quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Maak Van Acht Meter Japanse Stof Uw Nieuwe Pyjama
Ach, het bespaard me tijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar aan de andere kant is het dan alleen maar erger als je naar buiten gaat
Opzich wel oke, buiten dat ik hier op werk nu daadwerkelijk weer iets moet gaan doenquote:
Hij klopt wel!quote:
TTquote:
Hihi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij klopt wel!
Mercurius,Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunes, Pluto.
Kvind Ur Anus leukerquote:
Ik heb er nooit zulke problemen mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
TT![]()
Sleurhutten zijn %$%^#& dingenEn dan vooral die hufters die constant links blijven rijden
![]()
Dan staan ze typischer wijs ook nog bij zo'n rustplek langs de snelweg, zittend op plastic tuinstoeltjes met allemaal hagelslag etc mee vanuit Nederland omdat ze de rest wat ze verkopen in het betreffende vakantieland niet vreten
Mwah met goed doorrijden mag het nog wel, maar dan wel even naar rechts opschuiven wanneer je iemand achter je hebt die iets meer opschietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zulke problemen mee.
Meer met mensen die normaal gesproken al links blijven rijden.
Hihi, ze noemen het, hihi, Venus!quote:
Tja, caravan volgeladen met aardappels e.d...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwah met goed doorrijden mag het nog wel, maar dan wel even naar rechts opschuiven wanneer je iemand achter je hebt die iets meer opschiet![]()
Overigens is het ook gewoon de hele mentaliteit van die mensen waar ik me aan erger(daarom ook het aanhalen van dat etenGa dan niet op vakantie ofzo
Of ga naar België of Friesland ofzo als je zo nodig naar het buitenland moet
Ik vind dat iedereen gewoon zelf moet bepalen hoe zij op vakantie gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwah met goed doorrijden mag het nog wel, maar dan wel even naar rechts opschuiven wanneer je iemand achter je hebt die iets meer opschiet![]()
Overigens is het ook gewoon de hele mentaliteit van die mensen waar ik me aan erger(daarom ook het aanhalen van dat etenGa dan niet op vakantie ofzo
Of ga naar België of Friesland ofzo als je zo nodig naar het buitenland moet
Misschien is 'ie wel naar je familie genoemd! Hihiquote:
Wie weet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Misschien is 'ie wel naar je familie genoemd! Hihi.
Venus, de planeet die eigendom is van een normaal gezinnetje uit Utrecht.quote:
Hoe tof zou dat zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Venus, de planeet die eigendom is van een normaal gezinnetje uit Utrecht.
quote:
Je kan er mee opscheppen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt er alleen geen kut aan
Zeker weten dat iedereen je dan heel tof vind omdat je een eigen planeet hebt.quote:
quote:
Laatst ging ik naar de Makro: 'Zo, jij hebt een mooie achternaam!'quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Zeker weten dat iedereen je dan heel tof vind omdat je een eigen planeet hebt.
Zo, en nu even een grote bak koffie zetten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie je die planeet die je niet kan zien?
die is van muhhh
Ja maar ik vond hem zo grappigquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij klopt wel!
Mercurius,Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunes, Pluto.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Mooie openingszin.
'Ze zeggen dat ik buitenaards ben'
''
'Mijn achternaam is Venus, ze zeggen dat ik daar vandaan kom'
'![]()
'
Er zijn er nog meer.quote:
Venus kan je wel zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie je die planeet die je niet kan zien?
die is van muhhh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Laatst ging ik naar de Makro: 'Zo, jij hebt een mooie achternaam!'
'Nou, uhm, dankje'
Tijdens het uitgaan:quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Venus kan je wel zien
Als je 's avonds naar het westen kijkt zie je als eerst een hele heldere ster verschijnen, alleen het is geen ster, maar Venus
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan:
'Hoi, hoe heet jij?'
'<naam>, en jij?'
'Loop maar even mee naar buiten, dan zal ik het je aanwijzen'
Jee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net het geld overgemaakt van dat 27mc ding, dus deze week heb ik em wss al
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net het geld overgemaakt van dat 27mc ding, dus deze week heb ik em wss al
![]()
Waar is je fles wodka en afgeragde mercedes dan?quote:
Ik ben undercoverquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waar is je fles wodka en afgeragde mercedes dan?
Apple's kunnen ook zo'n soort variant krijgen dacht ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je maar geen Windows gebruiken.
[/Appel-neuker]
Maar die's vast groen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Apple's kunnen ook zo'n soort variant krijgen dacht ik
En een stuk gebruiksvriendelijker'_O-quote:
Iets duidelijker dan 019029301000 INTERNAL ERROR.quote:
Maar die kun je vaak achterhalen, deze niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets duidelijker dan 019029301000 INTERNAL ERROR.
Nee totaal nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets duidelijker dan 019029301000 INTERNAL ERROR.
In before Renesite.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je maar geen Windows gebruiken.
[/Appel-neuker]
Als hij het daarna weer doet is dat ook niet nodig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die kun je vaak achterhalen, deze niet.
Care. Als hij het toch weer doetquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee totaal niet, er staat niet eens waar het verkeerd ging
Ja, nee dat is lekkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als hij het daarna weer doet is dat ook niet nodig.
Dan probeer je 't nog een keer. Maar een Mac gaat nooit kapot, dus na hooguit twee keer doet hij het weer.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan probeer je 't nog een keer. Maar een Mac gaat nooit kapot, dus na hooguit twee keer doet hij het weer.
Meh bluescreens zijn toch vaak ram of HD fouten dus ver zoeken is meestal niet nodigquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die kun je vaak achterhalen, deze niet.
Drivers kunnen het ook vaak zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh bluescreens zijn toch vaak ram of HD fouten dus ver zoeken is meestal niet nodig
Nooit dat soort problemen mee gehadquote:
Wil ik wel hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:03 schreef livalo het volgende:
We hebben een hele lelijke koffiebeker die maar niet kapot te krijgen is. Dus ik denk: Hij is nog niet van het balkon af gegooid! * gooit . Nog geen scherfje is er vanaf.
Je kan hem ook gewoon weggooien terwijl hij nog heel is?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:03 schreef livalo het volgende:
We hebben een hele lelijke koffiebeker die maar niet kapot te krijgen is. Dus ik denk: Hij is nog niet van het balkon af gegooid! * gooit . Nog geen scherfje is er vanaf.
Het is een berenmok, met een hele lelijke beer erop die volgens mij de verstandelijk gehandicapte broer van pedobear is. Die wil je niet hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil ik wel hebbenSneuvelen regelmatig borden en mokken op mn kamer wanneer ik achter m'n pc zit
(Mn keyboard ruikt ook na bier
)
Onze huisregel is dat iets eerst kapot moet zijn voordat het weg mag. Anders is het zonde van de spullen. Daarom miste er ook een tijdje 2 treden op de trap, men had een kastje van de trap af laten stuiterenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon weggooien terwijl hij nog heel is?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Onze huisregel is dat iets eerst kapot moet zijn voordat het weg mag. Anders is het zonde van de spullen. Daarom miste er ook een tijdje 2 treden op de trap, men had een kastje van de trap af laten stuiteren.
Nog nóóit gezien!quote:
Dan sla je met het oor op de rand ergens van, probleem opgelost.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Onze huisregel is dat iets eerst kapot moet zijn voordat het weg mag. Anders is het zonde van de spullen. Daarom miste er ook een tijdje 2 treden op de trap, men had een kastje van de trap af laten stuiteren.
Ik ben al opzoek geweest naar een hamer, maar dat mocht niet van Djordi, vond 'ie valsspelen en ik moets origineler zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan sla je met het oor op de rand ergens van, probleem opgelost.
Hej!quote:
Djordi?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben al opzoek geweest naar een hamer, maar dat mocht niet van Djordi, vond 'ie valsspelen en ik moets origineler zijn.
Huisgenoot. Je noemt de D ook echt in z'n naam.quote:
Wij hadden daar gewoon een gracht voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Lordi!quote:
Toetsenbord even in de vaatwasser doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil ik wel hebbenSneuvelen regelmatig borden en mokken op mn kamer wanneer ik achter m'n pc zit
(Mn keyboard ruikt ook na bier
)
Ow shit, nu MOET ik m hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef livalo het volgende:
[..]
Het is een berenmok, met een hele lelijke beer erop die volgens mij de verstandelijk gehandicapte broer van pedobear is. Die wil je niet hebben.
quote:
Waren z'n ouders aan de droegz toen ze zijn naam bedacht hebben?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Huisgenoot. Je noemt de D ook echt in z'n naam.
Ik denk dat ze gewoon 'origineel' wilde zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Waren z'n ouders aan de droegz toen ze zijn naam bedacht hebben?
Die hebben wij hier niet in de buurt jammer genoeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij hadden daar gewoon een gracht voor
Pech gehad!quote:
Drokz!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Waren z'n ouders aan de droegz toen ze zijn naam bedacht hebben?
Raaaaare stadquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Die hebben wij hier niet in de buurt jammer genoeg.
Of niet wisten hoe "Jordy" geschreven moest wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon 'origineel' wilde zijn.
Lekker gek en out-of-the-box.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon 'origineel' wilde zijn.
Drokz is live wel eeecht een eindbaasquote:
Waarom mag ik 'm niet?quote:
Ze zijn denk ik te bang dat de politie dan alleen maar bezig is met mensen uit de gracht vissen in plaats van bonnen uitschrijven.quote:
Ik doe niet aan sociaal zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Drokz is live wel eeecht een eindbaas
[..]
Waarom mag ik 'm niet?Ben je dr ook meteen vanaf
Ja vertel mij watquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik te bang dat de politie dan alleen maar bezig is met mensen uit de gracht vissen in plaats van bonnen uitschrijven.
Dat moet er vast erg leuk uit zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja vertel mij watIn de openingsweek liggen er elke dag wel nullen in de gracht
quote:
Succes.quote:
Oja!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat moet er vast erg leuk uit zien.
of driversquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh bluescreens zijn toch vaak ram of HD fouten dus ver zoeken is meestal niet nodig
Wel leuk met mijn achternaam: Godin van de Liefde.quote:Betekenis en herkomst van Domenique
Domenique is een Engelse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `behoort aan God`.
Alleen jammer dat het vrouwelijk isquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel leuk met mijn achternaam: Godin van de Liefde.
Boeiend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het vrouwelijk is
zijn ouders hadden liever een dochter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het vrouwelijk is
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
zijn ouders hadden liever een dochter.
Ja, want die hebben ze ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
zijn ouders hadden liever een dochter.
Hoe oud is je zus(je)?quote:
Hmhmmhmmm.. meer dan 50% van mijn leeftijd, dus kan nog netquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
jij was er eerder he, en na vijf jaar kunnen ze niet opeens je naam veranderen.
Zou ik er echt eerder geweest zijn, you're kiddin' me, right?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
jij was er eerder he, en na vijf jaar kunnen ze niet opeens je naam veranderen.
He's trollin'!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Zou ik er echt eerder geweest zijn, you're kiddin' me, right?
Ik wilde het gewoon zeggenquote:
En, gehaald?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon zeggen...
Oh de hond wil wandelen ofzo
Jij gebruikte het:"ze hebben een dochter" argument, dus ik dacht: misschien is die retarded.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Zou ik er echt eerder geweest zijn, you're kiddin' me, right?
quote:
Ik moet 5 voor half 9 naar school gaan. Maar ik werd kwart over 8 wakker.quote:
Ja weet ik. Maar je ego is belangrijk rightquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik moet 5 voor half 9 naar school gaan. Maar ik werd kwart over 8 wakker.![]()
Maar ik ben sowieso geslaagd, met of zonder 9. Het was puur voor m'n ego.
Wat heb je gehaald?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn ego is iets gekrompen, het ging wonderbaarlijk slecht haha
Oh het was gister 2 geen 3quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb echt zin in meer feesten
So?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn ego is iets gekrompen, het ging wonderbaarlijk slecht haha
Bummer! Ik gok op een 5,9.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan pas 2 uur nakijken
huh wat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh het was gister 2 geen 3Ik kan niet rekenen.
Nog steeds kijken alle meisjes tegen me op. Ik sta gigantisch op de website van mijn school.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:38 schreef Schieganger het volgende:
[..]
So?
Fuck dat, je ego moet groot blijven!
Nvmquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
huh wat?
Maarja zo komen een zooi mensen mijn tuin onveilig maken. En dan t/m zaterdagavond elke avond party.
Maar ik doelde meer op D&B/dubstepfeestjes usw.
Picsquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nog steeds kijken alle meisjes tegen me op. Ik sta gigantisch op de website van mijn school.
