quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Maak Van Acht Meter Japanse Stof Uw Nieuwe Pyjama
Ach, het bespaard me tijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar aan de andere kant is het dan alleen maar erger als je naar buiten gaat
Opzich wel oke, buiten dat ik hier op werk nu daadwerkelijk weer iets moet gaan doenquote:
Hij klopt wel!quote:
TTquote:
Hihi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij klopt wel!
Mercurius,Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunes, Pluto.
Kvind Ur Anus leukerquote:
Ik heb er nooit zulke problemen mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
TT![]()
Sleurhutten zijn %$%^#& dingenEn dan vooral die hufters die constant links blijven rijden
![]()
Dan staan ze typischer wijs ook nog bij zo'n rustplek langs de snelweg, zittend op plastic tuinstoeltjes met allemaal hagelslag etc mee vanuit Nederland omdat ze de rest wat ze verkopen in het betreffende vakantieland niet vreten
Mwah met goed doorrijden mag het nog wel, maar dan wel even naar rechts opschuiven wanneer je iemand achter je hebt die iets meer opschietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zulke problemen mee.
Meer met mensen die normaal gesproken al links blijven rijden.
Hihi, ze noemen het, hihi, Venus!quote:
Tja, caravan volgeladen met aardappels e.d...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwah met goed doorrijden mag het nog wel, maar dan wel even naar rechts opschuiven wanneer je iemand achter je hebt die iets meer opschiet![]()
Overigens is het ook gewoon de hele mentaliteit van die mensen waar ik me aan erger(daarom ook het aanhalen van dat etenGa dan niet op vakantie ofzo
Of ga naar België of Friesland ofzo als je zo nodig naar het buitenland moet
Ik vind dat iedereen gewoon zelf moet bepalen hoe zij op vakantie gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwah met goed doorrijden mag het nog wel, maar dan wel even naar rechts opschuiven wanneer je iemand achter je hebt die iets meer opschiet![]()
Overigens is het ook gewoon de hele mentaliteit van die mensen waar ik me aan erger(daarom ook het aanhalen van dat etenGa dan niet op vakantie ofzo
Of ga naar België of Friesland ofzo als je zo nodig naar het buitenland moet
Misschien is 'ie wel naar je familie genoemd! Hihiquote:
Wie weet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Misschien is 'ie wel naar je familie genoemd! Hihi.
Venus, de planeet die eigendom is van een normaal gezinnetje uit Utrecht.quote:
Hoe tof zou dat zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Venus, de planeet die eigendom is van een normaal gezinnetje uit Utrecht.
quote:
Je kan er mee opscheppen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt er alleen geen kut aan
Zeker weten dat iedereen je dan heel tof vind omdat je een eigen planeet hebt.quote:
quote:
Laatst ging ik naar de Makro: 'Zo, jij hebt een mooie achternaam!'quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Zeker weten dat iedereen je dan heel tof vind omdat je een eigen planeet hebt.
Zo, en nu even een grote bak koffie zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |