quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Maak Van Acht Meter Japanse Stof Uw Nieuwe Pyjama
Ach, het bespaard me tijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar aan de andere kant is het dan alleen maar erger als je naar buiten gaat
Opzich wel oke, buiten dat ik hier op werk nu daadwerkelijk weer iets moet gaan doenquote:
Hij klopt wel!quote:
TTquote:
Hihi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij klopt wel!
Mercurius,Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunes, Pluto.
Kvind Ur Anus leukerquote:
Ik heb er nooit zulke problemen mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
TT![]()
Sleurhutten zijn %$%^#& dingenEn dan vooral die hufters die constant links blijven rijden
![]()
Dan staan ze typischer wijs ook nog bij zo'n rustplek langs de snelweg, zittend op plastic tuinstoeltjes met allemaal hagelslag etc mee vanuit Nederland omdat ze de rest wat ze verkopen in het betreffende vakantieland niet vreten
Mwah met goed doorrijden mag het nog wel, maar dan wel even naar rechts opschuiven wanneer je iemand achter je hebt die iets meer opschietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zulke problemen mee.
Meer met mensen die normaal gesproken al links blijven rijden.
Hihi, ze noemen het, hihi, Venus!quote:
Tja, caravan volgeladen met aardappels e.d...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwah met goed doorrijden mag het nog wel, maar dan wel even naar rechts opschuiven wanneer je iemand achter je hebt die iets meer opschiet![]()
Overigens is het ook gewoon de hele mentaliteit van die mensen waar ik me aan erger(daarom ook het aanhalen van dat etenGa dan niet op vakantie ofzo
Of ga naar België of Friesland ofzo als je zo nodig naar het buitenland moet
Ik vind dat iedereen gewoon zelf moet bepalen hoe zij op vakantie gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwah met goed doorrijden mag het nog wel, maar dan wel even naar rechts opschuiven wanneer je iemand achter je hebt die iets meer opschiet![]()
Overigens is het ook gewoon de hele mentaliteit van die mensen waar ik me aan erger(daarom ook het aanhalen van dat etenGa dan niet op vakantie ofzo
Of ga naar België of Friesland ofzo als je zo nodig naar het buitenland moet
Misschien is 'ie wel naar je familie genoemd! Hihiquote:
Wie weet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Misschien is 'ie wel naar je familie genoemd! Hihi.
Venus, de planeet die eigendom is van een normaal gezinnetje uit Utrecht.quote:
Hoe tof zou dat zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Venus, de planeet die eigendom is van een normaal gezinnetje uit Utrecht.
quote:
Je kan er mee opscheppen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt er alleen geen kut aan
Zeker weten dat iedereen je dan heel tof vind omdat je een eigen planeet hebt.quote:
quote:
Laatst ging ik naar de Makro: 'Zo, jij hebt een mooie achternaam!'quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Zeker weten dat iedereen je dan heel tof vind omdat je een eigen planeet hebt.
Zo, en nu even een grote bak koffie zetten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie je die planeet die je niet kan zien?
die is van muhhh
Ja maar ik vond hem zo grappigquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij klopt wel!
Mercurius,Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunes, Pluto.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Mooie openingszin.
'Ze zeggen dat ik buitenaards ben'
''
'Mijn achternaam is Venus, ze zeggen dat ik daar vandaan kom'
'![]()
'
Er zijn er nog meer.quote:
Venus kan je wel zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie je die planeet die je niet kan zien?
die is van muhhh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Laatst ging ik naar de Makro: 'Zo, jij hebt een mooie achternaam!'
'Nou, uhm, dankje'
Tijdens het uitgaan:quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Venus kan je wel zien
Als je 's avonds naar het westen kijkt zie je als eerst een hele heldere ster verschijnen, alleen het is geen ster, maar Venus
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan:
'Hoi, hoe heet jij?'
'<naam>, en jij?'
'Loop maar even mee naar buiten, dan zal ik het je aanwijzen'
Jee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net het geld overgemaakt van dat 27mc ding, dus deze week heb ik em wss al
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net het geld overgemaakt van dat 27mc ding, dus deze week heb ik em wss al
![]()
Waar is je fles wodka en afgeragde mercedes dan?quote:
Ik ben undercoverquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waar is je fles wodka en afgeragde mercedes dan?
Apple's kunnen ook zo'n soort variant krijgen dacht ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je maar geen Windows gebruiken.
[/Appel-neuker]
Maar die's vast groen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Apple's kunnen ook zo'n soort variant krijgen dacht ik
En een stuk gebruiksvriendelijker'_O-quote:
Iets duidelijker dan 019029301000 INTERNAL ERROR.quote:
Maar die kun je vaak achterhalen, deze niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets duidelijker dan 019029301000 INTERNAL ERROR.
Nee totaal nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets duidelijker dan 019029301000 INTERNAL ERROR.
In before Renesite.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je maar geen Windows gebruiken.