Zo'n dude @ youtube met zoetahmeah ofzoiets als username heeft echt gestooooooord veel Frenchcore etc geuploadquote:
ik ben niet zo van de x-corequote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zo'n dude @ youtube met zoetahmeah ofzoiets als username heeft echt gestooooooord veel Frenchcore etc geupload
Leuk dingquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Met die rode gibson, de onderste denk ik dus
Hihi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Met die rode gibson, de onderste denk ik dus
Alleen frenchcore en teknoquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de x-core
Ja daar kwam ik ook achterquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je F5't veranderen die kleine fototjes
Nee.quote:
http://www.erasmuscollege(...)oto-selectie.html#26quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef Bravebart het volgende:
Deze gast
http://www.erasmuscollege(...)oto-selectie.html#12
Wat doet hij bij een bovenbouwfeestquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef Bravebart het volgende:
Deze gast
http://www.erasmuscollege(...)oto-selectie.html#12
Beetje jong.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef -SG- het volgende:
Do, die linker wat voor jou?
http://www.erasmuscollege(...)oto-selectie.html#17
Echt wtf. Dat is toch geen bovenbouw manquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef -SG- het volgende:
Do, die linker wat voor jou?
http://www.erasmuscollege(...)oto-selectie.html#17
Daar ga je!quote:
Die een na linker doet me denken aan Rik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:57 schreef Zeroku het volgende:
http://www.erasmuscollege(...)oto-selectie.html#13
Ik zie ballen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:56 schreef mstr het volgende:
http://www.erasmuscollege(...)foto-selectie.html#7
Lieke van Lexmond anyone?
DO IT FAGGOT!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.erasmuscollege(...)oto-selectie.html#26
Geniaal moment van foto
Dat was gewoon oplichterijquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ga jij nou maar huilen omdat de makkelijke emo dik blijkt te zijn.
Ik heb logs! Het werd me sowieso geforcedquote:
Straks blijkt ze ook maar één been te hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb logs! Het werd me sowieso geforceden dan blijkt ze ook nog een fucking rollade te zijn
Das ram lekkere drank, die Schrobbelèrquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:06 schreef -SG- het volgende:
http://www.myspace.com/kingsofschrobbeler
Die muziek![]()
Makkelijk om de duwen dan, of als tol de gebruiken door dr formaat en het hebben van 1 beenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Straks blijkt ze ook maar één been te hebben.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Makkelijk om de duwen dan, of als tol de gebruiken door dr formaat en het hebben van 1 been
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Makkelijk om de duwen dan, of als tol de gebruiken door dr formaat en het hebben van 1 been
Ik vind het voor leukigheid al iets te warm.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:42 schreef x3ro het volgende:
Warmer dan 't nu is hoeft t van mij niet meer te worden
Meh ik ben hier ook niet voor gemaakt te veel/lang haar enzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het voor leukigheid al iets te warm.
Ik ook en ik roep al 2 weken dat ik naar de kapper moet, dat maakt het nog even net wat erger.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh ik ben hier ook niet voor gemaakt te veel/lang haar enzo
Ik denk dat je gevoel een goede voorspelling doet.quote:
Meh, ik moet t alleen laten uitdunnen(heb gewoon echt veel haarquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook en ik roep al 2 weken dat ik naar de kapper moet, dat maakt het nog even net wat erger.
Naast me zit ook zo'n anime fanb0yquote:
Ik heb ook veel en dik haar, vooral een ramp als je uit bed komt. Of als het opdroogt als je gezwommen/gedoucht hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh, ik moet t alleen laten uitdunnen(heb gewoon echt veel haar) maar niet korter, bedoeling is weer een kort staartje zoals ik altijd gehad heb. Kan ik ze makkelijk los dragen en eventueel vast
Nee.quote:
Beter nietquote:
'Hihi ik ben een puber en doe trollen op het internet. Ik voel me nu kei stoer.'quote:
Trollin' is an art.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
'Hihi ik ben een puber en doe trollen op het internet. Ik voel me nu kei stoer.'
Meh als ik dr aan denk wanneer ik thuis kom zal ik wel een pic posten van mn haar na uitkomen 't sochtendsquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ook veel en dik haar, vooral een ramp als je uit bed komt. Of als het opdroogt als je gezwommen/gedoucht hebt.
quote:
Hmhm.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
'Hihi ik ben een puber en doe trollen op het internet. Ik voel me nu kei stoer.'
Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh als ik dr aan denk wanneer ik thuis kom zal ik wel een pic posten van mn haar na uitkomen 't sochtendsEcht epic, een neger fro is dr niks bij
En om het vervolgens daarna weer normaal te krijgen duurt het 10, 15 minuten
Geweldig hoe mensen zich op de kast laten jagenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:03 schreef mstr het volgende:
Wat zijn mensen soms heerlijk kortaf als ze geïrriteerd zijn.
Vooral als je al weet dat ze geïrriteerd zijn en dan proberen het randje op te zoekenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geweldig hoe mensen zich op de kast laten jagen
Fuck jou man. Beetje op FOK! over mij roddelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:03 schreef mstr het volgende:
Wat zijn mensen soms heerlijk kortaf als ze geïrriteerd zijn.
Ja, echt kapot grappig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral als je al weet dat ze geïrriteerd zijn en dan proberen het randje op te zoeken
Er over heengaan is leuker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral als je al weet dat ze geïrriteerd zijn en dan proberen het randje op te zoeken
Maar dat werkt alleen IRL goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:08 schreef -SG- het volgende:
Of degene die geirriteerd is zo ver krijgen dat ie bijna gaat ontploffen en dan iemand anders het laten afmaken die er geen benul van heeft. Ook leuk.
Kak, ik dacht dat je liiszle wasquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet bij iedereen, bij sommigen werkt het in je nadeel.
Dan krijg je pikstraf.
Vanwege dit fuckt Do je dusquote:
quote:
Ja.quote:
Bummerquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 ballen. Maar blond ben ik niet.
Ja, kan me weinig verrekken. Het is gewoon schijtirritant. En als het bij hem gebeurt is het meteen feest dus ik snap niet waarom hij het zo grappig vindt.quote:
Het ging niet eens over jou.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, kan me weinig verrekken. Het is gewoon schijtirritant. En als het bij hem gebeurt is het meteen feest dus ik snap niet waarom hij het zo grappig vindt.
WIJ VIEREN FEEST DUS WEG MET DE MALAISE WANT HET IS NU TIJD VOOR DE POLONAISEquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, kan me weinig verrekken. Het is gewoon schijtirritant. En als het bij hem gebeurt is het meteen feest dus ik snap niet waarom hij het zo grappig vindt.
Ja, dat boeit me verder niet zoveel. Het gaat om het principe. Dat je het nu grappig vindt, en als iemand jou uitdaagt het meteen kanker dit kanker dat en een hoop gezeik is.quote:
Zelfde soort UI als je er niet op focustquote:
Ik laat mijzelf ook goed opfucken, maar dat weet ik ook van mijzelf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat boeit me verder niet zoveel. Het gaat om het principe. Dat je het nu grappig vindt, en als iemand jou uitdaagt het meteen kanker dit kanker dat en een hoop gezeik is.
Waarom vindt je het dan grappigquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik laat mijzelf ook goed opfucken, maar dat weet ik ook van mijzelf.
Jij ziet wat je wil zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zelfde soort UI als je er niet op focust
Ja, grappig manquote:
Onzinquote:
ONZIN REINSTE ONZINquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinOok animated, ook bruintinten
BAM BAM BAM!quote:
Tilburgse Introductie Kut!quote:
Een penis en vagina zijn ook beiden vleeskleurig en beide een geslachtsdeel, toch zie ik t verschil.. Je ziet gewoon wat je wil zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinOok animated, ook bruintinten
Godverdomme jonguh!quote:
Lekkere vergelijking ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een penis en vagina zijn ook beiden vleeskleurig en beide een geslachtsdeel, toch zie ik t verschil.. Je ziet gewoon wat je wil zien
Die zijn ook niet gelijk gevormdquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een penis en vagina zijn ook beiden vleeskleurig en beide een geslachtsdeel, toch zie ik t verschil.. Je ziet gewoon wat je wil zien
Jah weet ik veel, een peer en appel, groeien beide aan een boom, beide fruit en toch zie ik t verschil? ':') Beter? Ik vond die van mij wel toepasselijk bij Liiszlequote:
Had dan een vergelijking gemaakt over de grootte van tieten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah weet ik veel, een peer en appel, groeien beide aan een boom, beide fruit en toch zie ik t verschil? ':') Beter? Ik vond die van mij wel toepasselijk bij Liiszle
Meh, ass>>titsquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Had dan een vergelijking gemaakt over de grootte van tieten.
Do knows whats upquote:
Ik ben meer van de tieten al vind ik een lelijke ass ergerlijker dan 'lelijke' tietenquote:
Is naaaaisquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Kont > tieten.
Lekkere kont en niet te grote tieten =.
Je bent ook maar een klein mannetjequote:
Daarom, wtf moet ik met dubbel D?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent ook maar een klein mannetje
Idd, daar past je hele arm omheenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |