daar tegenin gaan
later denk je , zo gek waren mijn ouders niet. JORAN zal hier ook nog genoeg aan kunnen terug denken
  vrijdag 25 juni 2010 @ 01:30:43 #193
6941 APK
Factual, I think.
pi_83269978
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:17 schreef plonsplons het volgende:

internet is techniek , gewoon de stop uit, deden we vroeger klaar was het
Dat doet jouw moeder nu dus ook niet, hè?
Die rotjongen wil maar niet luisteren.
pi_83270032
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:30 schreef APK het volgende:

[..]

Dat doet jouw moeder nu dus ook niet, hè?
Die rotjongen wil maar niet luisteren.
mijn moeder kan niet meer bij mijn stoppenkast
anders lag ik nu allang op 1 oor, wat moet je zonder electra nog tegenwoordig doen.
pi_83270076
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:19 schreef FANN het volgende:
Als Joran een lijk kan verstoppen dan is hij zeker in staat om zijn paspoort te verstoppen, dus
zo eenvoudig was dat misschien niet
denk foutje joran kan helemaal geen lijk verstoppen, dat kon zijn vader alleen !, zonder vader staat joran maar een beetje suf op de gang net te doen of hij aanklopt. van lijk verstoppen , nee daar heeft joran geen kaas van gegeten hoor.
pi_83270192
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:37 schreef plonsplons het volgende:

[..]

denk foutje joran kan helemaal geen lijk verstoppen, dat kon zijn vader alleen !, zonder vader staat joran maar een beetje suf op de gang net te doen of hij aanklopt. van lijk verstoppen , nee daar heeft joran geen kaas van gegeten hoor.
Bewijs? Oh wacht, die heb je niet.
pi_83270207
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:37 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Dus dat staat vast?
Pa v.d. Sloot heeft het lijk verstopt?
Dat weet je zeker?

Knap van jou !

Jammer dat ie dood is anders hadden we hem ook nog levenslang kunnen geven
  vrijdag 25 juni 2010 @ 01:47:14 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_83270208
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:35 schreef plonsplons het volgende:

[..]

anders lag ik nu allang op 1 oor, wat moet je zonder electra nog tegenwoordig doen.
Waarschijnlijk kon Joran's moeder ook niet bij zijn 'stoppenkast'.
Snap je het nu een beetje?
pi_83270279
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:35 schreef plonsplons het volgende:

[..]

De vraag is eerder: als je geen electra had, waren we dan niet bespaard gebleven van een heleboel onrealistische theorieën en tenenkrommende spelfouten?
pi_83270311
Morgen zijn het de Marsmannetjes trouwens, plonsplons. The Martians did it. I have secret information.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')