[/Appel-neuker]
Als hij het daarna weer doet is dat ook niet nodig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die kun je vaak achterhalen, deze niet.
Care. Als hij het toch weer doetquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee totaal niet, er staat niet eens waar het verkeerd ging
Ja, nee dat is lekkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als hij het daarna weer doet is dat ook niet nodig.
Dan probeer je 't nog een keer. Maar een Mac gaat nooit kapot, dus na hooguit twee keer doet hij het weer.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan probeer je 't nog een keer. Maar een Mac gaat nooit kapot, dus na hooguit twee keer doet hij het weer.
Meh bluescreens zijn toch vaak ram of HD fouten dus ver zoeken is meestal niet nodigquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die kun je vaak achterhalen, deze niet.
Drivers kunnen het ook vaak zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh bluescreens zijn toch vaak ram of HD fouten dus ver zoeken is meestal niet nodig
Nooit dat soort problemen mee gehadquote:
Wil ik wel hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:03 schreef livalo het volgende:
We hebben een hele lelijke koffiebeker die maar niet kapot te krijgen is. Dus ik denk: Hij is nog niet van het balkon af gegooid! * gooit . Nog geen scherfje is er vanaf.
Je kan hem ook gewoon weggooien terwijl hij nog heel is?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:03 schreef livalo het volgende:
We hebben een hele lelijke koffiebeker die maar niet kapot te krijgen is. Dus ik denk: Hij is nog niet van het balkon af gegooid! * gooit . Nog geen scherfje is er vanaf.
Het is een berenmok, met een hele lelijke beer erop die volgens mij de verstandelijk gehandicapte broer van pedobear is. Die wil je niet hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil ik wel hebbenSneuvelen regelmatig borden en mokken op mn kamer wanneer ik achter m'n pc zit
(Mn keyboard ruikt ook na bier
)
Onze huisregel is dat iets eerst kapot moet zijn voordat het weg mag. Anders is het zonde van de spullen. Daarom miste er ook een tijdje 2 treden op de trap, men had een kastje van de trap af laten stuiterenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon weggooien terwijl hij nog heel is?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Onze huisregel is dat iets eerst kapot moet zijn voordat het weg mag. Anders is het zonde van de spullen. Daarom miste er ook een tijdje 2 treden op de trap, men had een kastje van de trap af laten stuiteren.
Nog nóóit gezien!quote:
Dan sla je met het oor op de rand ergens van, probleem opgelost.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Onze huisregel is dat iets eerst kapot moet zijn voordat het weg mag. Anders is het zonde van de spullen. Daarom miste er ook een tijdje 2 treden op de trap, men had een kastje van de trap af laten stuiteren.
Ik ben al opzoek geweest naar een hamer, maar dat mocht niet van Djordi, vond 'ie valsspelen en ik moets origineler zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan sla je met het oor op de rand ergens van, probleem opgelost.
Hej!quote:
Djordi?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben al opzoek geweest naar een hamer, maar dat mocht niet van Djordi, vond 'ie valsspelen en ik moets origineler zijn.
Huisgenoot. Je noemt de D ook echt in z'n naam.quote:
Wij hadden daar gewoon een gracht voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Lordi!quote:
Toetsenbord even in de vaatwasser doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil ik wel hebbenSneuvelen regelmatig borden en mokken op mn kamer wanneer ik achter m'n pc zit
(Mn keyboard ruikt ook na bier
)
Ow shit, nu MOET ik m hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef livalo het volgende:
[..]
Het is een berenmok, met een hele lelijke beer erop die volgens mij de verstandelijk gehandicapte broer van pedobear is. Die wil je niet hebben.
quote:
Waren z'n ouders aan de droegz toen ze zijn naam bedacht hebben?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Huisgenoot. Je noemt de D ook echt in z'n naam.
Ik denk dat ze gewoon 'origineel' wilde zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Waren z'n ouders aan de droegz toen ze zijn naam bedacht hebben?
Die hebben wij hier niet in de buurt jammer genoeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij hadden daar gewoon een gracht voor
Pech gehad!quote:
Drokz!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Waren z'n ouders aan de droegz toen ze zijn naam bedacht hebben?
Raaaaare stadquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Die hebben wij hier niet in de buurt jammer genoeg.
Of niet wisten hoe "Jordy" geschreven moest wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon 'origineel' wilde zijn.
Lekker gek en out-of-the-box.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon 'origineel' wilde zijn.
Drokz is live wel eeecht een eindbaasquote:
Waarom mag ik 'm niet?quote:
Ze zijn denk ik te bang dat de politie dan alleen maar bezig is met mensen uit de gracht vissen in plaats van bonnen uitschrijven.quote:
Ik doe niet aan sociaal zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Drokz is live wel eeecht een eindbaas
[..]
Waarom mag ik 'm niet?Ben je dr ook meteen vanaf
Ja vertel mij watquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik te bang dat de politie dan alleen maar bezig is met mensen uit de gracht vissen in plaats van bonnen uitschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |